klein onderdeel? de hele post draaide toch om die gast verbeteren? Robot dit robot dat...geez. En het gaat niet eens daarom, het gaat er gewoon om dat het voorkomen had kunnen worden als mensen (o.a. jij dus) ff een beetje de threads doorlezen, of nog simpeler: bees.netninja.com. En ik wil niet raar overkomen ofzo maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen. Maar goed, laten we verder maar weer back on-topic gaan...
Op het eind zegt 'Jen': "I told the MP's I was lost" MP's? Wat is dat? En in het begin wordt gevraagd: "Have you ever taken a PQI?" Wat is een PQI?
Ook deze geprobeerd: Duidelijk bij de politie, bij overhoring, leugendetector erg mogelijk inderdaad Edit: Sorry, had niet gezien dat jij hem ook al had gedaan
PQI is een Pop Quiz blijkbaar, een Pop Quiz is een soort van repetitie/overhoring op school. (ff tussendoor, Cortana is AI, maar geen robot, puh)
nee, hij gaat pas piepen nadat ze de hand op die plaat heeft gelegt.. zit nu te kijken en zie dat dat idd ook niet klopt, hij zal hem wel gewoon hebben aangezet
Er beginnen dingetjes te komen. Als Jen de vrouw is uit hoodlum, dan is het logisch dat ze dingen tegen military police heeft moeten zeggen. Ze kende iemand illegaals. Daarbij komt Jersey, die ook wat dingen uit haar los probeert te krijgen samen met een vriend. Jersey's vader zat/zit ook bij het leger [mp anyone?]. Je krijgt ook steeds meer info over dat vrouwtje: Ze is 17, ze is geïnteresseerd in parasieten etc. Belangrijk om te weten denk ik wie, wie is...ik denk dat er nu 5 figuren zijn. Jen Jersey vriend Jersey soort agent die Jen ondervraagt een A.I.
je moet gewoon aaan het eind alles aan elkaar zetten (als je de goede volgorde ontdekt hebt) en dat zal het een stuk duidelijker worden, als we alles blijven uittypen lijkt me ook wel erg handig, kan je het aan het eind allemaal achter elkaar zetten en rustig doorlezen, maar moeten we wel volhouden tot 3 uur in de nacht dan
Jen is niet de vrouw uit hoodlums. Stemmen klinken iig verschillend. Jersey's vader zit trouwens volgens mij bij de marine. Ik hoor in 'jersey' iig dingen als navy en navel intelligence.
ben bang dat we you_could veloren hebben, normale gesproken is het binnen een minuut geupdate...maar misshcien komt het nog!
yes_or_no is trouwens de opvolger en niet de voorganger van PQI. PQI begint met "ever taken a pop quiz", yes_or_no begint er midden in. PQI: Ik vermoed dat er nog één tussen moet...