[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    het is net door welke bril je het bekijkt :)

neem je alle feiten en weetjes van fardo, dan zou een release op 24/8 idd heel goed kunnen. bekijk je het echter iets nuchterder/negatiever, dan lijkt het niet zo waarschijnlijk

ik heb toch stille hoop op die 24/8 release, zijn erg veel dingen die er op wijzen. net als iemand hiervoor al zei heb ik ook het idee dat het spel zo goed als af is, die e3 demo van zanzibar zag er idd al erg goed uit, en ik zou ook niet weten wat ze de komende 3 maanden allemaal nog zouden willen doen

we blijven hopen _O_

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook.
    Misschien is dit al eerder gepost, maar op ihatebees.com staat een zin in de vet gedrukte letters.

"GOD IS WATCHING"

Misschien iets speciaals? :confused:

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Fake :{
    En pas 30 keer gepost...

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk denk dat er gewoon een nieuw spel aangekondigd wordt, waar de 'personages' van de Ilovebees-hype inzitten.

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee dat denk ik ZEKER niet want anders zouden ze het niet in Halo2 reclame doen.

7. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er weinig argumenten te vinden tegen een vervroegde release gezien het overgrote deel van de 'bewijzen' toch voor een groot deel op speculatie zijn gebaseerd. Wel een heel goed stukje van Fardo trouwens, ik hoop natuurlijk ook op de vervroegde release, en denk dat dat het wordt, of een Halofilm. Waarom?
    Om de redenen die Fardo al heeft gegeven, en omdat er in de links van ilovebees verwijzingen zijn naar actrices, muziek en romantiek (welke film kan zonder) en omdat ik een bungiewebcamplaatje zag met daarop een plaatje van een filmcamera.
    Verder MOET het wel iets erg groots zijn omdat M$ en Bungie ook wel weten hoe erg zo'n ARG hyped en dan niet aan kunnen komen met een (p)review of demo ofzo, dat zou alleen maar slecht uitpakken

_0/

8. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt niet dat het een film wordt. :mad: Ik wil Halo 2!!! :D

9. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar snel effe Halo 2 pre orderen bij GC shop, voor het geval dat hij echt 24 augustus uitkomt. *)

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Romantiek in Halo??? Master Chief in z'n pak in bed met een lekker wijf? :D

11. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog een paar stukjes tekst gevonden in de oranje links maar ik weet niet of het bij de andere teksten hoort want het gaat over een manticore.

weet iemand hier meer over?

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  12. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ff over dat ze taart aant eten waren:

Five Years of Halo!

Posted by Frankie at 7/21/2004 2:07 PM

Today is the fifth anniversary of the MacWorld Halo Trailer and announcement - the world's very first viewing of what would eventually end up being the biggest selling game on a console nobody had thought of yet.

dus waarschijnlijk waren ze hierom taart aant eten. dit is te lezen op bungie.net

13. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als halo 2 echt op 24 aug uitkomt weten alle winkels er toch van en krijgen ze een paar dagen van te voren het spel, dan zou dat toch allang uitgelekt zijn of zie ik dit nou verkeerd

14. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    @little muppet

daar zat ik nou ook net aan te denken. heeft iemand daar verstand van?

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dit gebeurt (hopelijk) op de 10e

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    en dit is al de zoveelste keer.... |:-

17. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    srry heb het maar even weggehaald, kzal forum wel ff doorzoeken

ik heb me trouwens op 24 augustus geregistreerd op xboxworld.nl . dus ik denk dat ze em em daarom op 24 augustus uitgeven. dus het is nu wel vrij zeker dat 24 augustus de release date wordt. :+

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Okay (jawel, hier komt weer een optimistische "believer").
    Kan iemand dit ff helemaal ontleden en verklaren..?
    "the world's very first viewing of what would eventually end up being the biggest selling game on a console nobody had thought of yet."
    Hier vieren ze feest en eten ze taart omdat er een trailer uitkomt van hun spel dat ze denken dat het het best verkochte wordt op een console?? Of misschien dat 5 jaar geleden de trailer van Halo1 uitkwam?? Iemand svp...?

Ik bedoel, het zou zo eens kunnen zijn dat die uitleg van hierboven gewoon een "cover up" is van een feestje omdat ze bijvoorbeeld de Beta van deel 2 klaar hebben... (ik noem zomaar iets in de wilde weg en is totaal niet gegrond maar toch...)

Just my 2 cents again _0/

19. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu al een uur naar de sites te staren en begin er steeds minder van te begrijpen...kzal wel niet de enige zijn

edit/ krijgt klein simpel ideetje:

de site heet ilovebees en bees heeft te maken met the flood (toch?)
    of terwijl: i love the flood, misschien een hint dat de flood toch terug komt omdat ze er zo veel van houden :confused: 8)

het zal wel weer :+ ;)

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet wat er gaat gebueren.Het hangt een beetje af van 10 aug wat er gaat gebueren met dat metasize`en .Maar het blijft raar waarom zo iets groots voor iets wat toch in het niets valt bij een vervroegte wwrelease van halo2?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina