illegale mp3 server

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door M_Master, 1 jul 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

Tja dat is inderdaad een hele goede reden om iemand dan maar aan te geven..

Waarom kijk ik niet hiervan op? Als je al begint met een laffe actie kan je die net goed ook maar laf afsluiten..
    zucht.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je mag toch mp3 voor eigen gebruik of studie hebben? en volgens mij kunnen ze er niks of weinig aan doen, als de politie binnen is leegt ie ff zn server of blokkeert ie m even oid en heeft politie geen bewijd, die gaat er volgens mij niet eens op in, die denken ook vast, man, iedereen heeft kazaa, wat doe je nog moeilijk:D ik zou hem/ze op iets anders terugpakken als dat de reden is, server platleggen ofzo als je zonodig wraak wil nemen, daar heb je dan meer aan dat het aangeven waar niet op gereageerd word

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is trouwens eigenlijk geen echte leraar. Hij heeft geen opleiding gedaan en kwam bij ons op school om onze ECHTE leraar te helpen die er trouwens nooit is! Mijn ECHTE leraar heeft trouwens ook geen leraaropleiding gedaan. Ik krijg bijvoorbeeld Flash MX van hem terwijl hij er niks van af weet. Hij heeft het boek doorgelezen in de vakantie en hij was klaar om les te geven, dacht hij. De meeste leraren komen uit het bedrijfsleven op mijn school en kunnen dus echt geen les geven!

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelfs de server van de 2ekamer zit vol met illegale downloads.
    Dit was een aantal maanden geleden nog op het nieuws.

5. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Door zielige figuren zoals jij is ooit het rechtsextremisme opgekomen. Van die gekrenkte simpele zieltjes die ooit hun zin eens niet hebben gehad, of die voelen dat ze niet goed behandeld zijn, en vervolgens gaan ze dan met nsb verraad-achtige praktijken te werk. "Hij heb dit, hij heb dat"...... jaloezie is niet sjiek

Moet je vooral doen, en zodra jij voor het eerst de belasting denkt te snel af te zijn hoop ik ook dat ze je aan de paal zetten.

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wij hadden de opdracht WEL goed uitgevoerd, maar we hadden een zin verkeerd geintrepeteerd. Er stond in de opdracht dat de makelaar de database via de site kon openen en veranderen. Dit kan dus ook op onze manier alleen is het wat lastiger omdat je de database dan weer moet uploaden. Om dan maar gelijk een 5 te geven vind ik een beetje overdreven. Ok, als het onderdeel helemaal niet zou werken zou ik ook een 5 gegeven hebben, maar het werkt wel alleen op een andere manier.

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe vooral wat jij denkt dat je moet doen, maar omdat jij iets verkeerd hebt gedaan en terecht een 5 hebt gekregen wil je je leraar een geld-boete bezorgen.
    Geen respect voor jou.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nee jullie hadden de opdracht dus niet volledig goed uitgevoerd.
    Zeker niet omdat jullie "fout" dusdanig doorslaggevend was dat zoals je zelf al zie het lastiger was, en de database weer moest uploaden. En ik vind een 5 dan echt wel terecht zeker omdat de anderen het dus wel goed begrepen hadden.

Als een auto 20 meter langer remt als dat ie hoort te doen zeg je ook niet aah daar is toch niets mis mee hij remt toch.

9. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of linksextremistische figuurtjes.. die zijn vaak nog veeeel gevaarlijker hoor! Kijk maar naar Volkertje..
    Ook zo'n gekrenkt teer kinderzieltje die van zijn mening wet wil maken..

anyway, on topic weer:

Je moet jezelf eens afvragen voor wie je daar op school zit. Voor jezelf en niet voor die leraar. Het maakt hem echt geen flikker uit hoor of jij nu blijft zitten of niet. Als je straks klaar bent met je school en je moet een baan zien te vinden kun je ook niet gaan klagen bij je baas in het bedrijfsleven als je door je eigenschuld moet overwerken ofzo. Of als je moet knokken om je contract verlengt te krijgen.. succes ermee.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe weet je dat hij die muziek ilegaal gedownload heeft? en niet zijn eigen cd's erop heeft gezet (dit is niet ilegaal) .. Kies een andere school!

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De reden dat ik dit wil doen heeft niet alleen met die leraar te maken. De school claimt namelijk dat alles daar legaal is en perfect binnen de regels valt. Het leek me wel lachen als opeens een mannetje het lokaal binnenstapt om te controleren of er inderdaad mp3's op staan. Dan hoef ik niet meer naar die irritante mp3's te luisteren en die leraar heeft zijn lesje ook wel geleerd. Want het is gewoon illegaal om ze in een school af te spelen. Ik weet trouwens helemaal niet of ik dit wel doe omdat het te veel moeite is en ik heb zelf natuurlijk ook mp3, maar ik zet ze niet op een server en laat ze de hele dag aan iedereen horen terwijl ik weet dat dit illegaal is.

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat hij zoveel cd's heeft. Laat staan om ze allemaal om te zetten naar mp3. Hij heeft zelf ook gezegd dat het illegaal is trouwens.

13. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    who needs enemies if you can have a good ol' pal like Alders40. Love you man! Great attitude.........

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jayroon. Ik word de hele tijd afgeleid door je avatar. Wie is dat eigenlijk?

Bedankt voor al jullie "positieve" reacties, Ik heb besloten om het hierbij te laten, maar als nadat ik nogmaals met hem gepraat heb over het cijfer of een eventuele herkansing en we komen niet tot een overeenkomst omdat hij onredelijk doet. Ben ik zeker van plan om hem aan te geven.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In dat geval kan je dat doen bij de politie ... dit kan niet annoniem en je moet kunnen bewijzen dat hij daar de mp3 neergezet heeft en niet iemand anders ... als het namelijk een pc is (waar iedereen bij kan) kan het ook betekenen dat jij of een andere klasgenoot deze er opgezet hebben

16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Te veel moeite dus. Iedereen kan via het netwerk op de server komen, moet je alleen wel even zoeken. Bedankt Fardo voor de duidelijke reactie.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen dank .... Ik ken het probleem ... als je klaagt over een cijfer of vind dat je verkeerd behandeld bent door een leraar op school ... kan je altijd vragen of dit probleem door een geschillencommissie (van school) behandeld mag worden...

Misschien kan je aan je docent vragen of jullie het gedeelte dat jullie verkeerd begrepen hebben overnieuw mag schrijven ... en dan ook een duidelijke dead-line aangeven ... Je kan niet op 1 vak blijven zitten ... en er is altijd een mogelijkheid tot een goedgesprek... Dit zal je ook gaan meemaken in de echte gemene wereld ... je vangt veel meer vliegen met stroop dan met azijn ... O-)

18. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ...........en zo spreekt Fardo wijsheid!

19. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ...........en zo spreek Fardo wijsheid!

en jij niet!

20. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat jij jezelf met deze thread niet echt populair hebt gemaakt bij de XBW forum leden.

Niemand maar dan ook niemand is dol op klikspanen.

In de 2e wereld oorlog had je hier in Nederland de NSB-ers,d'r zijn er na de oorlog toch wel een aantal gelynched,al wil ik jou ook niet weer in de catogerie van NSB-er plaatsen maar je begrijpt wat ik bedoel.

Deel Deze Pagina