Illegale shit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxdennis, 9 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nounou.... vind je dat niet een beetje raar. Een threat heet "Illegale shit" en er mag niet gesproken worden over modchips. Het is niet eens inhoudelijk. Het is wel een belangrijk onderdeel van de discussie.
    Dus ik vind het een beetje vaag om een discussie over gekopiƫerde spellen (ja, ik weet het, het gaat ook over muziek) te houden, zonder dat er een gemodde xbox aan te pas komt. Ik vind dat we dit openlijk moeten kunnen bespreken. Natuurlijk niet inhoudelijk hoe/wat/waar, maar oppervlakkig, wat live bijvoorbeeld tegenhoudt etc. :p

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt gelijk deze thread gaat op slot, omdat we regels hebben op het forum.

en alles is gezegd wat gezegd moest worden. Er komt bij dat mensen hier dan openlijk over hun modchip willen praten .. en men ander gaat overtuigen waarom het wel kan. Je hebt gelijk dat je hier over wilt praten, maar helaas houd niet iedereen zich aan de regels.

Als er een principiele discussie moet komen, waarom we hier wel een discussie over deze praktijken moeten houden .. dan kan je deze voorstellen in het xbw suggestie forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina