1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedoel ook niet dat ze die ilovebees-hype starten voor een review. Maar ik bedoel dat veel mensen denken dat de OXM met hun nieuwe info een demo bedoelt en ik denk dat het een review is. Want ik ga het steeds waarschijnlijker vinden dat Halo 2 op de 24ste komt. Waarom hebben ze het dan zo vaak over onverwachtse dingen die op de 24e uitkomen? :eek:
    Aaaah, ik wou dat ik het antwoord wist. 8) Misschien heeft deze puzzel wel geen oplossing en moeten we maar afwachten wat er dan gebeurt. Misschien willen ze juist dat we er maar over blijven nadenken zonder dat we er ooit uit komen, dan blijven we zo lang erover nadenken dat we zelf al via alle fora over de wereld Halo 2 hebben gepromoot. :D

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dus in het plaatje zit ook nog een gedeelte van die ''freaking'' puzzel????:confused::confused::confused: Strange shit going on here...

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee, nog erger.. In elk plaatje zit een stukje puzzel :p

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    srry

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nog leuker... die gasten weten wel hoe ze je bezig moeten houden... |:-
    BTW waarom staat er ergens in het midden telkens 3x achter elkaar widdow ofzo en queen???? :{ als dit een puzzel is(wat het natuurlijk is) dan was diegene een van de vaagste gasten ter wereld die het zo vaag in elkaar heeft gezet...

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 besteld??? vaag en dat heb je al gedaan? nog vager...

En de serienummer weggehaald... duh 8) |:-

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    verkeerd begrepe, srry

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    jep dat klopt nie 28... geen 24 ... thinking kraak

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Let een beetje op je taal, k?
    En het lijkt me dat dat de bestel datum is, dus wat wil je nou met die screen zeggen?

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Edit srry, ff niej opgelet, kdenk dat ik die kneus was ;)

11. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook weer opgelost |:-

Oh ja en een kneus ben ik gewoon(laat reactie vermogen net *) )

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mij houden ze niet bezig (iig niet meer dan). Alles leidt naar 24 augustus, het maakt niet uit hoe ver dat je komt met puzzelen, alle antwoorden komen op 1 of andere manier toch uit op 24 (augustus dus).
    Voor mij is het duidelijk: Halo 2 komt 24 augustus.

Ik las nog ergens (misschien in deze thread, misschien ergens anders) waarom Halo 2 op 9 november wordt gereleased. Die datum + "puzzelstukjes" komen ook weer uit op 24. Een demo komt er niet dus ik verwacht de release :cool: Ik stop dus met puzzelen en ik zie wel wat er over 26 dagen gebeurt :D

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    mss heb je gelijk, maar toch niet zo slim om der gelijk vanuit te gaan. Als het nu niet zo is valt het alleen maar tegen voor jou en de mensen die je geloven.

14. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    dus alles (inclusief de release datum) komt op 24 augusts??? en... dan komt het spel uit volgens jou... strange shit

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan moet je mij niet geloven :+
    En mij valt het niet tegen, of ik morgen of over een jaar Halo 2 speel boeit me niks.

Als 24 augustus de sleutel is tot alle puzzels dan is het nogal een belangrijke datum, en wat is er nou belangrijker dan de release van Halo 2?
    Ik kan wel blijven puzzelen maar bijna elke oplossing is toch 24. Het is zo voor de hand liggend en straks wordt ie gereleased en dan zegt iedereen: "Ohjaa, was wel logisch eigenlijk :{ Alles was 24". :+

Mocht ie niet gereleased worden op de 24e dan blaas ik nu officieel een gerucht de wereld in :cool:

16. Lionhard

Lionhard Guest

ow jah voor de mensen die nog willen puzzelen... heb ik nog ergens een telefoon nr van Dana gevonden: 415-248-2617 (en dan natuurlijk nog de amerikaanse shit ervoor)

(toeval dat het middelste 24 8 is:))

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb het allemaal eens doorgelezen, en overal eens even goed rondgekeken.

Ik kan met zekerheid zeggen... dat ik het allemaal apart vind.

Ik wacht rustig af.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoiets wilde ik ook zeggen, het is allemaal wel erg 'toevallig' Maar ik verwacht er niet al teveel van :cool: Maar dat Windows 95 ook onverwachts op die datum uitkwam vind ik ronduit TE toevallig .......

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Tel de eerste 6 cijfers op en je komt ook uit op 24. De laatste 4 cijfers komen uit op 16, of 2+6=8 1+7=8
    ik sta er niet raar van te kijken als dit telefoonnummer niet bestaat ;)

20. Lionhard

Lionhard Guest

jammer maar helaas...

het bestaat wel

kijk maar op het xbox.com forum.. daar hebben mensen haar al gebeld en dr voicemail is vanmorgen veranderd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina