1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf wijn gepakt...maar ik ruil met een dorp uit een eiland naast me veel sulphur voor marble, anders had ik misschien marble gepakt...oftewel, ik weet het ook niet precies, wat jou het handigste lijkt en wat je het meest nodig hebt op het moment.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ruil marble met 2 voor hun sulphur en crystal dus besloot wijn als 1e colony te pakken. Veel wijn, veel groei qua bevolking, veel geld. En het is gewild als ruil produkt dus kan er niet fout mee gaan.

Daarna zou ik crystal doen. Veel en snel onderzoek + de workshop heeft het nodig om je units +defence en +attack te geven.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2008
  3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat ik ook maar voor wijn ga dan ja. Sulphur + wijn zijn allebei producten die snel verbruikt worden en waar altijd meer van nodig is :)

4. Ashavan

Ashavan Guest

Even me tweede port upgraden zodat de bootjes sneller vol zijn. Kan dan in 30mins tussen me kolonien heen en weer verschepen :D

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ kev : 75 marble on the way voor je jonge :)

Edit : oops iets te wild met de slider voor m`n milatery (denk dat ik vanavond weer word aangevallen). daar ging al m`n hout :+ , heb gelukkig wel ruim 7000 gold dus upkeep moet ik wel even redden, en anders dismiss ik er wel een aantal :9

Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha, ik denk, ik zal ook is proberen wat te Pillagen.. ik stuur dus 5 swordsmen af op een lvl 3 polis. Komen ze tegenover 52 slingers te staan 8)

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar begonnen met dit spel. Heb townsize 2 nu. Zit op Iota. Heb nog geen idee wat de bedoeling van het spel is maar daar zal ik over een tijdje wel achterkomen :-]

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOl ik kreeg er idd ook 52 op m`n dak van een lvl 3 (nu 4) ik hoop dat ie dat niet nog heeft. ik stuur er straks 40 op hem af :p

9. Ashavan

Ashavan Guest

Lekker. Ik heb nog steeds niet echt een leger en vind het wel best zo. Nog niemand die me aanvalt.

Kan met 1 wijn colony nu wel 2 taverns met 14wijn runnen hehe

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wast maar waar. dit figuur heeft me vanacht aangevallen en flinke loot qua hout en marble gepakt. Hij doneert niets aan de mill en niets aan de marble pit. Vrees dus dat ie het vanacht weer gaat proberen. Dus ik neem maar het zekere voor het onzekere vanavond

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap alleen dat in een spel dat best 'kiddy' is van opzet er zo'n aspect in zit dat iedereen moet donaten aan de lumber mill enzo. Want er zitten altijd wel wat aso's tussen en dan hebben de andere ook geen zin meer om te doneren.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah , daaruit blijkt dat het niet heel erg kiddy is ;).

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik bedoel ook niet dat waar het spel vanuit gaat kiddy is.. maar de graphics stijl enzo is zo gemaakt dat er toch veel spam kindertjes op af komen. Maar dit zal er denk ik rond de hogere niveaus wel uitgefilterd zijn.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dat is denk ik wel zo. dit lijkt me er 1 van.. iig

15. Ashavan

Ashavan Guest

Merk niks van die kindertjes. Kan zelfs roleplayen via berichtjes en die ander doet nog mee ook :p

No warzone hier. Maar ik selecteer kolonie eilanden op level van de meeste die er al zitten. Hoe hoger zij zijn hoe hoger de saw mill e.d. zal zijn.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelukkig ook een NL kerel op mn eilandje die een level 5 is en hulp aanbied. Dit samen met een ander eiland in de buurt die ook al een leuk legertje heeft bied me alvast wat vertrouwen dat ik niet alleen sta :)
    Ik hoop zo snel mogelijk bij de XBW alliantie te zitten zodat we een leuk front kunnen vormen :thumbs:

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben dus echt de lul met mijn eiland, heb al een paar boze spaanse berichtjes zonder leestekens in m'n mailbox staan hoor. 8)

Ik wacht met smart op de tijd dat de globalisering een beetje toetreed voor mijn natietje.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    lol wat heb je misdaan dan ? :p.

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niks, behalve teruggeschreven dat ik alleen Engels spreek en toen kreeg ik nog meer bullshit te horen 8) Maarja, ik negeer ze maar en zij zijn niet degene die me aanvallen gelukkig.

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat helpt, jij hebt iig nog soort van communicatie :p dat ontbreekt hier totaal op m`n eiland

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina