[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Seroth ik heb toch (gedeeltelijk) gelijk gehad over de coordinaten.Ik zei dat somiggen coordinaten belangrijken waren dan anderen. Wat van elke 7 coordinaten gaan er maar 2 hot.Nu moeten we kijken of er een verband is tussen de ''hot'' coordinaten.

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb yes or no proberen op te schrijven
    Die stem van die gast doet me aan iemand denken... een acteur... maar ik kan het echt niet zeggen.
    (Sorry voor m'n slechte spelling in het engels)

Over dat eerste, misschien zijn het stukken gesprek...

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  3. FabianNL

FabianNL Guest

mensen, het is hier echt niet bij te houden, ben bijna een half uur bezig geweest weer helemaal bij te lezen! Maar vind dit wel een erg vette actie van bungie/microsoft/ilovebees.com om het zo te doen, alleen beetje jammer dat het alleen om amerika draait (dus betekent ook tot 3 uur opblijven.... :mad: )

4. FabianNL

FabianNL Guest

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    9 uur later dan de tijden bij de coordinaten.

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, er is er al 1 met 3 coordinaten die 'hot' zijn. Hangt denk ik van de amerikanen af en 'waar' en 'wanneer' ze dus die telefoon opnemen. Ze kunnen dus allemaal hot gaan. Dus volgens mij is er niet 1 belangrijker dan de ander, en ik denk ook niet dat er nog een verband is tussen de coordinaten. Waarschijnlijk eerder tussen die berichten die we nu krijgen.

7. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Our_hoodlums is online! Het lijkt er volgens mij op dat dit een soort van opgenomen herinneringen van Melissa zijn, misschien van de crew op het schip ofzo?

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is een hoodlum?

Verder misschien opvallend dat ze het over immigratie naar aarde hebben [toch?]

10. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    niet náár aarde, waarschijnlijk ván aarde naar andere planeten, en de broer van de vrouw in 't gesprek helpt mensen daarmee (illegaal waarschijnlijk, daarom noemen ze hem een hoodlum)

11. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh welke tijd is dan nu echt de eindstreep. Want bij mij is ie net 5 min. geleden opgehouden.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, van de aarder of naar de aarde....ik had er niet zo op gelet marja. Maar wat is dan de letterlijke vertaling van hoodlum. Je zegt namelijk dat hij hoodlum genoemd wordt OMDAT hij iets illegaals doet.

Edit: Laat maar, ik weet het al. :)

13. XeoN

XeoN Guest

Is er nog wat gebeurd ?

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zoek en gij zult vinden!

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    parasites is er!

Dus ze zijn geïnteresseerd in parasieten...verdacht :p Misschien is dat hetzelfde vrouwtje en mannetje als in de vorige .wav file?

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook deze proberen op te schrijven:

17. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
  18. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    "get through earth immigration" en "And you know, Visa's (verblijfsvergunningen)"

ennuh ik heb 't al eerder gezegd: DIT IS CORTANA NIET! het is overduidelijk een mens, want A.I.'s hebben geen broers die op de aarde werken of wat dan ook. En als het een A.I. zou zijn zou het melissa zijn, want cortana heeft niks met deze ARG te maken. Ikzelf denk dat deze stukjes gewoon logs van Melissa zijn, herinneringen die de Flea misschien naar boven heeft gehaald?

19. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Vor de 2de keer, is de teller nu al gestopt? Bij mij wel maar ik hooorde dat het met je windows klok te maken had so..

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe vraag: Zal het in parasites over het vrouwtje gaan dat je in dat gesprek waar je het over hebt hoort? Dan weet je al wat meer over wie het is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina