1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laat die berichten dan vertalen met een vertaal machine of door iemand hier op het forum.

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja ok, maar zo belangrijk lijken ze me nou ook weer niet O-)

Want ik kan tussen de CAPS wel een beetje opmaken waar hij op doelt, en dat is dat ik hem niet aanval dus mij best.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  3. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben begonnen met wijn te serveren. Wil er iemand wat wijn met mij ruilen?

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    graag ik kan je wat marble bieden

edit , oeps jij hebt wijn nodig ? :p

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Helaas wel ja.. wat ik neerzette is misschien wat onduidelijk, serveren is natuurlijk te interpeteren als een woordgrap op verhandelen omdat het wijn is (ofzoiets 8))

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd :p. ik heb ook weer hard wijn nodig :p. Iemand up for a trade met marble ?

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu eindelijk een eerste kolonie :p heb hem maar gezet op een wijn eiland, dan kannik me main-stadje happy houwe, moest me stad de hele dag stilzetten zodat ik genoeg geld binnenkreeg om een kolonie te beginnen :p

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    heb net m`n tavern still moeten leggen (zijn ze niet echt blij mee kan ik je melden :p) Als er iemand is met een overvloed aan wijn, die wat marble moet hebben. 100 tegen 100 ?

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    We moeten wachten tot Kevf weer wat van zich laat horen denk ik, meneer heeft 2 dorpen op z'n wijn eiland dus die zou denk ik ons wel kunnen voorzien van de nodige ruilwaren :)

EDIT: Damn dit spel is echt een hit, ik vertel 1 iemand erover en binnen notime zijn weer 10 mensen gejoined op Iota 8)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik loop de town hall van me wijn dorp vaak te upgraden. Met 6-7 mensen per uur erbij groeit het rap. Net 340wijn naar me capital gestuurd zodat het 24 uur de tavern op volle toeren kan laten draaien. Me andere tavern loopt ook goed. Vanaf vandaag zou ik reserves op moeten kunnen gaan bouwen voor verkoop/ruil.

Heb nu een lading marble over. Als iemand het wilt ruilen tegen Crystal laat het maar horen. Sulphur is ook goed, kan ik een leger gaan opzetten.

Als ik zo kijk hoe me hout/goud ontwikkeld zal ik me Palace upgraden en een tweede kolonie starten voor crystal.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2008
  12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    crap dit spel is echt tikkie verslavend :p.

ashavan, heb jij niet nog 50 wine to spare ;) ?

13. Ashavan

Ashavan Guest

50 heb ik wel. Heb jij 279 crystal voor me Academy? :p

Ben nu heel de science tak aan het onderzoeken. Zitten bonussen in voor sneller research dus waarom niet ;)

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet :9, ga hopelijk wel binnenkort een trade aan met iemand voor 100 crystal daar kan jij der dan 50 voor krijgen :p

15. Ashavan

Ashavan Guest

duurt 11 uur eer het er is.
    Nu nog tavern en town hall op me colony uitbreiden en dan sparen voor me 2e colony voor crystal. En die heb ik morgenavond dan als het goed gaat.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht geduldig af, zodra ik de trade voor crystal heb afgerond gaat ie jou kant op

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb marmer nodig en heb ongeveer 200 crystal te verhandelen voor je. Laat maar weten waar het naartoe moet.

18. Ashavan

Ashavan Guest

200 of 279? Ik geef er desnoods het dubbele marmer voor terug

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Deal, ronden we het af op 300 als je wil (of 279 wat je wil). Ik hoef alleen dubbel marmer als je het kunt missen... (ik heb het wel nodig maar "echte" vrienden ga ik niet afzetten natuurlijk ;) )
    Ik zit op Remios > [43:73] > Eigen wereld

20. Ashavan

Ashavan Guest

Dan stuur ik me scheepjes. 279 is voldoende. 300 zou te veel van het goede zijn als ik je zo hoor. Zal 525 +100 van colony naar je toe sturen dan. Stuur de crystal maar naar Zharaos[63:44] > Fubarkian

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina