1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je al die tekstjes moet zien als Bungie, en dat ilovebees, als Halo2. Je moet een beetje denken, wat het zou kunnen zijn. Dus bijvoorbeeld we pakken de bijtjes in (wat simpels) bedoelen ze daar denk ik dus Halo2 mee. Maar ik ben jammer genoeg geen pro puzzelaar :'-( Dus is het slechts een gedachtegang.

2. Lionhard

Lionhard Guest

omdat zelfs ik het leuk vind..

en als je de threat had doorgelezen heb je al 3x antwoord op je vraag gehad...

dank u wel.. _0/

3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik geloof er geen reet van |:-

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat was al voorbij gekomen ;)

5. Lionhard

Lionhard Guest

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mij best.

Als je het niet erg vind heb ik geen zin om de 'bedreiging' (thread) door te lezen, aangezien ik hem sinds gisteravond niet heb gelezen en er om het uur een x aantal pagina's bijkomen.. Bovendien is het meeste of al bekend of niet interessant. Van wat ik van deze thread heb gelezen ben ik nog steeds niet wijzer wat er de 24e gaat gebeuren (of juist niet gaat gebeuren).

_0/ thread.

7. Lionhard

Lionhard Guest

als je geen zin hebt om de thread door te lezen heb je dus ook geen informatie en ben je niet op de hoogte en behoor je dus ook geen post te posten..

jammer joh

wat wel opvalt.. als je iemand uitlult.. (zie ik steeds vaker) gaan mensen je terug aanvallen op een spelfout... zielig hoor..

_0/

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2004
  8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Je bent al eens gewaarschuwd, ga zo door met die 'positieve' instelling van je en je krijg hoogstwaarschijnlijk binnenkort een ban voor je kiezen. :{

Ik heb je al uitgelegd waarom ik de gehele thread nog niet heb doorgelezen, blijkbaar heb ik 'vitale informatie' gemist en ben ik daardoor niet op de hoogte. Als jij niet zo een zuurpruim was had je me daar op een vriendelijke manier op kunnen wijzen en waren we beide blij geweest.

Als ik niet ge-intereseerd was in dit onderwerp had ik niet gepost, dus als er iemand mij gewoon door verwijst naar de pagina waar broodnodige informatie te vinden is zou dat een heel stuk behulpzamer zijn dan wat jij, Lionhard, in je laatste twee post hebt gezegd.

Btw, het is (nogmaals) thread.

9. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slechte dag gehad gozer? :p

10. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Wat mij opvalt dat xbw steeds meer arrogante lullen (pardon) op bezoek krijgt. Als je ergens de pest in hebt reageer je het maar af op de muur ofzo.

Back on topic.

11. Lionhard

Lionhard Guest

inderdaad.. en vanwaar dan jou reactie net... jou eerste reactie net...

sjonge jonge en maar lopen schelden als een member wat fout doet..

droplul

en btw.. al krijg ik nog een ban... waarom zou ik? ik tikte jou op de vingers.. jij bijt terug..

Wat mij opvalt dat xbw steeds meer arrogante lullen (pardon) op bezoek krijgt.
    ik loop hier al wat langer rond hoor gast... dit is me 2e account... ivm me gamertag

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2004
  12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ach ja... niet iedereen is perfect -> mods _0/

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  13. Lionhard

Lionhard Guest

sommige mods wel...

maarja SOMMIGE OOK NIET...

maarja die komen waarschijnlijk ook naar gamexpo _0/

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    :{

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oh my wat heeft dit allemaal met Ilovebees.com te maken :eek: heb ik heel veel gemist?

om even ontopic te gaan

Wat denken jullie van deze tekst

deze site www.ihatebees.com is bogus en hoort niet bij het verhaal

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  16. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klink of Masterchief niet goed meer werkt en een nieuw pakkie aan krijgt (wat hij volgen mij ook in halo2 krijgt, kijk maar naar het filmpje van de E3 2004 ergens in het begin van het halo2 stukje). Of zit ik er hier mee ver naast??

17. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    GOTHIC rulez?

Het word een FILM............aaaaaaaaaaaaaaah! 8)

Offtopic:
    By the way.........waardeloos kinderachtig

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het maar flauwekul.

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin allemaal over dat ilovebees.com gedoe. Halo 2 komt gewoon in november uit, want dat is marketinggericht veel winstgevender. Wanneer worden er meer inkopen gedaan door mensen?

1) Rond de feestdagen aan het einde van het jaar?
    2) Wanneer mensen net terugkomen van vakantie (waaraan ze klauwen vol met geld hebben gespendeerd)?

Als ik daar serieus antwoord op moet geven, ben je gewoon dom. Microsoft is echt niet op haar achterhoofd gevallen hoor. Misschien wordt in augustus wel een demo vrijgegeven van Halo 2, maar geloof me:

HALO 2 komt uit in november.

P.S.: herinnert iemand zich de persconferentie van MS op de E3 2004 nog? Daar stond een gozer die de release-date van Halo 2 op z'n arm had laten tatoueren... Need I say more?!

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah dit is niet alleen een discussie of Halo wel of niet uit komt ... het zou mij een worst wezen ... Alleen is deze campagen wel heel erg goed opgezet ... de eerste ARG was ter ere van een Film van Steven Spielberg A.I. ... mensen moesten een moord oplossen ... De maker van deze ARG was Microsoft ... Bungie heeft een soortgelijke actie gehad met Cortana's letters om trek te krijgen in de release van Halo. Marketing is een gek spel... Waarom 24 augustus zeker nog tot een mogelijkheid is... (NB ik denk zelf ook dat deze pas in November uitkomt) zijn een paar Marketing technische schoppen.

1. Iedereen praat er over
    2. Als Microsoft onverwacht Halo introduceert komt dat als een schok en haalt dan pers aandacht
    3. In de week van 24 augustus beginnen de scholen in Amerika weer. Als er iets hips is ... dan wilt iedereen mee doen met de hype... Tijdens de kerst feestdagen zijn er meer coole games .. dus waarom zou men het niet eerder lanceren.
    4. Feit is Ilovebees.com = bungie = microsoft ...
    5. Alle ARG's zijn nog gebruikt voor Marketing doel einde ... promoten film, telefoon en games.

ps over de tatoo

Peter Moore's 'tattoo'
    Never did I think I'd ask a Microsoft executive to roll up his sleeve and show me his tattoo, but there you have it, over on the right. (Click on the thumbnail for a larger image.) That's Peter Moore, corporate vice president on the Xbox team, but in truth it's not a real tattoo. He had it inked on his arm by a Hollywood makeup artist prior to the Xbox opening event Monday night at E3, where he let his arm serve as the medium for announcing the long-awaited relase date for Halo 2, the successor to the best-selling Xbox title. It will wear off in about a week.

"I didn't tell my wife, but I think my son probably saw it online last night," he said Wednesday morning, referring to photos from the event. "I know he's gone and said, 'Did you see what dad did?' "

Moore said the company tried to make its presence at E3 more fun and lighthearted this year, with elements including the "Apprentice" spoof that poked fun at Sony Computer Entertainment's top executives. He said he hopes the Sony executives take the ribbing in good fun. In fact, he said he'd like to see them respond in kind.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina