1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, dit zijn puur je eigen gedachte spinsels neem ik aan?
    of hebbie ook een source? (bron)

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    pure gedachten spinsels:p
    of hij weet alle geheimen van ilovebees.com en ik denk dat je daar voor moet wachten tot dat het 'metasize' gebeuren voorbij is.

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    het zullen wel gedachtespinsels zijn, uit de site kan ik het iig niet halen...

4. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk is dat over die film een "gedachtenspinsel" alleen de clou is dat we zijn begonnen met een "gedachtenspinsel" namelijk: Single Player Demo Release,en nu denken we al aan een HALO 2 release.....Ik bedoel,niks meer is te gek!

p.s remember...it`s a spider!!!!!!

ooh.... en mestasize of zoiets is nog altijd........ groter maken ( dan het al is ;) )

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    mischien de aankondiging van spider-man 3 of spider-man 2 xbox Pack :eek:

Maar het zou wel leuk zijn om een Halo film te zien, op het Bungie Forum spreken ze ook al over die halo 2 films, dus wie weet.

6. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    En nu gaan we weer doordrinken.......

Good Luck chaps.

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dit hetzelfde als met de milleniumbug, iedereen verwachtte dat de wereld zou vergaan en wat gebeurde er : niks...

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De nieuwste Halo weekly update is er

alleen heel erg weinig nieuws .. wel worden de europese build getest

klinkt als de afronding van de beta test ;)

9. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    MELISSA f
    Usage: English, Greek Mythology, Ancient Greek
    Pronounced: me-LIS-a
    Means "bee" in Greek. This was the name of a nymph that cared for young Zeus in Greek mythology. It is also the name of the fairy who helps Rogero escape from the witch Alcina in the poem 'Orlando Furioso' by Ariosto.

dit is de normale achterliggende gedachte van de naam (niet! oud - Arabisch! ;) )

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden we misschien iets aan oplossingen krijgen, als we kijken naar de griekse mythologie. Het woord 'nymph' ben ik volgens mij wel tegengekomen op de site... Ik bedoel, melissa die 'bij' betekent... het is te toevallig om er niet op in te gaan. Misschien dat de betekenis van andere namen in de griekse mythology ons iets op kunnen leveren. Ook kijken naar het verband van de personen (zoals dit verhaal hierboven) met elkaar zal misschien ook wel een hint opleveren...

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen film, leg mij dat is uit ? Er zijn aanzwijzingen over HALO2, maar de site zit verstopt in de bioscooptrailer. We hebben nog nergens een woord gevonden over worlwiderelease, of iets daarmee, maar als je heel simpel nadenkt, kan je op dit uitkomen: Bioscoopterailer->www.ilovebees.com->aanzwijzingen op HALO2->nergens staat er een aanwijzing over een wwrelease->dus zou een film niet gek zijn, want de tekst zit verstopt in de bioscooptrailer. Of er komt een wwrelease op de 24ste, en op de 9 november, komt er eenfilm/aankondiging over een film. Kijk die trailer nog maar eens door. Je ziet staan overal met not ready, en van die dingen, die bekend voorkomen uit de eerder genoemde 'Dana tekstjes'.

12. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je dat www.ilovebees.com moeilijk in HALO 2 kan gaan verstoppen! :9

Verder zo-u het ook wel erg veel werk zijn voor zo`n klein iets.

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Watvoor klein iets ? Bedoel je dan die film, aakondiging of et spel ?

14. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik zag net op www.ihatebees.com : GOdIswatching staan, weet niet of dit al gezegd is maar ik heb koppijn en geen zin om alles helemaal door te spitten

16. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmmmz

Ik open dus die www.ilovebees.com
    Daarna die www.ihatebees.com en BAF!!!!!!!! 2 trojans geblokkeerd door Norton :mad:

Is dit een grap of komt er iets niet helemaal goed als je ze beidde tegelijkertijd opent?

17. Lionhard

Lionhard Guest

yepz heb ik al gezegd:) maar dat blijkt een nep site te zijn...

18. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    mooi kut als iemand dit allemaal heeft uitgedacht om bepaalde mensen een hak te zetten

ZEER LAAAAAAAAAAAG!!

Wat nou met al die mensen die geen firewall enzo hebben? die hebben straks de PC vol staan met allerlei rare trojans!

IK zou maar zo zeggen: closen en deleten de thread!

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als dit is uitgedacht door iemand, dan moet ie wel heel erg lang hebben nagedacht over deze 'troep' Want ik vind het wel knap inelkaar gezet. Daar geloof ik helemaal niets van .... Maar wat ik nog altijd wazig vind is dat ik helemaal geen hol begrijp van al die teksten op die site :confused:

20. Lionhard

Lionhard Guest

wat gaan we nou krijgen?
    komt ook iemand f wat zeggen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina