Ah, ik snap het. 'PQI' en 'yes_or_no' worden afgespeeld door de A.I. In Durga, vraagt iemand of de AI foto's van Jen kan krijgen. Zij zegt, "I can do better than that". Ze laat dus die geluidsfragmenten horen van PQI en yes_or_no. Vandaar het terugspoel geluid...
Goede theorie. Die iemand is trouwens Jersey. Edit: Jersey en durga horen dus duidelijk bij elkaar. [eerst Jersey, dan Durga] Mooi rijtje: pqi >>> yes_or_no parasites >>> ? >>> our_hoodlums jersey >>> durga
Het is Jason . Zeggen ze in jersey.wav. En effe een quoteje toevoegen, ik liep een beetje achter . http://ilovebees.brejningelev.dk/upload/jersey-transcript.txt, daarin staat ook Jason?
Ik denk dat 'guilty' en belangrijke wordt. De naam is voor mij in ieder geval al veelbelovend. Maar ik ben bang dat ze hem niet halen [stomme Amerikanen]
ok, ik ben nu vanaf 6.07 op, ga vanavond tot 3 uur door en na 3 uur ga ik alle geluidsfragementen proberen aan elkaar te plakken. Ik ben vanmiddag weg geweest en heb dus afgelopen 1,5 uur besteed aan het lezen van alle posts, dus geen gezeur dat ik me er niet in verdiep en nu dus een zinloze post maak. Maar mijn vraag is: Dana, zit die nog steeds in china en heeft zij er uberhaupt nog wat mee te maken? Ik heb Dana altijd gezien als de hoofdrolspeelster van dit spel omdat zij degene is die op de webcam plaatjes stond met de verborgen teksten. Misschien een rare gedachte en ik hoop ook niet dat dit wordt gezien als een zinloze post, puur omdat ie ff niet om de axons gaat.
hm, we hebben allebei gelijk. Bij Jan (of Jen, hoe je 't ook spelt) is het James, bij Jersey is het Jason....geen familie dus (tenzij die James dus ook Jason is)