Kan iemand spoedje wijn sturen? Me villagers zijn unhappy en ga over 15mins pas me colony voor iwjn bouwen.
addicts hier. Ik sta overigens ongeveer 1000e op het moment. In het weekend geen aanvallen gepland. Ben bijna niet online. Gewoon een beete uitbreiden.
gvd ben vanacht aangevallen door een een of andere klootzak op m`n eiland, die gozer doet echt niks aan de saw mill bijv.. Heeft 2g ruim 700 wood en 250 marble geloot Heb nu nog reuim 1300 wood over en ruim 500 marble , maar dit is toch well irritant. Iemand die zin heeft die gozer een aanval op z`n dak te sturen ? [65,74] endietia stad name : louis , player name louisknevett
Me colony kan aan het lijstje toegevoegd worden Ashavan > Sayios[62:42] > The Phoenix > Falstyr -> Wijn w00t een lvl 4 wijngaard met een lvl 9 hout
ik heb dus een kolonie gebouwd op een ander eiland die marble heeft... maar hoe fix ik nou dat die citizens daar marble gaan halen? want als ik op dat hoofdgeboustje klik en dat ik zeg van: ga aant werk daar kan ik niet zoon balkje verslepen dat ze moeten gaan werken. moet ik een speciaal gebouw hebben?
Je hebt je nieuwe Polis nog niet geselecteerd in het drop-down menu daar bovenin.. staat nog steeds op Harderwijk.
Wil ik best doen, maar die gast is voor mij wel heel erg ver weg, duurt een dag ongeveer... Nou over 8 uur is m'n palace upgrade klaar en als ik nog even door spaar kan ik weer een colony bouwen.
Lol in me wijn colony zijn ze euphorish. Tavern bouwen en vol laden met wijn. Town Hall uitbreiden en geld cashen Krijg nu 6.7 mensen per uur er bij w00t
Als ik op me colony wéér 'n palace bouw, kan ik dan meteen weer 'n colony maken? Of telt alleen de palace op me capital?
Ik zit nu al meer dan een dag te wachten om iets bij te kunnen bouwen.... Natuurlijk snap ik dat ik mn geleerden na moet laten denken over de nieuwe technieken maar met welke techniek moet ik ze aan aan denken zetten? Ze zijn nu nog bezig om de Wine press af te maken en onderstaande heb ik reeds... Eureka! Our researchers were successful and have discovered "Wealth"! "Paper"! "Well Digging"! "Pulley"! "Conservation"!
Alleen de palace op je capital telt heb ik gelezen. Het enige nut aan een palace van hetzelfde lvl op je colony hebben is dat je die dan als je capital kan aanwijzen.
Yeey in de alliance Nu ff geld sparen zodat ik me colony kan bouwen op het dichtstbijzijnde wijn eiland, toch vrij duur dat wijn