[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

2. Rovak

Rovak Guest

3. FabianNL

FabianNL Guest

als dit serieus is, kijk dan ff een pagina of 20 terug en begin dan alles ff te lezen

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, diegene die zegt "Give me a target" is een soort robot, die "likes to find things out", die dingen uitzoekt (leuke hobby :+). Je hoort "Give me a target", en het target is "me" (zegt die ander dus). Schijnbaar is het een soort robot, want ze heeft meteen out gefind/uitgevonden ( :+ ) hoe hij heet :). Het lijkt mij dat die gozert met een soort robot (een Spartan?) praat.

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deze:

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  6. Rovak

Rovak Guest

oeps, sry fabian khad nie gezien dat jij da poste

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ;)

8. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    jezus mensen.. lees een aantal bladzijden trug en dan weet je het.. pff ..
    ontopic:
    ik denk dat ze in parasite.wav hebben over dat de gast uit our_hoodlums.wav met die vrouw geen echte date was..
    maar meer dat die gast die vrouw (melissa??) contact probeert te maken voor andere doeleinden.. (vertrouwen winnen voor bepaalde dingen ofzo??) en hij daarbij een maat heeft en die met elkaar in verbinding zitten met afluisterapparatuur..
    en dan vragen ze zich af wat er mis ging omdat ze er opeens wegging.. (naar wc)
    en ze hebben een 1 of ander handboek over contact maken: "share your interests"

edit:// ik zal proberen uit te schrijven.. ofzo

edit2: wow of er wordt binnen 3 minuten 6 posts gezet

9. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je eerst eens wat shit lezen voordat je met loze posts komt.

en:

misschien moet jij eerst uberhaupt eens wat over Ilovebees afweten voordat je bullshit post?

serieus, mensen komen allemaal meepraten maar hebben geen idee waar ze het over hebben...Als jullie het niet gevolgd hebben; NOGMAALS: bees.netninja.com voor ALLE informatie tot nu toe. En als jullie het wel gevolgd hebben vind ik 't gewoon ronduit stomme opmerkingen |:-

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In our_hoodlum wordt die vrouw uitgehoord. In Parasites hoor je ze praten over hoe de verbinding met die vrouw weg valt.

11. FabianNL

FabianNL Guest

np Rovak, maar hebben we nu eigenlijk die 1ste,3de,5de en 6de gewoon verloren? krijgen we die nooit te horen? hopenlijk wel....maar ben eignelijk bang van niet, strax kunnen we anders nooit die puzzel oplossen :'-(

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    ze kan ook teruggekomen zijn na dat voorval en dan begint het gesprek van our hoodlums

13. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die idd verloren zijn. Je kan ook niks aan die stomme amerikanen overlaten. Als ze die axons nou in europa (nederland!) hadden geplaatst, joh, dan hadden we alles allang ontcijferd :p

*edit* Maar melissa had het wel over verschillende dagen, misschien dat de axons die vandaag gemist zijn, morgen om dezelfde tijden ingehaald kunnen worden? Dan komt alles misschien nog goed...

14. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de bestandsnaam verandert van zo'n .wav file naar iets wat er nog niet is (http://transmit.ilovebees.com/outbound/you_knew.wav.
    bijvoorbeeld), krijg je dit te zien:
    Slaat nergens op geloof ik, maar goed. Misschien is het wel één van de vele puzzelstukjes.

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doe anders even normaal man. Er is zóveel over te vinden, dat er nou nog mensen die niet de tijd hebben om zich er 100% in te verdiepen is jou schijnbaar niet duidelijk. :{

16. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    nou eh die onzin er steeds doorheen, mensen kunnen toch even gewoon wat bijlezen? Zoveel moeite is dat niet, dan zeg je een half-uurtje later iets als je wel alles hebt gelezen. Scheelt ons een hele hoop loze posts van mensen die DENKEN dat ze slimme opmerkingen maken, maar eigenlijk niks bijdragen hieraan. Dan krijg ik echt gewoon iets van "Aaaaargh! Kom Nou Niet Steeds Met Die Loze Posts Als Je Er Geen Idee Van Hebt Wat Al Wel En Niet Is Gepost!"

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Hij begon te praten over die speciale virussen en ze was weg
    de andere zegt "and you let her escape?"
    Misschien is zij zo'n virus?

*Sorry als dit een domme opmerking is, vind het gewoon leuk om eens over na te denken, ook al weet ik dat ik niet zo goed ben in zo'n stuff, maar het is nog steeds plezier ook he*

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Ik verbeter iemand zijn interpretatie van een stukje en dan post ik bullshit? :{.

20. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    de file klinkt eerder als een mislukte date, een man die volgens een boekje met wat hulp van z'n vriend een vrouw probeert te verleiden door zijn intresses met haar te delen, alleen zijn zijn intresses dus 'Intestal parasites', wat die vrouw blijkbaar flink onsmakelijk vond en daarom naar de WC vluchtte :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina