1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk maar eens naar de aandacht die MS trok toen ze Windows 95, in plaats van november, al op 24 augustus lanceerde.

Ach ik zie het allemaal wel, maar wat ben ik benieuwd voor wat er komen gaat op 24 augustus!

Toch wel leuk, zoals we weten heeft bungie iets met het cijfer 7, moeten jullie eens raden hoeveel dagen er tussen 24 augustus en 9 november zitten.....juist 77.

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo: Je hebt gelijk, er is ook wel wat voor te zeggen dat de game in augustus zal verschijnen. Toch denk ik echter dat het bij een demo van Halo 2 blijft. Van de tattoo had ik ook niet anders verwacht. :)

Maar goed, zoals Rinus hierboven al zei: we zien het allemaal wel. Mij boeit het niet zo heel erg veel of de game in augustus of in november op m'n deurmat ploft, als de game er maar komt te liggen! ;)

3. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, zo is het eigenlijk maar net... ook ik denk dat Bungie op 24 Augustus een demo zal gaan uitgeven. Persoonlijk denk ik dat dit jammer is want je wilt natuurlijk voor de volle 100% van de game gaan genieten... En wanneer je zo'n demo krijgt is het natuurlijk wel vet, maar ten eerste verraad het een stuk van het spel en ten tweede ga je je alleen maar meer verheugen op de volledige Halo2.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Tja als we de FAQ van Bungie en Microsoft mogen geloven komt er geen Halo Demo Disk .... ik verwacht eigenlijk ook geen demo bij oxm ... want dan zou iedereen deze reclame stunt neer sabelen.... dus er blijven een paar dingen over

1. Aankondiging nieuw spel van Bungie/Microsoft
    2. Release Halo 2 24 augustus
    3. Tsunami downloadable demo Halo 2 (rememember geen demo disk)
    4. iets anders

5. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend gezegt...:)

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik het: een nieuw spel! Namelijk:

Attack of the Bees: Episode I

starring​

Master Bee & Beetana

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hmz...gisteren is het me niet opgevallen...maar ik zie nu Seraph, pulse laser en slipstream op die site staan. En iets over een spin en iemand die die spin ziet bewegen..en een probe. Die dokters zouden evt met een S III te maken kunnen hebben, met die probe. Die spin kan ik niet thuis brengen...weird.

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Over tsunami gesproken, MS zegt dat de volledige implementatie van "Tsunami" plaatsvind op het moment dat het eerste spel wat hierop is voorbereid live gaat!

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij bedoelen ze geen demo in general. Downloaden via Xbox Live gaat trouwens vrij sloom, hoe lang zou het dan wel niet duren voor een demo? Vraag me af of het uberhaupt mogelijkheid is aangezien de Xbox een console is en niet een PC.

Met een aankondiging van een nieuw spel wachten ze denk ik op z'n minst tot Halo 2 in de schappen ligt, aankondiging voor Halo 2 kwam ook vrij lang na de release van Halo.

Release van het spel zelf lijkt me heel erg sterk, maar je weet maar nooit. Imo is een demo in de OXM het 'grootste' wat er kan gebeuren.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Dat is Rainbow Six III: Black Arrow ... maar deze komt al 3 augustus uit ...en dit klopt niet met de countdown ... toch verwacht ik stilletjes dat Xbox Live binnekort down gaat ...

@ Xiroke ... tja downloaden gaat vrij snel hangt van je verbinding af (kijk maar naar de premium content van PGR2)... maar goed een demo verwacht ik eigenlijk niet en als ik zou moeten gokken ... dan zou ik gokken op een early release

Hmm ik moet toch wat doen aan mijn fouten rememember |:-

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we willen geen demo, dat verneukt de volle spelervaring als het hele spel er is. We moeten maar gewoon zien wat er op 24 augustus is, halo 2 zou mooi zijn, maarja, kvraag me af of dat mogelijk is.

12. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0

Jup, dat idee heb ik ook.

13. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Eeen vraagje met zon ARG heeft alles op die site dat vreemd is ermee te maken dus niet die onzin over margaret en der bijen...Zoals dit:
    http://www.ilovebees.com/about.html

Waar dat tekstje verschijnt met die lelijke kop zouden we daar ook wat uit moeten halen?

14. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    en als ze nou het zanzibar-level van e3 als l!ve demo uitbrengen? zou ook bruut zijn! (oh en dan haal ik meteen l!ve trouwens ;))

15. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dus dat Rainbow Six 3 Balc Arrow nog geen gebruik zal kunnen maken int begin van de tsunami?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja alle foto's hebben een boodschap ... open ze maar eens in notepad ;)

Ja wel, maar ik weet niet zeker of RBSIII : black arrow alle nieuwe funkties gebruikt ... zoals content sharing en clan support

17. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ? Openen in notepad? Hoe krijg ik dat nou weer voor mekaar dan?
    En over Black Arrow: Die komt dus 3 augustus uit in plaats van de 19e?

En nog een ding ik weet niet zeker of het al gezegd is:

Als ze Halo 2 uit willen brengen op de 24ste hoe willen ze dat dan ooit doen?
    Ik bedoel alle winkels moeten hem dan al binnenkrijgen neem ik aan en zoals dingen van gcshop die niet weten hoeveel ze krijgen? Dan zal het denk ik echt al voor de 24ste bekent worden dat Halo 2 op de 24ste in de schappen ligt toch?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    in Amerika komt RBSIII op 3-8 uit

Albeeldingen opslaan ... daarna rechter muis ... open with.. --> note pad

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    FF over dat hele verhaal van een demo bij de OXM van 24 aug. OXM zegt dat ze in het volgende nummer heel veel nieuwe info en screenshots hebben, ze zeggen niks van een demo. Zou het dan niet gewoon een review kunnen zijn? Dat zou het verhaal van dat Halo 2 24 aug. komt wel ondersteunen iig.

20. Lionhard

Lionhard Guest

kijk en huiver

kijk wat ik vond toen ik op t forum van xbox aant kijken was...

Ik ga t niet vertalen want dan word het een raar verhaal en jeroen wacht op me om te gaan liven...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina