1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ooh :eek: ik zou wel willen dat die uit kwam, deze zomer is nie echt iets uitgekomen wat echt cool is :cool:

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Halo was er al in 1999 dus dan zal het wel kloppen dat het een verjaardag was.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ''Today is the fifth anniversary of the MacWorld Halo Trailer and announcement - the world's very first viewing of what would eventually end up being the biggest selling game on a console nobody had thought of yet.''

halo best verkochte console game aller tijden :{

dat is volgens mij nog steeds mario 3 of iets dergelijks, of niet?

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zeggen niet dat het de best verkopende console game is, wel goed lezen aubbb!!!

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    maar hoe kan het halo zijn, een vent (hoe hete die nou ook weer?) met die tato, dat zal niet voor nix zijn:+

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is maar goed dat sommige mensen weten dat die nep was :)

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook wel dat ie nep is... hij zit er een beetje scheef uit (vooral 'november') en om nou die kleuren te gebruiken....

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Een heeeeleboel posts terug stond een stukje tekst over dat ie nep is ....... maar waar dat was in deze thread :confused:

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Is door Fardo gepost in deze thread en daar staat bij dat het met inkt erop is getekend.

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    owh sorry,
    maar ff bijdehand 24 aug begint de school voor sommige :+

en dan nog als die nep is, hij komt denk ik toch nie uit de 24st aug |:-

11. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 24ste heb ik nog vakantie. *) Maar dan ben ik op vakntie. :mad:

12. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    me 2

13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog tot 6 September vrij, en 31 Augustus is mijn verjaardag :)

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dit is een grote kanshebber op 24 augustus , dan hoeft microsoft zelf niet met een handheld op de markt te komen en versterkt zo zijn positie ten opzichte van sony , dit zou wel betekenen dat de gamecube verdwijnt.
    dus jongens ga allemaal snel een koude douche nemen om af te koelen ,en
    zeg terwijl hardop halo2 , 11 november launchdatum .
    zo zul je op 24 augustus niet teleurgesteld zijn , of dachten jullie dat bungie en microsoft speciaal voor jullie halo 2 nu zouden uitbrengen zonder ergens een preview of review in een gamesmagazine te laten zetten;
    Hup en nu allemaal snel onder die koude douche :cool:

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt mij dat het met Halo 2 en Bungie te maken heeft. Er is absoluut geen referentie naar Microsoft die Nintendo koopt. Je weet 't niet, maar dit is echt speculatie gebaseerd op niks. Microsoft heeft al eerder geprobeert Microsoft te kopen en Microsoft heeft al gezegd Nintendo NIET te kopen, nooit, ever.

Ik bedoel , ga effe op onderzoek uit voordat je rare claims maakt please.. thanks. :)

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    als er iemand een kans maakt om teleurgesteld te worden ben jij het wel. Het is 99% kans Halo 2 related, 0,000001% kans Nintendo related

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    heeft niemand misschien eens goed de halo 2 trailer zelf eens goed bekeken, er stond een keertje ofzo "we're not ready"

het is en blijft een vaag, maar leuk gedoe....

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

als halo 2 niet op 24 augustus uitkomt dan ben ik niet teleurgesteld .
    komt hij wel uit , dan zal ik net zo blij zijn als jullie.
    Ik weiger gewoonweg om me het hoofd op hol te laten brengen door al die
    geruchten en speculaties die hier rondvliegen op het forum.
    als je op de 24 e teleurgesteld zou worden , wat ik niet hoop, dat kunnen die resterende maanden wel eens lang duren :+

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Joh, slimpie! De mensheid is niet klaar voor de invasie van de covenant. 'We're not ready. He is.' De chief wel.

Dit bedoel ik nou. Mensen gaan in ALLES dingen zien, die TOTAAL ongerelateerd zijn. Komt er toevallig een FOUT gerucht over Nintendo boven water, gelijk iedereen DAT IS HET!

Het is gewoon een beetje zielig, een schande voor het menselijke intellect! Zo moeilijk is 't toch niet om zelf na te denken zonder je te laten beinvloeden door wat andere allemaal zeggen of willen. Niet kwaad bedoeld hoor! Maar gewoon iets om over na te denken. :) :)

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel grappig om overal iets achter te zoeken. Je krijgt de hilarischte [ik hoop dat ik het goed typ] dingen tegen! Bij sommige 'links' tussen verhaaltjes op de site en Halo2, lig ik helemaal dubbel. Bij sommige denk ik 'tja...das eigk wel waar jah'. Het is voor mij puur vermaak zonder ook maar enige vorm van realisme en dus ben ik niet echt serieus.

Ik hoop juist, als 1 van de weinige denk ik, dat er alleen wat info komt [en zelfs dat niet al teveel]. Demo zal niet komen, als die komt haal ik hem niet. Eventuele vroege release, welke nu helemaal NIET meer mogelijk is, hakte sowieso teveel in op mijn centjes ben ik pas achter gekomen. Ik ben dan wel weer super nieuwsgierig naar wat komen gaat op 24 augustus. Maar daar zullen we alleen op de dag zelf achter komen, en niet via de site. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina