1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/dgfdddfg.jpg[/plaatje]
    Dit kreeg ik net, die teller telt af naar 24 augustus...

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat microsoft bezig is met een ARG op Ilovebees.com. anders zouden ze het niet in de trailer zetten. er is dus iets op ilovebees.com wat te maken heeft met Halo2. ik denk echter niet dat de counter, de vage stukjes tekst en het hele dana verhaal er iets mee te maken hebben. microsoft heeft denk ik de "niet-gehackte" site willen gebruiken voor deze ARG. dat hacken van die site is denk ik gedaan door een derde. iemand die de ARG voor MS wil verpesten.
    als je het mij vraagt moet je de niet-gehackte site bekijken om verder te komen in de ARG.

3. Vodock

Vodock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar waren ze al een grote aantal pagina's terug al achtergekomen :9

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    wat ze nu deden was zeer goedkoop het heeft alleen een paar vormgevers wat tijd gekost om die site te maken en wanneer was de laatste keer dat je iets kocht door een reclame?

en voor de mensen die het nog niet weten DANA IS NEP DIE SITE IS NEP ZIJ BESTAAT NIET (ze is wel echt maar ze kan net zo goed pulleke heten) dit allemaal is gecreerd om net zoals de blair witch project veel ophef te maken

5. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    dus als het een 3e partij is die het wil verklote waarvoor deed bungie dan die site in de trailer?

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  6. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding weet ik nu wel zeker.......die pre-order ga ik rap betalen! 8)

En inderdaad mensen we zijn hier al redelijk lang mee bezig dus voordat je iets
    post( van ILB,bungie etc.) ,check het dan even. Dit i.v.m overzichtelijkheid.
    Ik word hier para van.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    MAYDAY MAYDAY MAYDAY Phasmids. I have to signal, I can't stay stranded here. But if I somehow am operating behind enemy lines, I don't want to draw attention to myself, either. Therefore, I shall be a phasmid. Phasmidia Elegans, they call me-scourge of the sandbox. God I hate it here. Phasmids.

Zalzabar (level aan de zuid-afrikaanse kust) is toch een 'sandbox' waar je achter de vijand moet zien te komen (om dan de valg te pakken).
    They call me-scourge of the sandbox. Ze noemen me de plaag van 'de zandbak'.
    Phasmids zijn insecten.
    Misschien zijn de nieuwe enemy Phasmids achteige beestjes.

:confused: :confused:

8. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik hoef niet te pre orderen ik werk in een gamezaak en mijn baas heeft alles als eerste binnen dus ik heb ook alles als eerste binnen

9. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gezien :eek:

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ik wil niet mierenneuken, maar het is Zanzibar. :eek:

11. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    bungie deed de site in de trailer omdat ze een ARG gepland hadden met ilovebees.com. een derde partij heeft de site gehackt door iemand die er snel bij was en diegene heeft de hele ARG verpest voor bungie/ms.

12. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    dus een gehackte site is nog een keer gehacked?

13. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    en vind jij het mislukt die ARG van bungie?

14. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    nee, bungie wilde de originele ilovebees gebruiken voor de arg. nu heeft een of andere grapjas er een crappy counter opzet(wat dus niet de bedoeling was van bungie)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elk normaal persoon houd de 24e augustus gewoon vrij voor een leuke verassing, niet zozeer voor de release van Halo 2 want hoewel dat een 'leuke stunt' zou zijn is het gewoon het best om dat als hoogst onwaarschijnlijk te beschouwen. Ik zie alle reactie's hier al voor me wanneer Halo 2 dan niet in de winkels blijkt te liggen.

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens, als ilovebees.com gehacked zou zijn door iemand anders als bungie en alles nu in de soep zal lopen voor hun... zouden ze dan niet al een nieuwe site of een oplossing hebben gemaakt??? Ik hou het erop dat het zo hoort en dat de 24e iets gaat gebeuren. Ik vind het ook nog steeds raar -> 09-11-04 alles op tellen en dat is dan 24, counter op ilb.com loopt af op de 24e, er zijn wazige 'schimmen van 8-4 (augustus 2004) gevonden. Ookal is het omstreden, het klopt wel.

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En waar haal jij deze info vandaan? Heb je een bron? En als het echt zo is dat microsoft en bungie beide niets met die counter temaken hebben, dan denk ik ook niet dat ze dan die site op deze manier online laten staan, en iedereen laten ploeteren over wat er wel niet gaat gebeuren. Ik weet dat die counter op ihatebees.com zo bogus is als het maar kan, maar die op ilovebees is dacht ik echt the real thing gewoon daar neergeplant door microsoft. Dat heb ik iig begrepen uit al de pagina's uit deze thread.

EDIT: vegetom was me voor :'-(

18. Coolie

Leuk Bevonden:
    0

dan zouden ze toch wel wat zeggen dat zij er niks mee bedoelen toch?

19. Lionhard

Lionhard Guest

idd dan zouden ze wel een bericht gegeven hebben...

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die counter op ilovebees daar is niets mis mee gewoon. Die hoort daar, en is daar neergezegt door microsoft en/of bungie, punt uit. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina