1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk spelletje :) Ben net begonnen dus alles nog een beetje uitvissen nu... Enige tips??

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wacht nu op me palace, snap nog niet zo goed hoe ik kan handelen heb wanhopig Wine en Marble nodig

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkst is om een Trading Post te bouwen. Daarin kan je zien wie er in de buurt een bepaalde grondstof aanbiedt en hoeveel het moet kosten.

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is verstandig om te beginnen???

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    academy, port, tradingpost.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Academy en trading post heb ik...
    Port kan ik nog niet maken :)

Je moet denk ik veel geduld hebben met dit spelletje:)

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals KevF zegt :)

Laat eerst je mensen werken om hout te verzamelen op je eiland, zodat er gebouwen gebouwd kunnen worden.

Maak dan een Academy zodat je research kan doen naar betere gebouwen en eenheden.

Daarna maak je een Port aan waar je handelsschepen kunt bouwen, die weer handig zijn voor transport.

Vervolgens is het erg handig om research te doen naar Wealth zodat je de tweede grondstof op je eiland kan verzamelen en je kan een Trading Post bouwen waar je andere grondstoffen kan kopen en verkopen.

En dan begint alles een beetje te lopen en kan je langzaam je stad uitbouwen.

Militair kan je je ook uitbreiden. Het is opzich niet echt nodig, maar het kan wel. Je kan met een beetje geluk een flinke buit halen bij een andere stad als je een veldslag wint. Maar goed, dan kan je natuurlijk ook represailles verwachten.
    Als je een hoog level stadsmuur hebt, en je hebt oorlogsschepen en Phalanx grondeenheden, dan zit je opzich wel veilig. :)

En ja, je moet inderdaad heel veel geduld hebben :) Het is echt heel langzaam allemaal :)

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb nou 1 bootje gestuurd naar die eikel die me aanviel om zijn Port te blokkeren, zal wel nadelig uitlopen voor mij aangezien ik 0.0 legers heb maarja.

Heb trouwens snel een afzetmarkt nodig voor mijn sulphur. Ik wil beginnen met een paar 100:100 tradejes met XBW mensen, iemand geïntereseerd?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maak je om de snelheid niet druk. Als je niet oppast gaat er veel en veel te veel tijd in zitten. Ik red mijn 2e kolonie net niet voor 17.00 (dan ben ik vrij). Bummer....

edit: ebri wat heb je nodig dan?

edit2: broertje joint snel. heeft nog geen embassy.

Trouwens een veldslag gehad met 22 slingers verlies....*au*

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat is wel leuk! Dankje...!!!

Heb nu twintig mensen op het hout gezet en 4 op academy... Zo verdien ik tenminste ook nog een beetje:)

Heb al één schip, maar ik denk dat die beetje overbodig is nog?:p

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    waarom heb ineens 50 van alle stoffen gekregen?

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Alles behalve Sulphur heb ik in grote hoeveelheden nodig op het moment eigenlijk :x

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ook niet, er is een gebouw of uitvinding waarbij je dat krijgt, ik ben er alleen nog steeds niet achter welke dat dat is...

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wealth..

15. Ashavan

Ashavan Guest

Dat gebeurd bij Wealth. Je krijgt dan toegang om de luxe grondstof op je eiland te gaan mijnen en krijgt als bonus 50 voor de overige er bij.

Nog 22 uur en dan is me Foreign Cultures klaar. Maar ben nu me Academy aan het upgraden zodat ik meer researchers er op kan zetten.

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan ik een phalanx bouwen, hoe kan ik dit vinden op de site en wat betekenen de bijbehorende rode en groene levels?

17. Ashavan

Ashavan Guest

Phalanx kun je bouwen als je Professional Militairy ofzo hebt onderzocht. Vervolgens is groen het minimum level om te kunnen trainen wat je wilt. Rood is wanneer het optimaal qua snelheid getraind kan wordne.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit er ook eens aan te denken om hier aan mee te doen.
    Wat raden jullie aan?
    a) eerst zelf wat ontdekken en me later bij de XBW RROD toe te voegen ;) ?
    b) meteen aanmelden om "bij jullie te horen" ?

Het is voor mij de eerste keer dat ik zo'n spel speel en ik kan het alleen tussendoor eens spelen maar lijkt me wel lachen.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem btw aan dat het spel, als je uitgelogd bent, gewoon doorgaat ;)

20. Ashavan

Ashavan Guest

Of je nu lid van de alliantie bent of niet maakt niet mbt het ontdekken van het spelletje. Bedoel er worden hier nu ook vragen gesteld en alles door iedereen. En daarnaast kun je niet meteen lid worden anders was ik 4 dagen terug al lid geworden :p

Ja het gaat door ook als je uitlogd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina