1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Ilovebees] Beantwoorde e-mails - Alleen beantwoorde e-mails!!

Discussie in 'Games' gestart door Lionhard, 4 aug 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Haha :cool:
    Uit deze mail is niks uit te halen, je kan erachter zoeken dat ze wel de nadruk leggen op 11 november maar bewijs is er niet.
    Had sowieso niet verwacht dat ze ineens zeggen van "Ja, natuurlijk komt Halo 2 24 augusts" :+

2. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik vandaag een email terug gekregen met het teleurstellende bericht:

Citaat:
    Hallo,

We weten niet wat er op die dag gaat gebeuren. Het zijn allemaal speculaties en daar kunnen we niet op in gaan.
    Wat wel zeker is, is dat het spel 11 november uitgebracht gaat worden.

Met vriendelijke groeten,
    XBOX TECHNICAL SUPPORT
    NL: 0800-023-3894 (gratis)
    BE: 0800-7-9790 (gratis)

nou mensen... wat moeten we hier nou van denken?

Heeft dit betrekking op de U.S of U.K release? Vind ik toch vrij belangrijk.
    Want "Bungie's man FRANKIE" zei dit
    Quote: "Halo 2 comes out on Nov. 9th or Nov. 11th for the UK. It does NOT come out on Aug 24th. You know what does come out on Aug. 24th? Some OXM special which does NOT, and I repeat does NOT have a Halo 2 demo on it. No clue how that rumor gained so much momentum. But to reiterate, Halo 2 comes out Nov. 9th or Nov.11th for the UK.

Sigh."

Maar heeft het dus niet over de U.S.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij heeft 9 nov. alles te maken met de U.S. ;)

4. Lionhard

Lionhard Guest

idd 9 november is US en 11 is Nederland

5. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan alleen U.K zeggen en voor het gemak, bij zoiets balangrijks, ook even U.S als je aan het typen bent?
    En dat vooral omdat hij een amerikaan is! ( ja eigenlijk is FRANKIE een schot,maar ja klein detail :9 )

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zo kan je natuurlijk achter elk vergeten woordje iets achter zoeken...

7. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ik wordt nu erg para,maar ik ga door,ik heb misschien nu ook een verband gevonden met dat Dr. Seuss gebeuren(googlen):

Dr. Seuss:
    In fact, his GREEN EGGS ( lees: green-X) AND HAM is the third largest selling book in the English language.

The grinch.....lyrics Dr. Seuss
    The grinch is green and mean…….etc

En natuurlijk:

teenage mutant ninja turtles.....they are mean green and on the screen

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  8. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is wel de bedoeling van een arg.

O.K Dr Seuss komt steeds terug,
    Hier een review van Green Eggs and Ham ( maar lees nog even door en bedenk hierbij dat dit kinderboek op de derde plaats staat in Amerka wat betreft verkoopaantallen en dat van alle engelsgeschreven boeken,bijbel zal wel op één staan of zo, $$$$ gigantisch dus!)

The Review

This story is an all-time favorite by children of all ages! We meet Sam who becomes Sam-I-Am. "That Sam-I-Am" tries to get his friend to eat green eggs and ham. The friend refuses stating, "I do not like them, Sam-I-Am. I do not like green eggs and ham."

Sam-I-Am then tries to get the friend to taste them anyway. He suggests different places and with different creatures. The friend keeps refusing. Finally the friend agrees to try them IF Sam-I-Am will stop bothering him. Sam agrees, and hesitantly, the friend takes that first bite. He really likes them!

Mijn Review:

This game is an all-time favorite by gamers of all ages! We meet Sam who becomes
    Sam-I-Am. ”That Sam-I-Am” tries to get his friend to play X-box and Halo game(demo).The friend refuses stating, “I do not like them,Sam-I-am. I do not like X-box and Halo game(demo).”

Sam-I-Am then tries to get his friend to play them anyway. He suggests different
    places and with different creatures. The friend keeps refusing. Finally the friend
    agrees to play them IF Sam-I-Am will stop bothering him. Sam agrees, and hesitantly, the friend takes that first shot. He really likes them! :9

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Die spelen het verhaaltje vrolijk mee lijkt mij. Waarom weet ik niet, maar zo een gevoel heb ik gelijk bij die email. Morgen meer hierover...

10. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die email van ladybee777 , ja weer daarover:

Van BUNGIE.net en zo:

"This page is supposed to hold links to Inside Bungie themed news stories - once they actually exist on the site. But we don't have any stories to link to yet, so don't bug this. Move along... This is not the bug you were looking for

Heeft betrekking op the response van “FRANKIE” en andere niet-gelovigen 8) .( i.v.b met : Quote: "Halo 2 comes out on Nov. 9th or Nov. 11th for the UK. It does NOT come out on Aug 24th. You know what does come out on Aug. 24th? Some OXM special which does NOT, and I repeat does NOT have a Halo 2 demo on it. No clue how that rumor gained so much momentum. But to reiterate, Halo 2 comes out Nov. 9th or Nov.11th for the UK. )]

Waarom? het is een ARG, zoeken,puzzelen, weet ik veel gewoon "common sence".

11. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik ga ook zo'n spel beginnen voor de bok zijn kloten.

Weet je hoeveel mensen zo'n email hebben ontvangen ? Nee ?

Ik ook niet , maar ik denk HÉÉÉÉÉÉL VÉÉÉÉÉÉL !

Dank u _0/

12. Lionhard

Lionhard Guest

Weetje wat ik zo raar vind aan de email van de tech support...

Dat ze dit zo benadrukken:

"Wat wel zeker is, is dat het spel 11 november uitgebracht gaat worden."

ze willen ons echt overtuigen... valt iets teveel op...

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hallo,

Zoals u wellicht heeft gezien bevat de trailer van HALO 2, op een bepaald moment, tijdelijk een ander internetadres.

En omdat u vandaag de duizendste bent die ons vraagt of wij meer weten, hebben wij besloten om u wel alles te vertellen.

Om onze concurentie voor te zijn met hun releases van toptitels, hebben wij ze op een dwaalspoor gezet, en 9 November genoemd als releasedate.
    Onze concurentie denkt dus dat ze nog drie maanden hebben voordat hun titel moet gaan concureren met onze HALO 2.

Verassing verassing, als blijkt dat HALO 2, 3 maanden voor de geplande release al in de winkel zal liggen, hij zal al miljoenen keren over de toonbank zijn gegaan, al voordat GTA:confused:A en GT4 in de winkel zullen liggen.

P.S. dit mag u niet doorvertellen, en al zeker niet aan Rens die ons al dagen lastigvalt met zijn lastige vragen. :p

Met vriendelijke groeten,
    XBOX TECHNICAL SUPPORT
    NL: 0800-023-3894 (gratis)
    BE: 0800-7-9790 (gratis)

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha _O_ Wat een plezier om zo een werkdag te beginnen _O_ .

Veel plezier weer vandaag mensen! Ik lees de reacties vanmiddag wel weer _0/

Hahahaha "Halo 2 is done when its done"
    Rated 16+ UK and Germany O-)

15. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk is het best wel logisch, verdienen ze big bucks omdat er toch niet veel uitkomt: Doom 3, Riddick, uhm...
    Maar Rinus waarom vertellen ze dat tegen jou? Al willen ze het geheim houden gaan ze het toch niet tegen jou, of anderen zeggen. Gamers zijn nou eenmaal niet betrouwbaar op dat soort zaken :+

16. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, ik begrijp nog steeds niet dat mensen naar MS gaan mailen, en verwachten dat ze antwoord krijgen.

Gelukkig was ik nummer 1000 die dag :+

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt veel geluk.;)

Let wel ff op die ps: u mag dit niet doorvertellen

nou rinus, dat heb je net aaan 10.000 mensen gedaan ROFLOLMAO _O_ ;)

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rinus zou je er screenshots van hotmail bij willen zetten, ik geloof er gewoon geen snars van, dit is naar mijn mening een fake tenzij je het tegendeel bewijst met screens die zeggen dat je het echt van xbox technical support heb gehad, dus screenie in hotmail zelf en van deze brief, alvast bedankt

PS als het echt is en je hebt het bewezen ben je een held ;)

19. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk naar de smilies, natuurlijk is het een fake!

Zoals ik al heb gezegd, MS en Bungie gaan echt niet hun mond voorbij praten, zelfs niet als er 10000 nederlanders naar gaan vragen.
    En als er al mensen bij MS zijn die het weten, dan werken ze zeker niet op tech-support.

Gewoon afwachten dus!

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    muwhahaha Rinus _O_ Jij iedereen voor het lapje houden, boefje! :D

Hieruit kan je niet afleiden of het waar is of niet. De enigste manier om dat te doen is de ARG te volgen en de teller voor te blijven. Je kan wel blijven mailen en conclusies trekken uit dingen die niet gezegd worden maar daar kom je echt niet verder mee.
    Microsoft wordt natuurlijk gebombardeerd met mails of Halo 2 nou 24 augustus uitkomt dus hebben ze een standaard mailtje gemaakt die ook jij hebt gehad, misschien formuleerde jij je vraag anders dat het daardoor een andere toon heeft maar er staat niet: Halo 2 komt 24 augustus - Pas als je dit bij de ARG of in een mail van Bungie/Microsoft tegenkomt dan pas kan je zeker zijn.

Deel Deze Pagina