1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hmm raar gister was er nog op de site onzichtbaar geschreven, een meervoudige herhaling van 3 zinnen, door te selecteren kon je het lezen of in de bron van de site checken(ik ben vergeten wat er stond...O-)) Nu is het weg en staat er alleen maar " site aesthetic by aunt margaret "
    Weird!

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Frankie zegt dat er nix aan Halo 2 demo/game uitkomt voor 9 november.

stond op bungieforum. Hmz. Ik geloof hem. Jullie?

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    mischien probeert hij ons weer op een dwaalspoor te brengen, of hij spreekt de waaheid

ik hoop op het eerste :9

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dwaalspoor, ik bedoel Bungie heeft zelf de ilovebees.com site gegeven in de halo 2 trailer, en nu vragen ze zich af hoe we op het idee komen dat op 24 augustus H2 komt? beetje verdacht ;) ik denk dat het onderdeel is van een groot complot wat tegen ons wordt gesmeed!!

5. Lionhard

Lionhard Guest

of niet....

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen van wel en denken van niet, dan kunnen we niet teleurgesteld zijn en toch ons een beetje Mentaal voorbereiden... Misschien dat we het op 10 augustus weten... Zo niet dan wel op 24augustus

Edit: hoe laat was je gaan slapen en hoe laat werd je wakker? :) ik ben veelste vroeg wakker geworden... Maarjah als ik eenmaal wakker ben, dan kommik niet gemakkelijk weer in slaap...

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  7. Lionhard

Lionhard Guest

half 5 gaan slapen 11 uur op :)

maar voorlopig zijn we nog aant puzzelen en hebben we 6 dagen voordat "the medium will metazise"

8. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat alleen voor een special helemaal zo'n site word gemaakt waar de URL van in een bioscooptrailer zit...

er KOMT gewoon iets, ik weet het zeker, alleen nog ff afwachten wat er komt...

9. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed te tekst leest dan staat er eigenlijk heel duidelijk dat halo af is en wel is in de winkels zou kunnen verschijnen als het aftellen gestop is

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, denk het niet, als de countdown voorbij is(Als HAlo 2 inderdad 24 augustus in de shops ligt) zal dan de echte grote marketingcampagne met tv-reclames e.d. beginnen

11. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou dus gewoon een aankondiing van een nieuwe halo 2 game volgens frankie. Maar waarom is die ilovebees site dan alleen bij de Halo 2 trailer te zien vraag ik me af?
    volgens mij lult die vent maar wat

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen heb gewoon niet uitgeven, bungie had het anders wel aangegeven, hebben jullie anders ooit wel eens een spel vervroegd uit zien komen?

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay is toch vervroegd?

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    En Windows 95.

15. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
  16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat is er speciaal aan?

17. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Reclame voor Xbox... toeval? ;)

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee want als je die link vaker opent dan zie je weer een andere reclame. Het verandert.

19. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    |:- was ik al bang voor, heb de link zelfs een paar keer geopend, steeds xboxreclame, maar nu niet meer :eek:
    Mischien een boodschap van microsoft :+

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Al die links zouden misschien wel iets kunnen zijn maar het kan ook gewoon zijn om te laten zien dat ilovebees eerst een gewone site was maar toen gehacked. Dan hebben ze laten zien wat Margaret leuk vind. Hoewel er goed iets in zou kunnen zitten.

Als je een E-mail naar Margaret stuurt over dingen die zij leuk vind naast bijen misschien kom je dan meer tot een gesprek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina