1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik aan Europa denk is omdat Dana in haar blog een keertje zegt "Het valt me op dat er nog steeds geen coordinaten zijn aan de andere kant van de oceaan"

Nee, die meter loopt op wanneer er een Axon wordt connected. Maar buiten dat je er maar 2 van de 7 nodig hebt om een wav-je te krijgen worden toch ook de andere connect om zo de bovenste balk vol te krijgen..

2. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mis jij iets, elke keer als het getalletje omhoog gaat, gaat er een axon hot, en dan ook pas gaat het metertje weer iets verder. Ik denk dat jij denkt omdat er niks vrijkomt ofzo, dat er geen axon hot gaat, alleen er zijn 7 axons per geluidsbestand, en je hebt er maar 2 nodig om hem te unlocken, maar wel alle 7 axons tellen mee. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Zoals Maserati dus ook al zei :)

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  3. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    ik ze allemaal na geteld kan ook zijn dat ik een fout heb gemaakt maar ik tel er maar 78.
    en dat snapte ik de hele tijd al maar toch bednakt.

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je toch een foutje gemaakt denk ik, ik ben bij elke axon geweest die hot ging, en het klopt precies.

5. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik al ik kan gewoon niet tellen. ;) ;)

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm na lange tijd check ik de site maar weer is, maar hij is echt verandert soms verandert de achtergrond je kan op die bij drukke en dan verandert die RESTORATION PHASE en bij klikke van die bijtjes :9 kreeg ik raar geluid op de achtergrond (http://www.ilovebees.com/reconstruction_archive.2.5.html) is erg onduidelijk maar klinkt als een sirene ofzo.

7. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    nee zo'n mevrouw zegt heel onduidelijk.
    I LOVE BEES.

8. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klink meer als een beest een kip of een ezel of iets dergelijks.

9. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer 2 axons bij.
    edit:en wat ik net ook al zij een zoemend geluid en dan zegt een mevrouw:i love bees,, wel heel onduidelijk.

10. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
  11. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    die doet het niet.
    krijg alleen te horren ooh bees i love bees

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    blip - ? - walkaway girl - hey soldier - pqi - stupid cop - yes or no - Hey Dad - nervous - law abiding - you knew

Het is een lange :)

/edit: 1a laatste vergeten, thx obi-wan :)

14. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
    law abiding moet nog voor you knew

15. FabianNL

FabianNL Guest

ik wacht wel nog ff lekker tot ze er allemaal zijn want het is waarschijnlijk nu nog steeds niet te volgen met die 3/4? missende, hopenlijk halen ze dat vandaag nog wel en dat we niet nog een dag moeten wachten omdat die amerikanen zo lui zijn ;)

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog een foutje. Na yes_or_no moet nog hey_dad komen... :)

Edit: @ Shriko: Wrom krijg ik geen bedankje :+ O-)

17. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
  18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    "To destroy these demons, all gods offered their radiance to her creation and each formed part of Durga's body."

Dus Durga is misschien meerder AI in één? Misschien onder andere van Jan? Waarom zou ze die dingen anders afspelen? Vragen, vragen, vragen :)

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak wel ff een samenvatting van alles.

Gesprek tussen eerst Jen/Jan en een agent, daarna komt de vader van J*n erbij:
    Blip - Walkaway girl - hey soldier - pqi - stupid cop - yes or no - hey dad - nervous - law abiding - you knew [later ook emergency?]

Gesprek tussen Jersey en een A.I. die op zijn computer zit. De A.I. wordt Durga gedoopt:
    dizzy - escape - jersey - reflected - durga

Gesprek tussen 2 vrienden. Één daarvan is óf Jersey, óf Aiden. De andere is een vriend van één van de twee:
    Parasites - eyes [onderbreking gesprek, gaat bij 1 van de 2 thuis verder] beer

Er is ook nog een gesprek tussen Jen en Jersey (?). Ik ben nog niet helemaal uit de volgorde, maar het is een begin:
    meditape - you could - say something
    guilty
    tuna - hi aiden

Ik weet niet wanneer de volgende wav files plaatsvinden [voor, na of tussen degene hierboven] maar ze horen bij mekaar. Het speelt zich af in een restaurant denk ik.
    our hoodlum - ??? - much lifting

Dan is er ook nog 'message saved'. Deze is apart en gaat over het antwoordapparaat waar Jen iets op heeft ingesproken en vraagt om hulp.

Dan resteert ons nog 'emergency'. Deze heeft misschien, naar mijn mening, iets te maken met het eerste gesprek hierboven [lijkt me logisch].

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina