Illegaal of?......

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sjorrit, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel raar eigenlijk dat ze leeg wel verkocht mogen worden maar geflasht niet. Nou ja eigenlijk is dat ook zo met cd/dvd branders je mag ze wel hebben en kopen enzo maar je mag geen gelicenceerde dingen kopieren (ja ik weet het je kunt er ook backups mee maken maar wat doe je vaker gelicenceerde dingen kopieren of backups maken???)

2. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat mag wel want als je je een 65cc Polini cilinder gaat kopen hangt daar een sticker op waar op vermeld staat "alleen voor op circuit" Dus met dat te verkopen kan dat geen kwaad!

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat ik dan wel raar vind is dat als je een lege modchip koopt de software er wel bijkrijgt en dat dat dus dan niet illegaal is:confused:

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zoals iedere mod hier zegt dat een mod chip plaatsen illegaal is is niet waar, ze willen gewoon geen gepraat hierover zodat het uiteindelijk toch naar illegale software gaat(begrijp ik wel)

ik heb em omgebouwd en heb alleen legale games, verder speel ik divx films en snes games(ff voor de lol erop gedump, alleen donkey kong is leuk)

ik heb mijn chip uit engeland voor 55 incl bankkosten en zendkosten, een executor 2 lite met bios. en dat terwijl hij in nederland nergens op vooraad was, en 70 euro kosten.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    ghehe hoe hypocriet? Ik ben principieel erop tegen, maar als ik er geld aan kan verdienen zet ik gelijk mijn principes overboord?

Dat is hetzelfde als die mensen die principieel tegen een loterij zijn, maar als ze een ticket winnen gelijk geil naar de tv zitten te kijken bij de trekking om te kijken hoeveel ze evt. gewonnen hebben.. dan sta je wel echt achter je principes Joeri71!!

Zelf hoef ik geen modchip in mijn boxje. Illegaal of niet. Ik wil zonder problemen op Live en vind het ook nog niet zo vreselijk boeiend..

6. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet illegaal te verkopen
    Maar wel om het in te bouwen..
    Waarom dan verkopen...
    Maarja..?
    Een vriend van mij heeft zo'n ding , en die baalt nu omdat hij niet online zal kunnen...
    Hij gaat nu dus of de chip weghalen en als het niet kan gaat hij een nieuwe box halen.

So , no mod chips for me

Out,

MOst

7. Blitzer

Blitzer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep.. that's right :'-(

8. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    En toch snap ik het niet: ombouwen is illegaal, maar waar de hell moet je de gekopieerde spellen dan vandaan halen? Kijk bij de psx was het simpel die kon je overal krijgen maar ik heb nog nooit een illegaal xbox-spel gezien. Dus als je je bedenkt dat je toch nergens aan illegale spellen kunt komen (voor zoer ik weet dus) is het ombouwen alleen handig als je Linux of import-spellen wilt spelen

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    /Mod Nee dat gaat te ver, sorry - W.

10. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Zo'n Modchip is totaal nutteloos als je je garantie wil behouden en online wil met LIVE en Divx film kijk je toch gewoon op met Revoy DVD speler of op PC :confused:

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Ik ben een battie-boy en post in strijd met het beleid

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou ook wel zo'n chip errop willen zetten voor DivX en Snes Games (lache toch beetje mariokarten?) en vooral import spellen, want ik wil ook Thousand Lands..!!

En ik heb zoiets van "het is mijn Xbox dus ik mag er mee doen en laten wat ik wil"

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn principes zijn tegen het gbruik van de chips, dan mag ik ze toch nog zker wel verkopen...
    Slagers kunnen ook best vegetarisch zijn....

14. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Bovendien was dat voor de tijd dat ik zelf een xbox had, dus ik had toen zeg maar dat principe nog niet ontwikkelt

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    haha interessantie reacties, ik gebruik hem ook vooral voor import games. nu je het zegt thousend lands lijkt me ook wel wat! die was k helemaal vergeten. ik zit nu te wachten op otogi.

16. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die dit lezen en zelf en gemodde xdoos hebben:

is het niet zwaar k*t dat je voor 8euri een nieuw spel koopt.. (jaja, klinkt wat vaag) maar dan speel je tog nooit meer een spel uit of ben ik nou gek.. ik had dat al met rallisport challenge en amped... ik heb er zo weinig geld aan uitgegeven dat ik niet bepaald gemotiveerd ben om het nog uit te spelen... (heb amped nu al zo'n jaar of 1,5 en sta nog 30e op de "wereldranglijst" ((in amped selluf)))

naar mijn weten beleef je er echt gewoon veel minder lol aan.. want dan wordt het moeilijk.. zie je het in een level niet meer zitten.. zie je dat er weer een nieuw spel is en hoppa, oude in de prullenbak en die nieuwe speel je dan ook weer 2 dagen waarna het weer schaamteloos weg te flikkeren..

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een flink oude thread die uit de dood is herrezen :eek:

Met deze thread belanden we geheid in een grijs gebied. Elke discussie over modchips is in principe verboden op dit forum. snowy, je lokt met jouw posts reacties uit die modchips kunnen promoten, en dat wil ik voorkomen, vandaar een slotje hierop.

Case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina