1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

PQI is er, veel plezier allemaal!

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    nieuw ILB:

3. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    jezus mensen.. ik heb het toch ook neit van het begin gevolgd -> geen tijd / vakantie..
    maar heb je mij zien posten midden in een een gesprek om te vragen wat ilovebees.com voor wazig website is???

4. FabianNL

FabianNL Guest

ga pqi proberen op te schrijven..

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pqi.wav is online, alleen slaat hij het op als een HTML document bij mij.

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, want als je ILB een béétje gevolgd had had je geweten dat het over een A.I. gaat en niet over een robot. Natuurlijk had diegene die jij wou verbeteren het ook fout, maar jij zat ook gewoon bullshit uit je duim te zuigen. Opzich niet zo erg maar het word zo ontzettend onduidelijk allemaal met al die onzin-posts door elkaar, en als je gewoon even een half-uurtje bees.netninja.com doorlees dan ben je iets van 80% up to date.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Robot, A.I.: is toch min of meer hetzelfde. :{

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, op die manier. Maar dat was opzich helemaal niet 'the point' van mijn post, lekker selectief lezen weer dan...

9. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    nou, nee

ennuh falconNL; waarom jij nou ook al? Ten eerste had Xante het al gepost, en het was al héél lang vóór Xante het postte gepost, en het stond ook al op de site vóór de 24'e.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. Rovak

Rovak Guest

dacht ik ook, maar ik vond iets interresants op de bungie forum

In early July, an AI named Melissa crash landed, badly damaged, onto the server that hosts my aunt's website. The AI tried to orient and repair itself. The result: It turned 'I Love Bees' into a holy mess.

Now we're investigating the mess. And we need all the help we can get.

Here's what we know so far:

Melissa, a.k.a. "The Operator," used to run communications on a ship. The ship's purpose: to spy on an enemy known as "the Covenant."

The Operator has started communicating again. It's constructing hundreds of "roads" out of the 'I Love Bees' server. The roads all lead to payphones. And the phones are ringing.

We don't know why it's broadcasting, but the Operator is giving us GPS coordinates for the phones, and times to show up. So we are. We're collecting its fragmented messages and trying to put them back together.

Here's what else we know:

When the Operator crashed on the 'I Love Bees' server, it didn't come alone.

It came with two autonomous programs:
    1) the SPDR, designed to repair damage to the Operator, and
    2) the Pious Flea, designed to... well, we're not sure yet.

The SPDR brought the Operator back to life. But now the Operator is taking orders from the Pious Flea. So when the SPDR tried to eliminate the Flea, the Operator killed it.

We don't know much about the Flea, except that it wants "to seek, behold, and reveal the truth."

There is one other voice we've found on the site: The Sleeping Princess.

The Sleeping Princess uses Aunt Margaret's email account and error pages to share secrets and play games with us. We're not sure where she came from.

That's what we know so far.

We don't know what's going to happen next. "

13. CSatS

CSatS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit gevonden op ilovebees, kweet niet of het al is gepost:

14. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    lekker selectief lezen? lekker selectief posten, niet helemaal weten waar het over gaat, niet de moeite nemen om een beetje iets te lezen ofzo, maar dan wel zogenaamd intelligent over willen komen door mensen te gaan verbeteren met foute feiten...en als ik er dan van zeg dan word ik hier van alle kanten bekritiseerd...:confused:

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een pratende machine, die min of meer nadenkt. Wordt vaak genoeg een robot genoemd.

16. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is geen machine, een A.I. is meer software.

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, toch. Maar een A.I. kan niet praten zonder dat er een computer- of robot pakkie om heen zit. :{

Maargoed, laten we er maar over op houden.

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat jij mijn post als bullshit bestempelde terwijl er maar een klein onderdeel dus fout was. Sorry hoor, mr. Perfect. :{

19. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    kap nou met dat geruzie.. en hou het op de wav's..

20. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt misschien een beetje dom.
    maar wat Xante gevonden kan er misschien iets mee te maken hebben.
    want hij beantwoord een van de vragen dus misschien staat er wel een vraag in die een stuk van puzzel kan oplossen of de puzzel nog moeilijker maken of dat we daardoor nog een opdracht krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina