1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    en het is hun server als iemand die site verpest hoef je alleen maar 1 kabeltje los te trekken

2. malak622

malak622 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je jullie nouw effe na denken tel eens 09-11-04 bij elkaar op dat is 24 dus darom is dat warschijnlijk de datum geworden. :cool:

3. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    is al gezegd oh hij-die-de-1e-thread-van-deze-pagina-heeft-gemist

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Hehehe ik reken ook niet echt op een release. Je hebt gelijk though de meeste mensen zijn aan het hypen ;) ... net als ik ... al moet ik zelf zeggen dat ik de ARG ook erg leuk vind

snap er nog weinig van, maar ik ga binnenkort dana even mailen :)

5. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha denk jij dat jij de enige bent die dana gaat mailen volgens mij zit haar hele box nu vol sinds die trailer (ALS ZE BESTAAT DAN)

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    *Halo 2 komt nog later uit. Wegens overbelaste mailbox ligt heel hun internet eruit* :+

7. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het altijd proberen ze heeft al genoeg mensen terug gemaild.

8. Lionhard

Lionhard Guest

uhm was jou eerste post hier niet ergens op pagina 41 en was dat niet toevallig een denegerende post?

en nu ga jij hem lopen afzeiken....

doe ff normaal zeg :{

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Daar staat napa valley,ca En als je dan naar www.napavalley.ca gaat dan zie je niet echt iets boeiends, maar gewoon links naar sites van bijvoorbeeld hotels. Ze ging toch weg? Misschien gaat ze wel naar 1 van die hotels :p

10. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0

uhm... die cijfers haalde ik uit een plaatje waar "vlekken" op zaten

11. Lionhard

Lionhard Guest

sweet dr staat zelfs een link van een nederlandse site :9

/edit 3 zelfs _0/

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Pfff, ik word echt moe van jou gezeik overal op. Je hebt echt totaal niet door wat een ARG is en hoe je deze moet spelen. Je denkt het allemaal zo goed te weten maar Urty heeft zelfs bewezen dat je achter de feiten aan loopt.

1: Een ARG is een Alternate Reality Game. Een spel opgezet om jou te laten geloven dat iets "echt"gebeurt. Dit hebben sommige mensen nog steeds niet door maar het staat al dagen op de eerste pagina in de eerste post.
    2: Om alle antwoorden te krijgen moet je alle fictieve karakters in het spel behandelen als echte personen. Stel dat Dana eigenlijk 1 of andere Sjako van 150 kilo is dan zal die Sjako alleen antwoorden op e-mails als je hem toch Dana noemt. Je moet het spel echt meespelen om antwoorden te krijgen. En JA! Ze mail echt terug! Dat is het spel: Stel je de juiste vragen dan krijg je de goede antwoorden! Ga dus niet vragen: Komt Halo 2 uit op 24 november? Want in fictie heeft Dana niks met Halo 2 te maken, laat staan met een spelcomputer.

Beterweters... :{ Hier hebben ze toch zo'n spreekwoord voor? De beste stuurlui staan al wal. _0/

13. Lionhard

Lionhard Guest

zeer mooi gesproken dioga.. miss dat dat irritante ventje zijn mond eindelijk houd...

er is namelijk nog niks nuttigs uitgekomen...

14. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt echt veel vrije tijd voor mij maar ik zei het bij hem een beetje cynisch aangezien wat hij zei gewoon bovenaan de pagina zat en niet 20 paginas ervoor

15. Coolie

Leuk Bevonden:
    0

heeft ze mensen terug gemailed dat is wel grappig wat heeft ze dan gezegd?

16. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde niet dat jouw puzzel totaal bullshit is maar ik had het over dat sommige mensen gewoon totaal uit het niets informatie halen en daar toevallig iets bijzonders krijgen zoals "Halo 2 komt op 24 augustus Echt Waar"

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, eerst volgde ik de thread op de voet maar nu heb ik er echt geen zin meer in hehe... ik wacht maar lekker af.

19. Lionhard

Lionhard Guest

uhm, dat zie je wel vaker in de vakantie jah :{

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    coolie, kleine tip:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina