1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  2. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    thnx, vaag flimpje

3. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    alles is al gevonden denk k maar er zal toch wel iets zijn dat de doorslag geeft?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm mijn email naar Dana is al 3,5 uur geleden verstuurd ofzo. Hopen dat ze nog antwoord. Ik denk trouwens wel dat er iemand bij microsoft achter een pc zit ofzo met het enige doel om zijn/haar email berichten te beantwoorden. En geloof me, ze/hij krijgt er veel binnen. Nu maar hopen dat ik er 1 terug krijg...

5. Lionhard

Lionhard Guest

reken dr maar niet op......

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nie zo gek doen, wij weten helemaal niets van Microsoft, wij denken gewoon na. Microsoft's marketing-machine begint pas rond oktober. Denk je nou echt dat ze overal 9 en 11 november roepen, en hem vervolgens 24 augustus uitbrengen?

Halo 2 komt op 11 november uit
    Je mag denken dat hij eerder komt, maar dan zit je jezelf voor de gek te houden. Die site wijst gewoon op een datum waarop meer informatie, bijvoorbeeld over single-player te zien is. Misschien een single-player trailer, onhulling van alle geheime Live features. etc. Wie weet! Maar het spel komt uit, wanneer Microsoft zegt dat het uitkomt, en dat is in Nederland 11 november.

De reden dat wij de preorder starten is dat wij zo lang mogelijk zo veel mogelijk mensen de mogelijkheid willen geven voor de laagste prijs Halo 2 en de limited edition te kopen. Heel simpel, zit niks achter ik ben niet om Microsoft's geheimpje te houden dit verhaaltje aan 't ophouden. Er is geen bewijs dat die obscure site wijst op een vroege release. WIL je dat er in zien, dan zie je dat er in. Er is wel bewijs dat het spel gewoon uitkomt op de datum waarop Microsoft heeft aangekondigd dat hij uitkomt. En daar is alle markering en retail op gericht, dat gooi je niet effe om, dat schaad de marketing rond het spel, plus dan zal het minder verkopen omdat de consument dan verward is en niet begrijpt wat er aan de hand is. Of simpelweg wacht op de datum waarop zij wel weten dat hij uitkomt, en die gecommuniceerd is door Microsoft.

Dit Ilovebees is gewoon een puzzel, die kan je niet oplossen. Subtiele referenties zijn er te vinden dat het met Halo 2 te maken heeft. Dat is niet gek aangezien hij daarvoor gecreerd is. Microsoft meet hoeveel 'buzz' dit genereerd en kunnen daar in de toekomst andere marketing plannen aan vast maken. Als de teller voorbij is, transformeerd de site, naar iets anders. Een soort Covenant battlenet, of weet ik veel. Met informatie over het spel, en de features. (althans dat denk ik)

Dat is het meest logische. Een vroegere releasedatum is vergezocht, onlogisch, en eigenlijk behoorlijk stom, want zo market een groot bedrijf hun spellen niet. :) Het blijft amusant te zien hoe snel zo'n 'oplossing' voor de site zich verspreid, eind vorig jaar hadden we ook zoeits met Halo 2.

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Heel logisch. Alle hoop de grond in geboort. Snif. maja. Gelukkig hebben we Burnout 3 nog!

8. Lionhard

Lionhard Guest

ik lach me echt helemaal de tering als hij wel de 24e uitkomt...

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ach jah, in America is het nu kwart voor 11 ofzo. En misschien werkt deze kerel/vrouw wel van 12 tot 20 uur ofzo. Weet jij veel. Misschien is hij/zij nog maar pas begonnen met beantwoorden van de pas binnengestroomde berichtjes van die ochtend en avond ervoor. Dus je kunt ook te snel oordelen. Ik wacht wel een dag of 2 af, en als ik dan nog niets heb gehoord, dan kan ik ht wel vergeten. Maar er zijn er meer op dit forum die een email zouden sturen, dus misschien hebben die tegen die tijd meer geluk gehad. Ik vind iig dat om nu al te zeggen dat ik geen email meer terug krijg een beetje hard van stapel lopen is.

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou wel een ultra-stunt zijn, ja :p

11. Lionhard

Lionhard Guest

idd... al geloof ik dr zelf ook niet helemaal in...

maarja we gaan het allemaal zien...
    en het puzzelen opzich is ook wel leuk als je niks te doen hebt :cool:

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Op 'alles is mogelijk na', ben ik 120% zeker dat hij gewoon op 11 november uitkomt.

Ja, die site is erg cool, goed gedaan. Dat kunnen ze wel, een soort 'mythe' en een verhaal creeren.

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mirik rustig aan, ik wou je niet aanvallen ofzow :)

Het was gewoon een theorietje niets meer, niets minder, toch blijft het het vreemd dat ze zo'n grote campagne doormiddel van een arg starten voor meer info of een demo, das de enige reden die ik heb dat een vroege release zou goedkeure, het is eigenlijk wel zkr dat het niet gebeuren gaat, maar lijt mij toch hoop hebbeb ;), mijn doel is dit spel oplosse en die vage zinnen en dergelijke achterhalen, ik heb gewoon plezier in die site te onderzoeken en het is nou eenmaal leuk goede hoop te hebbe ;)

PS nog steeds geen reactie gehad, en mijn email valt wel heel erg op, als iemand van bungie hem bekijkt moet hij het wel speciaal vinden om verschillende redenen, hopelijk krijg ik morguh antwoord van dana

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, is geen aanval, gewoon effe alle marketing-logica en argumente op een rijtje! :)

Ik vind 't ook interessant, ben héél erg benieuwd wat er wel komt!

15. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hele gedoe schaadt de marketing dus net niet!
    En daar bij komt dat de "gewone consument :9 " (dus niet wij)het toch wel koopt,vanwege alle normale shit-reclame.

Ben wat langzaam deze had iets eerder gemoeten,maar ben doodop van het lezen,puzzelen,klikken etc. :+

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dan verkoopt dat spel echt niet. Ik ben zelf dan nog op vakantie :confused:

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zie je, die reacties op een email gaan niet zo snel. Ik heb btw ook nog geen email terug gehad. Ik vanavond een beetje vroeg mn nest in, omdat ik morgen mn brommer certificaat moet gaan halen, maar dan kijk ik dus morgen ochtend wel weer ff of ik een emailtje terug heb gehad. Als ik morgen aan het eind van de middag geen email heb gehad, verwacht ik er geen een meer.

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat je allemaal zegt over de marketing van Halo 2 geloof ik meteen :D Dat het slecht voor de verkoop is als het spel maanden eerder wordt gereleased klinkt logisch, dat zo iets verwarring veroorzaakt ook.

Maar Microsoft heeft dit al eens eerder geflikt. Windows 95 zou pas aan het eind van 1995 komen maar ze brachten het onverwachts 4 maanden eerder uit, op 24 augustus. Windows 95, misschien wel het meest verkochte besturingsysteem ooit! Was dat toendertijd ook slecht voor de verkoop? Veel bedrijven waren daar echt niet op voorbereid; Bedenk maar eens wat ze allemaal moesten aanpassen voor netwerken e.d.

Als ik dan Windows 95 naast Halo 2 zet dan weet ik zeker dat Windows 95 meer verkocht is voor een veel hogere prijs. Is een vroegere release dan nog slecht voor de verkoop? :p
    Ik denk dat de hype rond Halo 2 nu groter is dan ooit, zelfs mensen zonder Xbox kennen de site en weten van Halo 2 af, kan me niet voorstellen dat dat allemaal zo slecht voor de verkoop is.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik denk zelf dat Halo 2 ook goed zou verkopen ook al is het op 24 Augustus de release. Wat Dioga al zegt over Windows 95 is ook zo. Het is gewoon het meest verkocht. En Halo 2 is nu al zovaak gepreordered en Halo 2 verkoopt toch goed (alleen al door de naam) en zou anders op langere termijn denk ik wel evenveel verkopen.

En hierdoor geeft Microsoft meer spreidingsruimte voor de andere Microsoft Games zoals Fable en Forza Motosport (ook al eerder gezegd)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hey Mirik is wakker geworden ... zullen we er een Guinness opzetten :+ ;)

hehehe hoe veklaar jij de Ilovebees site Mirik ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina