1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat heeft juist wel met 24 aug. te maken. Ze laten allemaal stukjes/dialogen van het verhaal vrij. Juist omdat er zo veel over het verhaal van Halo 2 staat, denk ik aan een Halo 2 release.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil graag in een release geloven maar ik twijfel eraan eerlijk gezegd.
    32 man op Live klinkt imo veel geloofwaardiger, maar het zal niet alleen om 32 man gaan. Tsunami 3.0 ondersteunt veel meer dan 32 man, ze zullen dan ook veel meer bekend maken.

Het is maar een idee hè, misschien heeft het wel helemaal niks met een release of 32 man online te maken maar met een hele andere functie ofzo. Ik speculeer ook maar wat ;)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hó! Ik zeg dat de dialogen niks met 24 augustus te maken hebben, Halo 2 heeft er wel degelijk iets mee te maken ja. De dialogen komen uit Halo 2 en zo refereert het weer naar 24 augustus maar ik bedoel te zeggen dat je uit de dialogen weinig kunt ophalen wat meer antwoord geeft over wat er 24 augustus gaat gebeuren.
    De enigste reden waarom ik denk dat een release zou kunnen is omdat 24 de belangrijkste oplossing is, ik weet zeker dat er geen andere aanleiding is voor een release omdat dat nergens uit te halen is.
    Er wijzen imo meer dingen naar 32 man online dan naar een release. Zo komen er van allerlei modem meldingen op de site en staat er wat netwerk throttling gedoe. Wat heb je nodig om met 32 man online te kunnen spelen? ;)

5. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moeten het wel hele grote maps zijn....en niet zoals chillout haha, stel je voor 32 man ;)
    of ze doen zeg maar, in die bepaalde map (kleine map) kunnen er max x spelers

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de verwarring, maar ik reageerde meer op dat wat hij zei, dat Microsoft nog niet gereageerd was. Nou valt er te begrijpen waarom Fable is uitgesteld. Het is waar wat je zegt, na deze hype koopt iedereen Halo2 wel, en anders toch ook. Fable zou in een gewone tijd zoiezo minder verkopen als met de kerst. Of het is de introductie van Tsunami 3.0 ofzo. Maar ik ga uit van Halo2 wwrelease (en stiekem een beetje hoop 8)).

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij was het E 3 level ook heel groot, weer eens een andere visie op de ilovebees site, heel leuk, hoe meer ideen hoe leuker het wordt, alleen lastiger om te zoeken :mad:

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nou jongens... nog een weekje en we weten meer 8)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Stiekem overtreft mijn hoop ook wel wat ik verwacht dus natuurlijk zie ik liever een release als dat ik met een paar extra man online kan spelen of een OXM artikeltje ofzo. Het zou ook een zeer logische stap zijn om top spellen niet tegelijkertijd te releasen.
    Ik weet het niet, een release of een nieuwe feature.. Imo klinken ze allebei zo gek nog niet, misschien dat 10 augustus de nieuwe feature komt, ghehe.. Zo ja, dan geloof ik in een release de 24ste :+

10. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Aug 24, 1995 Microsoft inflicts Windows 95 on an unsuspecting world

Aug 24, 1456 Printing completed on the Gutenberg Bible.

Aug 24, 79 AD Mt. Vesuvius erupts for the first time, destroying Pompei

Die kennen we al maar.............:

I think she chose those three events because of the wording.

Look at the meanings in all three of them: Released, Completed, Erupts, Unsuspecting, Changed the World.

I think this is even more evidence pointing to an early release date
    8) 8) 8) 8)

1456 In Mainz, Germany, VOLUME TWO of the famed Gutenberg Bible was bound, completing a two-year publishing project, and making it the first full-length book to be printed using movable type

p.s is natuurlijk van ILB

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  11. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen het is inmiddels toch al wel duidelijk! Er komt echt wel een vroege release! *) Als je dat niet durft te geloven is dat jouw probleem. Al die hints en toespelingen zijn heus geen toeval hoor. (bovendien toeval bestaat niet eens)

10 augustus wordt de release voor 24 augustus aangekondigd omdat in de tussenliggende weken alles moet worden verscheept kunnen ze het dan niet langer meer "geheim" houden.

Dus vanaf de 10e nog lekker 2 weken om in je bed te plassen en dan...

12. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    [vooruitziende blik] 32 man online, JEZUS WAT EEN BULLET LAG!!!!!!! [/vooruitziende blik]

13. Lionhard

Lionhard Guest

denk je niet dat microsoft daarbij gaat helpen? |:-

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat denk ik ook. Er staat voor de 10e "This Medium will metasize". En ik denk dat ze daarmee bedoelen dat een grootse campagne wordt gestart, of dat die site een Halo 2 site wordt. Het ligt er maar aan wat voor soort medium ze bedoelen.
    Maar ik denk dat de 10e meer duidelijkheid verschaft iig.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand al uitgezocht wat of waar napa valley, ca is wat op het groene BEE_LOGO staat onder Margaret's Honey?

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik voorspel het tegenovergestelde, de 10 komt er nog meer verwarring met meer rekensommetjes en vage teksten :cool:
    Het is geen onverwachte release meer als ze van te voren een reclames gaan maken en de site zouden veranderen, reken maar dat we nog veel meer van Dana, the Widow en alle andere lui te horen krijgen.
    Pas net voor de 24ste krijg je de meest logische theorien te zien op internet, met logische verwijzingen naar al het onopgeloste tot nu toe. Het spel eindigt (misschien?) op de 24ste dus ze hebben het spel echt wel zo in elkaar gezet dat pas alles rond die tijd duidelijkt wordt, niet weken van te voren, dat zou saai zijn ;)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Napa Valley is een plaatsje in Californie (ca). That's it. Het adres van Margaret is een postbus van UPS ofzowiets, verder is daar nog niks over bekent.

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat klinkt eigenlijk heel logisch.
    *heeft er niks meer aan toe te voegen*

19. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    metasize betekent toch iets in de zin van uitspreiden, dat zou nog best wel is kunnen zijn dat halo 2 idd met 32 man is te spelen ipv 16, tis wel weer ver gezocht maarja

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Of dat Halo 2 overal wordt uitgespreid om verkocht te worden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina