Hoezo? De teller geeft geeft alleen aan dat er iets gaat gebeuren als ie op 0.0.00.00.00 komt te staan, wat er gaat gebeuren staat nergens vermeld.
Het eerste wat iedereen denkt is natuurlijk de release van Halo 2 op het moment dat de teller op 0 staat, maar naarmate je verder gaat kijken/zoeken kom je andere verklaringen tegen die je in de war brengen. Zo wil je het antwoord weten maar vergeet je je allereerste gedachte. Ik blijf erbij: Halo 2 komt 24 augustus
De teller heeft er niks mee te maken, ik denk dit alleen omdat alles op 24 uitkomt. Op andere sites lees je dat er een demo komt, bij OXM of apart. Of dat er een artikel komt bij de OXM, omdat deze op 24 augustus komt. Ik vind dit onzin, waarom zo'n grootschalig spel opzetten voor een demootje of een artikeltje?
Alle korte stukjes tekst (WARNING, tekst in plaatjes, enz..) heeft iets met het verhaal van Halo 2 te maken. Alle cijfers komen met een berekening op 343, 7, 24, 8 of 9 uit. Zoveel moeite voor een artikel lijkt me erg overdreven, Bungie verteld genoeg in de wekelijkste Halo 2 updates. En een demo zou imo slecht voor de verkoop van het gehele spel zijn.
Klik om te vergroten...