1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit al gezien ?

    Halo 2 Microsoft Online,XBOX Mature (17+) Blood and Gore,Language,Violence 7/8/2004

    Halo2 hmmmmm...

    [​IMG]

    Halo algemeen...

    Tijd om die site een keer te updaten.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom reageert kobold semie geriteerd beetje vaag,in elk van zijn posts over dit onderwerp proef ik toch enige irritatie (geen aanval just currious)
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is al eerder vermeld, toch is het goede en erg belangrijke info (mijn inziens)... Ik heb net nog eens even de hele weekly update van afgelopen week gelezen en dan zie je hoe Franky zn best heeft moeten doen om het spel te spelen in England en Duitsland om een rating te krijgen.
    Ik raad iedereen aan de update nog eens heel goed te lezen... Update Halo 2
    Het spel is echt af, nog wat kleine aanpassingen en tweaks maar thats it.

    Kan iemand mij 1 goede reden geven om het spel pas in november uit te brengen??
    "Halo is done when it's done" zei men een hele tijd geleden... Waarom dan nog 4 maanden wachten met de release? Omdat het vlak voor de kerst is dus meer verkocht kan worden? Kom op zeg, alsof Halo niet heeel erg goed verkocht gaat worden...

    Lees die update mensen en trek je eigen conclusie.

    Sorry Mirik, je kunt nog zo stellig zeggen dat het onzin is dat het spel vervroegd uitkomt maar lees nu die update nog eens en ga eens logisch nadenken (kruip in de huid van Bungie). Als ik Bungie zou zijn zal ik zeggen: " Halo 2 is done, so lets give the people what they want." :cool:

    Maar ja, wie ben ik? Een simpele dude die misschien iets teveel in sprookjes gelooft... :9

    Maar mensen, nog een quote uit de update: "and so Halo 2 is safe for kids (16 and over) in the UK and Germany. "
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  4. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0

    Daaaaaaaaaag MIRIK en nu kakken, dit geloof ik dus echt niet meer ,sorry je bent mij te stellig ( no offence chap!)




    @ the only ego :

    QUOTE: waarom reageert kobold semie geirriteerd beetje vaag,in elk van zijn posts over dit onderwerp proef ik toch enige irritatie (geen aanval just currious)......................................................................................................................................................BONG!...1-0

    ja, en jij ook Xwon................................... _O_
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  5. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    By the way heerlijk dit speculeren over.........................................................................................................................................................................................................................een FILM? :9


    Maar als ik dat zeg heeft MIRIK gelijk......mmmmmmmmmmmm?



    NO WAY ....titel van de film. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik alles een beetje heb gevolgd, zie ik wel wat in die verassingsaanval van MS en Bungie.

    Als je wilt verkopen, zowel game als console, zorg je dat je de enige grote release van dat moment hebt.
    Als je een vroege release hebt hoef je niet te concureren met Gta:confused:a en GT4.
    Ik heb ergens gelezen dat ze 9 november hadden genomen om de concurentie op het verkeerde been te zetten, ik zou me kapot lachen iig.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    To get a game certified with an ESRB rating, publishers fill out a detailed questionnaire explaining exactly what's in the game, and submit it to ESRB along with actual videotaped footage of the game, showing the most extreme content and an accurate representation of the context and product as a whole. Working independently, three trained raters then view the game footage and recommend the rating and content descriptors they believe are most appropriate. ESRB then compares the raters' recommendations to make sure that there's consensus. Usually, the raters agree and their recommendation becomes final. However, when the raters recommend different ratings, additional raters may be requested to review the game in order to reach broader consensus. Once consensus on a rating and content descriptors is reached, ESRB issues an official rating certificate to the game's publisher.

    When the game is ready for release to the public, publishers send copies of the final product to the ESRB. The game packaging is reviewed to make sure the ratings are displayed in accordance with ESRB standards. Additionally, ESRB's in-house game experts randomly play the final games to verify that all the information provided during the rating process was accurate and complete.


    Dat de game een ESRB rating heeft zegt dus niet veel, alleen weet je dat het niet heel lang meer duurt voordat de game uitkomt (omdat de meest geweldadige stukken er al in zitten) Maar waarneer de game echt uitkomt, wordt het dus nog een keer gecontroleerd.

    Daar zit wat idd in...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  8. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.ilovebees.com/surg.!store.primary.sector.mem.dmg.0.2.html

    Of course the crew won't come for me if they're all dead. If they're all dead and I alone am left to tell the tale.

    Length: 120 meters
    Crew: 40
    Cover: Pleasure Yaught

    Hmm, Crew? Pleasure Yaught? Zou dat een soort ruimteschip kunnen zijn of vliegtuig
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk, dan ben je marketingerderwijs goed bezig! :cool:
     
  10. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    als het waar is dat ie 24 augustus uitkomt, zouden mensen die geen pc hebben (en daarom een xbox hebben gekocht hebben) er geen id van hebben dat halo 2 op 24 augustus uit komt. Dus het lijkt mij sterk dat het op 24 augustus wordt gereleased, omdat ze dan die mensen mis zouden lopen. tenzij ze nu ook op tv laten zien dat ie 24 augustus uit komt.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Uiteraard zou er daarna reclame komen over Halo 2, net als bij Ninja Gaiden waar ik nog wel eens reclame van zie op tv.

    En ehh, ik denk dat er meer mensen met een pc zijn als met een Xbox, die paar die geen pc maar wel een Xbox horen het vast wel op een andere manier dan via internet.
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    En daarom zou me het niks verbazen als:

    10 Augustus 1 van de grootste reclamecampagnes ooit van start gaat (Metasize in 5 days), 2 weken de tijd om de wereld voor te bereiden op HALO 2.
     
  13. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    zou mij ook niks verbazen als dat gebeurd maar ik ga er toch maar niet van uit want straks is et alleen maar een grote teleurstelling
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Of het betekent dat dan de spellen naar de winkels verzonden worden.



    Het kan allebei....
     
  15. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ey, dit kan toch nooit, 3 uur 'snachts en nog steeds een heleboel licht aan:


    [​IMG]
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    In Amerika slapen ze met het licht aan..

    Ik sluit me aan bij Rinus want een vervroegde release zou zo maar komen.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vermoed ergens wel een early release. Het enige wat me sceptisch daarvoor houdt is het Penny Arcade event waar een Halo 2 demo speelbaar zou zijn. Dat is geloof ik pas in September. Hmm, een demo release zou dus eerder in de buurt komen.
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de countdown op ilovebees.com bekijkt en dat combineert met het feit dat de URL in de bioscooptrailer zit, zou je daar uit kunnen halen dat HALO2 de 24ste uitkomt.

    Persoonlijk heb ik altijd volgehouden dat 'HET SPEL' gewoon 9/10/11 november uitkomt, omdat het door M$ en Bungie keer op keer bevestigd wordt en omdat tijdens de E3, 2,5 maand terug, deze datum werd bevestigd (het is namelijk erg onwaarschijnlijk dat ze zo ver op hun schema voorlopen).

    Het is natuurlijk mogelijk dat ze inderdaad voor op hun schema liggen en dmv deze ARG de uiteindelijke releasedate 'bekend' maken.
    Het is anders het wel een kleine letdown voor de fans als het alleen om een infoblowout gaat.

    Kortweg>alles is mogelijk
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    * De blog, welke gemaakt is door Microsoft/Bungie meld dat 24 augustus iets bijzonders gaat gebeuren, vergelijkbaar met andere historische gebeurennissen.
    * 11+09+04 = 24.
    * 24 Augustus tot 9 November zijn 11 weken, 7 dagen per week. (77 dagen maar ook) SPARTAN nummer van John, Master Chief is 117.
    * De game is getest (alpha/beta stages het laatste jaar) Voldoende om een spel als Halo 2 te kunnen releasen
    * De game heeft ESRB ratings en zelfs een internationale rating. Dit gebeurt meestal vlak voor een release ...niet 3 maanden van te voren.
    * Tja een eerdere release zou het wachten op Halo 2 verzachten
    * Halo 2 is zo niet de concurent voor andere toppers (welke ook deze winter uitkomen) voor de Xbox Game Sytem. Fable , Forza, Battle Front, Splinter Cell, etc.
    * De game was voor 90% af E3 2004. De game is na 3 maanden eindelijk af. Frankie heeft zelfs al de internationale ratings binnen.
    * Dit is het enige spel dat bij een onverwachte release. Genoeg mensen over de streep kan halen en zelfs media aandacht genereerd.
    * 2-weken, 14 dagen reclame voeren is voldoende om de game te promoten (10/8 tot 24/08)
    * De originele release datum ("Fall" release) stond op 1 september.
    * Als je naar de Bungie webcam hebt gekeken. Heb je een paar dingen kunnen zien. Mensen werkte dag en nacht door (iets dat je alleen maakt als een product af moet zijn). Later in de week zag je +/- 60 mensen taart eten (complete team Bungie)... een verjaardag? Zou kunnen... maar ze waren ook Halo 2 aan het spelen
    * Op dinsdag komen meestal de games uit (in Amerika)
    * Bungie heeft altijd gezegd dat ze geen Hands On Previews willen zien, maar direct een echte review

    Ik wacht 10 augustus af... gebeurt er dan nix ... dan is het 11 november
    .... anders ben ik erg blij :)
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat je gelijk hebt 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina