1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ghehe, das als zoeken naar een naald in een hooiberg. Laat dat aan bees.netninja.com over, die zetten 'm nog netjes op volgorde ook :D

Als eerste zou ik sowieso ff naar bees.netninja.com gaan, daar staat de site schoon gemaakt, zonder vage teksten en verneukte plaatjes. Sla dan elke plaatje op zodat je de taken kan verdelen, wie doet welk plaatje en welke tekst zit in welk plaatje. Bedoel; "In het eerste plaatje zit dit:" <-- dit schiet niet op... Moet je voorstellen hoe het gaat als je 24 plaatjes hebt gehad.. "Heej, weet je nog wat er bij de 24ste stond?!"
    Wil je dit goed uitzoeken dan moet je consequent en geordend te werk gaan, dat werkt het makelijkst.

2. Lionhard

Lionhard Guest

uhm.. ik had een idee... ik hoop dat mirik ermee instemt maar aangezien die het onzin vind denk ik het niet maar ik kan het idee posten:

Als er nou een subforum komt over ilovebees en dan daarin weer topics, met als titelnamen:
    Tekst ontdekt in een foto? post hier!
    Nieuwe geruchten gehoord? Post hier!
    Nieuwe Feitjes gevonden op andere fora? Post hier!
    (en nog wat andere waar ik niet zo snel op kan komen...)

dan zouden we alle teksten die we uit fotos hebben gehald in 1 reply kunnen bewerken en zo zoude we ilovebees overzichtelijk houden...

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Goed idee :) Mirik please... Ik moet zeggen dat bees.ninja enzo beetje onduidelijk is..

4. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Donne, John. Poems of John Donne. vol I.
    E. K. Chambers, ed.
    London: Lawrence & Bullen, 1896. 1-2.= 1+8+9+6=24 1-2

Nee dat is echt te ver gezocht

5. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Onduidelijk?............Alles is onduidelijk en zeker deze ARG

6. Lionhard

Lionhard Guest

en ik wil het met het sub forum verduidelijken... als dat zou mogen van mirik..

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Lijkt me erg handig.. Misschien wat algemener aanpakken door alvast een Halo 2 wisselforum te openen. Gewoon thread openen in Xboxworld: Problemen, suggesties & opmerkingen. Daar trek je de meeste aandacht mee :D

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    lol.. Misschien vergezocht, misschien niet ;)
    Waarom hebben ze teksten uit liedjes gehaald is de vraag? Misschien hebben de jaartallen er iets mee te maken, ik vind het iig knap gevonden! Want dat ook dit weer op 24 uitkomt kan imo geen toeval zijn.

Wat de teksten van liedjes in de mail doen is compleet onduidelijk maar nummerologie brengt je ook niet verder. De teksten hebben een verband, niet alleen de nummers maar het heeft een diepere betekenis. Jammer genoeg weet ik niks over deze liedjes, ik wist niet eens dat er stukjes liedjes instonden. bees.netninja.com heeft het weer van forums.unfiction.com waar ze al een stuk verder zijn met de liederen, bees.netninja heeft alleen een samenvatting gemaakt.

projectghutenberg is een site die schoolboeken maakt, ik heb een stukje boek gelezen maar het waren wat kindersommetjes, als in: Hoeveel sterren staan hier: * * *
    Ben verder op de site niks tegengekomen in de vorm van 24 of 343. Misschien heb niet ver genoeg gezocht, straks nog eens kijken.

9. Lionhard

Lionhard Guest

uhm als jij dat nou is doet?
    ik ben niet echt populair (om het zo maar te zeggen) bij de mods O-)

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Comin' right up :cool:

11. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad alles moet centraal bij elkaar staan ,dus overzichtlijk.

P.S @ DIOGA kijk ook eens bij die ninja zooi

12. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    je moet elk plaatje zeker 20x doen als je ziet dat er een andere fout in de foto zit wil dat zeggen dat er andere tekst in zit

13. Lionhard

Lionhard Guest

je bent de beste _O_

14. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Lionhard hoe kan dat nou? 8)

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Oke zullen we dadelijk even zeggen wie welke pagina van de Ilovebees site doet? Hebben we dat zelf ook gedaan en misschien vinden we nog iets nieuws :) Vrijwilligers?

16. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik even posten wat ik al allemaal gevonden heb ?

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ben je net weken weg geweest en kom je voor een paar dagen thuis tussen de vakanties door, is er een gigantische thread op XBW ontstaan over.....bijen 8)

Nou ja, omdat Halo 2 er iets mee te maken heeft zal ik maar eens beginnen met deze thread door te lezen..... wens mij succes.... :cool: :+

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Mag je doen. Maar moet je dadelijk dan wel weer overzetten naar Halo2 subforum als die komt.

19. Lionhard

Lionhard Guest

jah ik..
    uiteraard vrijwillig. ik weet alles van ilovebees :p

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    behalve dan wat er gaat gebeuren op 10 en 24 augustus...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina