We merken het nog wel... ik hoop dattie de 24e komt... maarja we zien wel! Kvind het ook wel leuk dit. Maar ik hoop niet dat het een demo is, ik hoef geen demo. Vind ik het een beetje verpesten, vraag me niet waarom maar kvind dat gewoon
En dan nog, mensen die niet eens van zon spel houden gaan misschien nu in de hype mee. Als ze dan een demo spelen blijken ze er niks aan te vinden en kopen ze hem niet. Het spel is gehyped en een demo zou alleen maar de verkopen kunnen verslechteren.
Dit is gewoon een grote en slimme marketing truuk die (zo te zien) goed werkt. Hoe vager het allemaal is hoe meer er over gepraat wordt.
Ik denk dat er een geheel ander spel zal verschijnen op 24 want als je verschillende stukjes van de site goed leest zie je dat er een soort verhaal is. Deze stukjes beginnen steeds met "MAYDAY MAYDAY MAYDAY". Hier z'n stukje: MAYDAY MAYDAY MAYDAY black beach, nothing but sand and darkness. Sometimes, in the distance, dry lightning: in the flash I see pieces of the wreck around me, the spars and rigging of my brain -hold on. hold on. Steady up. Get a grip, girl. You have to fight through this. Take a deep breath. Survival Key #3: How Badly Are You Hurt? Mentally, subject is confused and disoriented. I keep slipping in and out of consciousness. Physically, subject is paralyzed but moving. Okay. What the hell does THAT mean? Held down: yes. As if strapped to a table. Could I be in traction in some sick bay, some hospital ward? Not necessarily one of ours. But at the same time, parts of me being moved around, emptied out. As if under general anaesthetic, dimly conscious, half-aware as the surgeon cuts off my feet and sews them onto my shoulders. She opens my head with a medical hammer and sand spills out. I WANT TO DIE I WANT TO- -no. never that. survive evade reveal escape. That is all you know, or need to know.
Waarom wordt die site dan gegeven in een halo 2 trailer... zou beetje dom van microsoft zijn maar goed alles kan op dit moment hehe
Haha, dat vind ik toch wel het grappigste van deze thread en dat niemand daar eerder mee is gekomen . Goed bezig !!!
Hmm ik weet niet als het al genoemt is hier maar van die bees ken je Bungie Easter Egg's van maken klinkt maar goed ik vat er ff op het moment niks meer van
wat houdt Tsunami precies in?? en is er al bekend met hoeveel man je online kan ?? ik hoorde een tijd geleden 32 spelers??
Tsunami is Xbox Live 3.0 (zie live en netwroking) Halo 2 (in iedergeval 16 .... maar waarschijnlijk 32) ... is nog niet bevestigd maar laten we het hier over Ilovebees.com houden (verdere halo 2 vragen in de centrale Halo 2 thread)
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik, Ik had dit al een paar bladzijdes eerder gepost, mensen denk na: Halo 2 is praktisch af, Bungie zal ZEKER nog een spel maken want ze hebben gewoon talent. Er is tot nu toe NIETS aangekondigd door Bungie, vroeger of later zullen ze het toch moeten aankondigen. Misschien is het Halo 3 of een compleet nieuwe titel, je weet het maar nooit met Bungie. Ik weet gewoon bijna zeker dit gebeurt. Maar nu is het geen verrassing meer
Waar is 343 Guilty Spark ook alweer van? Ik weet dat het iets van Halo is maar ik weet niet meer wat. Was het een monster of een level in Halo of zoiets? Wat mij wel vet zou lijken is een nieuw Oni game van Bungie. Met Xbox live in begrepen.