1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

illegale mp3 server

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door M_Master, 1 jul 2003.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Een leraar bij mij op school heeft een eigen ruimte gemaakt op de server van de school waarop heel veel mp3 bestanden staan. Nou wou ik even weten waar ik dit aan kan geven, want dit is natuurlijk harstikke illegaal. Weet iemand dit?:confused:
     
  2. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    aan kan geven?
    bedoel je, as in; 'aan de mensen vertellen die hier boetes ofzo voor kunnen uitgeven'??
    zo ja; Dude je bent gek! dat doe je toch niet?
    je gaat elkaar toch niet verlinken man? dat is echt lame!
    ik geloof echt niet dat jij alles thuis legaal hebt (ok das wel iets anders dan op 't werk, maja boeie!)..
    Iedereen heeft iets illigaals, jij ook vast wel..
    je zou t ook niet leuk vinden als jij door die gast van school verlinkt werd door je illiagel xp (bijvoorbeeld) cd'tje ofzow..
    en nog iets; je kan toch ook wel gebruik maken van die leraar?
    neem een cd-rw (of usb-stickie) mee naar school, en copye die mp3s:)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je zou dit kunnen aangeven ... maar ja dan neem ik aan dat jij ook geen mp3's hebt? of heb je een hekel aan deze leraar? ... Misschien zij het wel orginele rips van eigen cd's ... vraag het aan hem ...
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net in de krant:

    Man opgepakt voor in bezit hebben van illegale MP3's
    [​IMG]
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    De MP3's die hij heeft zijn echt bagger dus missen zal ik ze niet. Eigen cd's meenemen mag niet omdat iedereen weer iets anders wil. Maar je eigen cd pleur je gewoon in je pc. Namelijk computerlokaal.

    Ja, ik heb inderdaad een hekel aan deze leraar omdat hij mij en anderen een heel laag cijfer heeft gegeven voor een onduidelijke reden. Wat ik me ook nog afvroeg is of hij een boete krijgt of de school? Weet iemand nog waar ik het kan aangeven? Het leger die langskomt lijkt mij een beetje overdreven.:)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  6. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat laag........
     
  7. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze voor zo iets kleins wel langskomen?? Lijkt mij dat ze belangrijkere dingen aan hun kop hebben......
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon schoolleiding ofzo, terug pakken die wazig leraren ken ik ook veel die zo doen.
     
  9. mdemos

    mdemos Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat voor zin het heeft om iemand hiervoor aan te geven ook niet als je iemand niet mag, maar het is jouw zaak. Als je hem echt aan wil geven zou je het eens bij bumra stemra kunnen proberen. Ik zou het niet doen erg kinderachtig.
     
  10. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    OMFG!!....wat ben jij voor zielig figuur...ga je een beetje je leraar aangeven...zo zo...heb jij nog nooit een keer een mp3tje van i-net gedl??....triest ventje...laat hem lekker....als hij er problemen mee krijgt is dat zijn zaak. En trouwens...is hij die muziek massaal aan het branden op cd's en aa het verkopen??....anders zal de politie er niet zo snel actie tegen ondernemen....

    Ik weet in ieder geval 1 ding zeker....met jou wil ik NIET de oorlog in.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als jij hem aangeeft kan hij jouw ook aangeven (ook voor liedjes op pc, ...). Dus goed over de gevolgen nadenken.

    Btw, ooit al van politie gehoord.
     
  12. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook enorm zielig, zeker aangezien jij vast ook wel es zoiets gedaan hebt... Als je niet wil dattie het doet dan zegjet lekker in zijn gezicht en ga je niet de zoveelste kliklijn bellen... Bah kliklijnen :eek:
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey cool die denderen geregeld door onze straat! Ook wel in donkergroene uitvoeringen :{ *hele huis trilt

    In ieder geval, beetje laag om iemand aan te geven voor MP3'tjes :confused: Heb jij er last van ofzo?
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die onduidelijke reden heet waarschijnlijk "niet goed genoeg de stof geleerd"
    Vind het vrij sad dat je op deze manier die leraar wil terug pakken.. Alleen omdat hij volgens JOU jou een te laag cijfer heb gegeven.. Misschien moet je eerst eens met hem gaan praten waarom dat zo was!
    Anyway je doet maar wat je niet laten kunt. Ik vind het in ieder geval een vrij zielige actie
     
  15. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    He ik heb nooit om die muziek gevraagd en het is illegaal. Ik heb geen zin om de hele dag dezelfde nummers te horen uit de jaren 80 en 90. Er zit ook wel nieuwe muziek tussen zoals die irritante top40 trancenummers maar dat is ook bout. Door die leraar blijf ik waarschijnlijk nog eens zitten ook. Het gaat me trouwens niet alleen om de leraar, maar om de school.

    Een voorbeeld:
    Een aantal maanden geleden had iemand een mailtje gestuurd naar de Arbo om de stoelen,tafels computers en zo te controleren. Er moet dus heel veel aangepast gaan worden. Hierop reageerde de school : "Wij hebben hier geen geld voor". Kom ik een aantal weken later het lokaal binnen lopen staat er een Dolby surround set met 5 boxen en een subwoofer speciaal over laten komen uit Zwitserland!
     
  16. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL Zielig, politie doet daar toch geen moeite voor. Ze hebben het toch te druk met andere zaken.

    En als jij de leraar pakt, pakt hij jou terug. Let maar op!
    En vooral leuk voor je eindexamen. Als je een laag cijfer krijgt voor onduidelijke redenen ga je toch met hem praten, zo niet ga met je vader er naar toe om erover te praten :confused:. Of met de decaan ofzo (mentor).

    Maar volgens mij ben je echt dom ventje zeg! Dat je goede oplossingen niet zelf kan uitvinden.
     
  17. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Kerel ga huilen bij je moeder ofzo....triest ventje....had je maar harder moeten werken om over te gaan....kijk lui die niet overgaan omdat ze toegeven dat ze geen flikker hebben gedaan is niet zo erg.....maar aan mensen zoals jij heb ik zo'n hekel he....die de school de schuld geven dat je blijft zitten.....kerel ga lekker buiten spelen in de zandbak. en als je die muziek niet leuk vind vraag je gewoon aan hem of ie een keer wat andere muziek erop wil zetten. En denk je dat ie je wel mag als jij hem naait? Ik denk dat ie jou dan ook terug pakt als je blijft zitten. Nee heb altijd een hekel gehad aan klikkers en dat zal ik altijd blijven houden.
     
  18. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gepraat met die leraar en het ging om een project, niet om een tentamen of zo. Wij hadden een onderdeel verkeerd begrepen terwijl de rest van de groepjes het wel goed begrepen had. Je moest van een makelaar's site die je zelf gemaakt had de database kunnen aanpassen. Wij hadden gewoon een link gemaakt waarmee je de database kon downloaden, veranderen en dan weer uploaden. De rest kon het gewoon online veranderen met behulp van een formulier. Omdat wij dit verkeerd begrepen hadden kregen we gelijk een 5. Terwijl de rest van de site gewoon goed was. Ik heb met hem gepraat en vroeg waarom we gelijk een 5 kregen. Hij zei omdat jullie de enige waren die het verkeerd begrepen hadden. Ok, dat is misschien wel zo, maar waarom dan gelijk een onvoldoende want de manier van ons werkt ook het is alleen wat minder handig. Hier had hij eigenlijk niks zinnigs op te melden, maar hij zei wel dat hij er nog over zou nadenken om het cijfer op te schroeven met een andere leraar. Dit is nooit gebeurd en daar ben ik heel boos over. Het is trouwens een heel irritante leraar rond de 30 die denkt dat die nog 20 is en er nog helemaal bij hoort.

    Als ik hem vraag om andere muziek op te zetten, zegt die nee de playlist loopt gewoon af de hele dag door. Hij hoeft toch niet te weten dat ik hem heb aangegeven?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  19. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga je toch gewoon naar een andere informatica leraar....leg je hem het probleem voor...Misschien dat hij er nog wat aan wil doen. Maar ja ook wel lichtelijk dom van jullie....en het belangrijkste deel van de opdracht heb je niet....dus niet zo raar dat je een 5 krijgt he...
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wacht ff.. Jullie hadden de opdracht dus gewoon niet goed uitgevoerd en vinden het dan toch gek dat jullie een 5 krijgen?
    Wees blij dat de rest wel goed werkte anders had het misschien nog wel eens lager kunnen wezen.
    En als ie zou praten met een andere leraar moet je hem daarover aanspreken.
     

Deel Deze Pagina