1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, leuk om zo te lezen dat je helemaal overtuigd bent van het feit dat de marketing machine van MS pas in oktober op gang komt.... Even los van de Ilovebees site een vraagje. Wat doet die trailer dan midden in de zomer in de bioscoop in Amerika? De mensen duidelijk maken dat in oktober "de echte" marketing machine pas op gang komt....? Kom op, DIT is marketing. Kijk naar de fora's op het www. En wat bedoel je met subtiele referenties als ik mag vragen.... In seconden 43 (lees 4 + 3 ) komt even een hele subtiele referentie www.ilovebees.com Puur een handige tool voor MS en Bungie om te meten hoeveel "buzz" dit genereerd....? Zou het echt niets met de ECHTE marketing van Halo2 te maken hebben....?

Maar ik hoop voor jullie dat de release pas in november is.... Zo kunnen er nog maanden lang pre orders geplaatst worden :9 (lekker goedkoop ;) )

Nee, ik zet mijn kaarten wel op de 24e, al is het alleen al om MS te laten zien dat ik aan "de buzz" mee doe, heerlijk deze ongein _O_

En oja, dont worry. Morgen bestel ik m ook alvast :p

ff nog een edit: Wat heeft iedereen het toch over eind vorig jaar dat er toen ook iets met Halo 2 was.....?? Ik dacht dat het toen door een kerel was opgezet die niks met MS of Bungie te maken had..... Een echte "hype" dus... Niet vanuit een groot bedrijf in de MARKT gezet....

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Goed gezegd Xwon.

Ik zoek een link naar die site die probeert de raadsels oplost (stond in deze thread maar weet niet waar)

En ik heb het derde boek niet gelezen maar kent iemand Capt. Green?

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    'T is je goed recht om te geloven wat je wilt, begrijp me niet verkeerd. Maar in Nederland begint de marketing pas echt vanaf oktober. Ik heb 't niet over langdurige marketing stategieen voor megatitels zoals Halo 2, of buzz genereren. Ik heb heb 't over effectief beginnen te adverteren in magazines en bij winkels.

Het heeft wel degelijk iets met Halo 2 te maken, maar niks met een release op de 24e augustus, hehe. :)

Wat is het NUT van die titel dan al uitbrengen? Leuk zou 't zijn voor ons, maar wat zou Microsoft en retailers en winkels die preorders nog niet eens begonnen zijn er bij winnen?

En dan nog, sleept Frankie een 'redelijk affe' versie van het spel rond europa om de rating rond te krijgen, terwijl dat normaliter bij spellen al maanden en maanden van te voren begint. (zoals nu bij Halo 2 op 11 november schema, I might add) Niks wijst er op dat het spel af is, die website al helemaal niet.

Maarja, leuk, ja dat zou 't zijn. Dus in de wijze hoopt iedereen er op. Maar of 't gebeurt, neejoh! :)

4. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben dus bezig met het verhaal achter de foto's maar het vlot niet zo goed dit is wat ik al gevonden heb:

the bodies of her her most trusted servants.

At the gates of the Inner Keep all the guards were dead

The broken
    Her queen

Continuing on her quest, she spied another

ruby from the Queen's crown, no bigger than a fly. Around

At the feel of the Queen's pulse beneath her bony fingers, the Widow next
    took thought to proclaim through all the Kingdom and into

When her Queen was made of hot

the Widow passed

Queen, and I have walked up out of Hell to prepare this

bigger than a winged

it with her bony hands and trapped it in her lantern. After some time she found the stone, this time a sapphire eyes, could hardly see him

Through like the bleak wind

The Widow said, "I am the servant of your

peeled skin from the bodies of her subjects, while the Queen's

There was once a fell enchantment that broke

her, she scratched each of the

she opened her eyes and found herself in hell which was a dark place where no birds sang. Other

driven by a single need, which

new eyes and ears she cut from those who had been

it as part of her Queen's

a timeless time I began to dream, and this is what I dreamed

in thought. Then she raised her bony staff speaking a spell, beheld herself within the mirrors

than the Widow, two

alone had escaped destruction

Queen returns to rule, and further

Let it be known that retribution on any who hinder the return of the Queen will

Within, she noticed what

looked like a chip of precious

keep for her return. Let me pass." But the Manticore did

the Widow awoke. She was u!

The Sleeping Princess lay in the deepest

her breathing

the bodies of her servants and subjects

but one, who when the palace was blasted by

Everything died, and I

castle, slaying many guards and reaching through the Inner

greater blocks with

in mirrors, and lay upon a lodestone floor amongst only her reflections. Long and long the Widow stood

her knife

To mend the queen's cuts the Widow took her sharp knife and

walking through Hell toward

other lands that time when her sovereign would once more be fit to rule

A firefly flew out from the Queen's clock case. Catching it in

chamber of the dungeon in a coffin of

Als je alle zinnen op de juiste plaats zet dan bekom je een verhaal (ik heb nog niet alle zinnen) en volgens is dat mss het verhaal van een spel van bungie dat de 24ste bekend gemaakt wordt

5. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    mooi werk

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Maar waarom staan er dan ook vage dingen op de site (uit de boeken enz.) over Halo 2 als ze een nieuwe game willen aankondigen? :{ :confused:

7. Lionhard

Lionhard Guest

dat proberen we hier te ontrafelen... :)

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat snap ik, maar ik doelde op de tekst van R E M I X . |:-

9. Lionhard

Lionhard Guest

ik ook _0/

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Potjandorie zeg... Sinds Mirik hier is geweest wordt het steeds stiller in de thread... :'-( Zosnel als de hype begonnen is, zo snel beginnen de reacties en speculaties af te nemen... :confused: Kom op mensen, er zijn toch nog veel meer mogelijkheden naast de ww release :p
    Misschien krijgen we wel "iets" ter download aangeboden ofzo... Ik bedoel, lets face it. In de toekomst gaat het er toch naartoe dat we geen games hoeven aan te schaffen... Dan is het gewoon een x bedrag en downloaden die handel....
    Ik speculeer nu maar iets om de moed er een beetje in te houden ;)

Welterusten voor nu en voor Fardo de topic starter! Ik denk dat je de snelst groeiende thread op xbw hebt aangemaakt (misschien dat een mod het leuk vind om daar iets op de frontpage over te melden :cool: )

/Mod Let een beetje op je taal plz!!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2004
  11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    punt 1: het werd al stiller voordat mirik hier kwam kijken. gewoon omdat alles al gepost is.

punt 2: mods posten niks op de frontpage, dat doet de crew. ;)

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Plz let op je taal Xwon,

Weenie of 't aan mij ligt, ik help jullie alleen maar om je niet te veel te verheugen op iets met praktisch een kans van monder dan nul dat het ook gebeurt.

Misschien kunnen we er over posten, ik weet het nog niet, het is wel leuk er over te posten als er eenmaal iets gebeurt is denk ik. De nieuwe informatie die ik vermoed dat komt bijvoorbeeld. Maar ik denk d'r over na!

13. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we moeten ons idd niet verheugen op een release op de 24e, hoe vet dat ook zou zijn, de kans is niet echt groot :mad: maarja, ik ben wel erg benieuwd wat er dus wel gaat gebeuren:D

14. Lionhard

Lionhard Guest

sluit ik me bij aan..

en nog ding... Xwon doe ff normaal...

ook kobold mag gewoon de mening geven hoor...

15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Xwon vond het niet zo leuk om weer met beide benen op de grond te komen na de uitspraak van mirik denk ik ;)
    valt ook zwaar, als je zo in de wolke bent geraakt door alle geruchten.
    Drom is het niet slim om je te laten meeslepen door een hype. hoe spannend, weird of bizzar die ook is. Veel mensen hier gingen/gaan er stiekem vanuit dat ie daadwerkelijk 24 aug uitgaat komen en dat lijd dan alleen maar tot teleurstelling. (tenzij het daadwerkelijk uitkomt natuurlijk)

ik blijf bij mn mening: ik heb geen id wat het gaat worden, ik hoop een ww release. en hoop vooral geen demo.

16. rebel_INS_NL

Leuk Bevonden:
    0
    iederen hoopt op die release, maarja wat kan er nog meer gedaan worden de game releasen of een demo want info is niet zo speciaal en zeker niet speciaal genoeg voor die hele site, ook al werkt et wel goed om de halo hype weer leven in te blazen voor zover die op was

en mp demo is toch wel grappig, een kleintje dan he waarbij je alleen maar meer van wil ofzo O-)

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  17. Lionhard

Lionhard Guest

nee geen demo..
    absoluut geen demo...

moet niks van een demo hebben...

dat verpest het hele spel...
    als dr een demo komt ga ik hem zeker niet spelen...

18. rebel_INS_NL

Leuk Bevonden:
    0
    heb zoveel demo's gespeeld maar die maakten et spel toch echt niet kut ofzo hoor :+

19. Lionhard

Lionhard Guest

normaal gesproken niet nee...

maar wel bij halo2...

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Er gaat wel iets komen, maar dit is niet van Bungie of M$

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina