1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ikes dan had ie ook een leuk leger staan

2. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn populatie decreased alleen maar maarja ben bezig een research van 18 uur .....

Vette onzin dat is een ding het duurt veel te lang al die dingen en dat al als beginner.

Hout gaat veel te langzaam vind ik...............

En weet iemand waarom dat ik niet kan traden met iemand hij zit super ver weg maar dat maakt toch niks uit?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ok first of : decreasen van je populatie ? dat vind ik knap :9 is mij nog niet gelukt

2nd : 18 uur is niks, en lang is het ook niet, je kan met upgradeen van je acedemy dingen versnellen.

3rd . Dat is volledig afhankelijk van het level van je sawmill, en hoeveel mensen je hout laat kappen. Prioriteiten dus

4rd : je moet daarvoor expansion onderzoeken in seafaring.

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tuurlijk maakt dat wel uit. Mensen gingen vroeger toch ook niet voordat er kaarten en navigatie etc. was ontwikkeld nieuwe continenten ontdekken?

5. Ashavan

Ashavan Guest

Lange tijden met bouwen heb ik niet, maar zit pas op lvl 11-12. En 5 uur is niet zo lang. MAar als je research doet krijg je plekken wat er voor zorgt dat je sneller bouwt, sneller onderzoekt, minder upkeep voor leger etc. Met 130researchers op moment heb ik het wel naar me zin :)

Je populatie verzadigd steeds meer waardoor ze minder snel bij komen. Moet je musea, tavern etc gaan vergroten om de zoveel tijd.

Op zich staat materiaal en bouw tijd in contrast met elkaar, maar later als je meerdere colonies hebt niet meer. Al hoe wel...je moet dat wat je extra overhoud investeren in palace upgrades :p

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik een stadje op mijn eiland kunnen aanvallen met 9 slingers en kunnen pillagen? Die gast die heeft geen army en gewoon helemaal niks. Waarom ik hem dood wil? Omdat hij met 40 man op de lumbermill aan het werken is terwijl wij dat hebben gedonate en we van hem geen donatie zien..

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan prima. Let er alleen wel op dat een townwall ook slachtoffers kan eisen en dat je genoeg cargoships hebt om zijn grondstoffen mee te nemen ;).

8. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, tsja genoeg cargoships ik heb er eentje :p Maarja op mijn eiland zitten alleen maar noobies (ikzelf incl) dus ik denk niet dat hij zoveel grondstoffen zal hebben? Of hoeveel past er in een cargo? (wood iets anders hebben we allemaal nog niet xD)

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    300 per cargo ship dacht ik.

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die gozer lacht me uit... tijd voor nog hardere wraak. Ik zal mijn gesneuvelde manschappen vervangen door nieuwere én betere troepen. Boogschutters, treed aan en verslaat u vijand!!! ;)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit ie ? en hoeveel leger heeft ie ongeveer ?

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Luitjes wanneer kan ik in de alliance? Ik heb nu een palace en Embassy

Ik heb echt Sulphur nodig......Iemand wat ruilen tegen Marble?

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mijn eiland en na de laatste slag had hij nog 15 Phalanx en 10 Swordsmen. Maar hij zal ze nu wel als een gek terug aan het maken zijn.

Als ik nou in de loop van dinsdag tot donderdag 100 Archers maak dan moet ik zeker winnen 8)

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dan bouw ik nog rustig verder :p : 20 phalanx, 10 swordsman, 20 slingers welke verdwijnen als ik archers kan maken (moet ff barracks upgrade)

edit over ocupyen

dus alleen als base ? in hoevere kan je ook hun resources daarmee weg sluizen ?

15. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel wood hebben jullie gemiddeld? Ik zit hier wat aan te kloten met telkens rond de 50 wood :/ super irritant, toch staan er al 40 workers op de lumbermill maar het komt echt niet vlot binnen. Ben nou toch wel een beetje bang dat die ene kerel mij zo gaat aanvallen. (hij heeft m'n 9 slingers al geasswhooped :/ dus sta ik zonder army :mad:)

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh 3000 wood.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wood ligt er een beetje aan, verspreid over m`n capital en 2 kolonies : gemiddeld ongveer 3.000

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol zoveel 8), met hoeveel workers is dat dan? Stuk of 400 xD? :+

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    325 workers wat me 154 per uur oplevert. Maar het is meer dat mijn upgrades heel lang duren, stuk of 7 uur per upgrade en dat relatief weinig hout kost. Ik kan mn hout dus niet kwijt aan upgrades maar alleen door te donaten of leger te maken. Alleen paleis upgraden kost heel veel.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb verspreid over 3 eilanden meestal iets van 4/5k wood. Das met zo'n 300 workers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina