Ik heb gepraat met die leraar en het ging om een project, niet om een tentamen of zo. Wij hadden een onderdeel verkeerd begrepen terwijl de rest van de groepjes het wel goed begrepen had. Je moest van een makelaar's site die je zelf gemaakt had de database kunnen aanpassen. Wij hadden gewoon een link gemaakt waarmee je de database kon downloaden, veranderen en dan weer uploaden. De rest kon het gewoon online veranderen met behulp van een formulier. Omdat wij dit verkeerd begrepen hadden kregen we gelijk een 5. Terwijl de rest van de site gewoon goed was. Ik heb met hem gepraat en vroeg waarom we gelijk een 5 kregen. Hij zei omdat jullie de enige waren die het verkeerd begrepen hadden. Ok, dat is misschien wel zo, maar waarom dan gelijk een onvoldoende want de manier van ons werkt ook het is alleen wat minder handig. Hier had hij eigenlijk niks zinnigs op te melden, maar hij zei wel dat hij er nog over zou nadenken om het cijfer op te schroeven met een andere leraar. Dit is nooit gebeurd en daar ben ik heel boos over. Het is trouwens een heel irritante leraar rond de 30 die denkt dat die nog 20 is en er nog helemaal bij hoort.
Als ik hem vraag om andere muziek op te zetten, zegt die nee de playlist loopt gewoon af de hele dag door. Hij hoeft toch niet te weten dat ik hem heb aangegeven?
Laatst bewerkt: 1 jul 2003