1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

illegale mp3 server

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door M_Master, 1 jul 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

Dude ga jij alsjeblieft geen uitspraken maken over wat wijs is en niet..
    Fardo heeft het goed gezegd als je het niet met je cijfer eens bent ga je desnoods naar een geschillencommisie.
    Dat is in ieder geval een veel verstandigere oplossing dan het "verklikken" van je leraar over eventueel illegaal materiaal.
    Misschien dat het een stoere actie is (niet in mijn optiek in ieder geval) voor je vrienden maar echt verstandig is het zeker niet.

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG! Je mag blij zijn dat je er nog een 5 voor hebt gekregen..

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het ging niet alleen om het veranderen van de database en we wisten geen andere manier om het te doen. We wisten niets beters te verzinnen dus hebben we het zo gedaan. Alle andere onderdelen werkten. Je kon alle huizen en beschrijvingen zien en die werden ook uit de database gehaald. Je kon ook inloggen de vormgeving was ook goed naar mijn mening.

4. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    URL? }:]

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Kan kloppen...In Doorn zit een kazerne van het korps mariniers. Op dat plaatje zijn ook leden van het korps mariniers....BBE wel te verstaan....

6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, ja, ik wil hem wellis zien :+

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij op het werk noemen wij gasten, die dit soort sites bouwen, neefjes. Zo van, "Ik ken nog wel een handig neefje die...".

En dit is dus een typisch voorbeeld van een neefjes applicatie 8)

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt de opdracht niet uitgevoert zoals het er staat. Logish dat je een 5 kreeg en als je t niet begreep had je t ff kunnen vragen. Vind t wel terrecht. Die 5 was nog omdat je wel iets had gedaan

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wij wisten geen andere manier om dit te doen. We hadden het verkeerd begrepen en dachten dat we het goed deden.

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je een opdracht krijgt, en je weet niet hoe dat moet, dus je doet maar iets anders mag je tevreden zijn met een 5.......

en ik vind het nogal een vage actie...de hele database downloaden......vind ik nogal omslachtig

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh... alsjeblieft kies een ander vak. Straks ben jij nog degene die de software schrijft voor mijn hartbewakingsmachine. "Ach, ik had de opdracht niet begrepen..."

http://www.watbenjedan.nl

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  12. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    U-R-L ?? }:] }:] }:]

Ik heb namelijk nog een gratis DB nodig :D

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uhuh......en jij kent MySQL niet ofzo.....?

ook hier is www.watbenjedan.nl van toepassing....
    bovendien zal t waarschijnlijk niet de database, maar de inhoud hiervan zijn die je download....

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    O, nee gelukkig heb ik nog echte vrienden.}:]

15. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1

Leuk voor je dat je nog "echte" vrienden hebt maar je hebt deze reacties volgens mij nou wel over jezelf afgeroepen. Ik bedoel, als je een beetje redelijk nadenkt is het volslagen IDIOOT om die leraar aan te geven omdat je een redelijk cijfer (voor hoe je die opdracht had gemaakt) hebt gekregen.
    Dus je wilt hem gewoon aangeven omdat hij je een (redelijk) cijfer had gegeven waar jij het niet mee eens bent, en dan denk je dat je op xbw ook nog reacties krijgt van: "Nee, dat zou ik ook doen. Echt belachelijk dat die leraar jou een 5 geeft. Geef hem maar lekker aan." |:- |:- |:-

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    totdat ze iets fout doen in jouw ogen natuurlijk dan ren je meteen naar je mama of de politie....(tis dat er geen duitsers meer rondlopen....of ga ik nu heel ver? *) )

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap hier de mensen op dit forum niet.
    Mensen met een mod-chip in hun xbox worden gelijk van dit forum verbannen. iemand die weet (waarschijnlijk dan) dat zijn leraar tonnen illigale mp3`s heeft gaat vrij uit? of degene word gelijk uitgescholden voor verklikker:confused: wazig hiero..!

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. Modchippies worden niet perse verbannen maar er mag hier niet over gepraat worden.. Er zijn nu iets van 6000 members er zullen echt wel een paar tussen zitten met zo'n pokkechip. Maar die hoor je er niet over.
    Daarbij worden ze hooguit verbannen niet aangegeven (nogal een verschil)
    En buiten dat Alders40 wou zijn leraar aangeven hiervoor omdat hij volgens hem een te laag cijfer had gekregen voor een opdracht.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus? Als je dat cijfer verhaal weg laat. is die leraar MISSCHIEN strafbaar. dat moet dan maar worden uitgezocht.
    Zo niet? dan is er niks aan de hand. maar het is niet belangrijk voor die leraar of ie gepakt word ja of nee. het gaat meestal om de school. ik weet zeker dat mijn school (waar ik dus op zit:|) of er programmas worden geinstaleerd die orgineel zijn.

anyways, de school kan er erg problemen mee krijgen als het inderdaad illigale bestanden zijn. dus wat kun je dan doen?

met beide partijen om de tafel gaan zitten + schoolbestuur ofzow en gaan praten. Want een leraar die word ontslagen om zoiets is geen goede reclame!!

20. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Nou het is dus wel belangrijk voor die leraar.. Zeker als die school er problemen mee kan krijgen zullen ze waarschijnlijk toch de schuld op die leraar afschuiven.
    En aangezien het alleen maar om een wraak actie gaat en ik betwijfel dat Alders40 een dusdanig heilig boontje is dat hijzelf geen illegale mp3'tjes of software op zijn pc heb staan vind ik het dus een beetje nutteloze en zielige actie.

Vond overigens.. Ik geloof namelijk dat Alders40 ondertussen weer van het idee is afgestapt. Goede zet. :)

Laatst bewerkt: 3 jul 2003

Deel Deze Pagina