1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    zucht, tuurlijk is de site van bungie, anders had die url niet in dat filmpje gezeten. (plus dattie gehost is op een peperdure server)

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is wel het beste om te doen.
    Halo 2 wordt een kut spel die gaat ik echt niet kopen dat wordt toch maar een flop.
    Wedden dat als ik dit iedere dag zeg de game genot 10 keer beter is als hij echt uit komt. *)

3. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk al gevonden, maar dit stond ook in een plaatje:

MAYDAY MAYDAY MAYDAY
    black beach, nothing but sand and darkness. Sometimes, in the distance, dry lightning: in the flash I see pieces of the wreck around me, the spars and rigging of my brain

-hold on. hold on. Steady up. Get a grip, girl. You have to fight through this.

Take a deep breath.

Survival Key #3: How Badly Are You Hurt?

Mentally, subject is confused and disoriented.

een verwijzing naar zanzibar?

/edit:een zanzibar demo?... slurp

en, o ja, ik zei ook al dat ik zeker wist dat dit een site van bungie was, maar hun gaan dat echt niet zeggen, ik bedoel, heb jij ergens een plaatje gezien van bungie ofzo? nee, dus,dus dan gaan hun echt niet zeggen van: "ja, dit is onze site, om te vertellen dat er 24 aug je iets staat te wachten,maar dat mag je niet doorvertellen, hoor!!!"

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  4. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    en iemand dees al gevonden?

MAYDAY MAYDAY MAYDAY
    Just remembered something important:

The Operator.

That was my nickname. That's what the rest of the crew called me when they didn't call me ... whatever my name was.

The Operator.

I wish I could remember their names.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die hebben we a gevonden die hele tekst staat op de bees forum eerste pagina... misschien kunnen we beter wat gaan uitzoeken .. dan alle tekst 10x te posten ;)

6. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die was al gevonden....maar vertel me dan eens wat jij daarvan denkt? Als je zoiets "ontdekt".

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het lijkt net het stukje dat Captain Keyes in het boek The Flood word ingenomen door een flood infectie en dat hij langzamerhand alles gaat vergeten maar dan oppeens zijn naam weer weet.

8. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nice work :D

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    damn... wa heb ik nu een beetje spijt dat ik die boeken nie heb gekocht |:-

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is nooit te laat om ze te halen. En aangezien ze niet veel kosten..

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HMMMM, gcshop heeft weer limited editions van halo 2 beschikbaar, ze hebben dus meer duidelijkheid gekregen hoeveel exemplaren ze gaan krijgen, is dit niet vreemd aangezien er eerst verwacht werd dat ze pas rond september meer info gingen krijgen over de limited editions, als dit waar is zou dit miriks post kunnen verklaren en is er mischien echt wel een vroege launch van halo 2, erg vreemd, maar ik wordt pas blij als ik zekerheid heb

12. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem in ieder geval geen risico en heb mijn bestelling geplaatst. Nu nog even kijken of ik week na de (vroege) release vrij kan krijgen.

Jammer dat dat week 35 is (3+5=8 ) en niet 34 (3+4=7) ;) Zal het toch allemaal wel niet waar zijn.

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pagina http://ilovebees.blogspot.com/ staat bovenaan de quote

''I Love Bees''

''One morning, as Gregor Samsa was waking up from anxious dreams, he discovered that in bed he had been changed into a monstrous verminous bug.''

deze zin kwam mijn broer bekend voor, en hij wist dat deze afkomstig is uit het boek ''The Metamorphosis'' van Franz Kafka (deze schrijver was behandeld op school bij 'duits')

Na even rond gekeken te hebben op het net kwamen we deze info tegen

Works Covered: The Metamorphosis

About the Author: Franz Kafka was born in Prague on July 3, 1883. Kafka was Jewish and spoke and wrote Czech fluently throughout his life, but wrote all his works in German. Kafka was relatively unknown as a writer while he was alive which may have been due to the truly groundbreaking nature of his work. His friend Max Brod was responsible for publishing most of Kakfa's work after his death. Kafka had a turbulent relationship with his father who he viewed as domineering and overbearing. This type of father/son relationship is reflected in many of his works.

Summary: Gregor Samsa awakens one day to discover he has been transformed into a large beetle. However, he seems more concerned about getting to work on time than determining the reason for his new physiological status. Gregor's family has a less than stellar reaction to his metamorphosis and his relationship with them slowly deteriorates. Kafka's surreal story examines what it means to be human as well as the darker side of human nature

Ik kwam ook deze site tegen:

http://www.randomhouse.com/crown/metamorphosis/

hier word door middel van een film/strip het (the metamorphosis) verhaal kort vertelt, leuk filmpje dus zeker even kijken.

De transformatie van gregor kan volgens mij in verband worden gebracht met ''the flood'' en verschillende vreemde teksten op de ilovebees pagina.

Ik ga weer verder met onderzoeken

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klein vraagje: Heeft iemand die trailer nou al in de bios gezien?

15. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geloof ik alleen in Amerika...

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ow, wel jammer eigenlijk....marja. Weet ik dat ook weer > thnx

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    je kunt hem downloade op fileplanet _0/

18. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nog iets nieuws gevonden?

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik ben ook een email aan het sturen naar dana, van mijn email gaat ze raar opkijken , hij is nogal...... anders...... ;)

20. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Post eens wat je hebt gestuurd AUB...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina