1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat vind ik juist het leuke eraan :) iedereen zoekt alles uit tot op de bodem. Er komen heel veel verkeerde dingen uit (zoals dat we're not ready (Mensen), he is (chief, aka jij). Maar toch, van mensen die met woorden husselen, zoekmachines, webeigenaren bellen en nog veel meer, dat is het mooie hiervan

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dus dan heeft het duitse magazine wirtschaftwoche alles maar uit hun duim gezogen .
    Deze zeggen dat bill gates sterk is geintresseerd in nintendo , en hij samenwerking met hen best ziet zitten, en samenwerken met microsoft betekend vrijwel altijd een overname op langere termijn

IKwil maar zeggen ik geloof nog liever dit dan dat halo2 de 24e uitkomt

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat bedoel ik!

Edit: Jeuj, 100 posts |:-

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, of er is iets misgegaan met hun vertaling ofzo, is misschien niet expres. Niks is onmogelijk natuurlijk, maar dat is COMPLEET ongerelateerd aan ilovebees.com. Niemand van Microsoft heeft ooit dat verband gemaakt, noch wordt dat op die site of in dat magazine gemaakt. :) ZIjn gewoon crazed fans die alles roepen wat er in hun kopjes opkomt, of 't er mee te maken heeft of niet.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat kan best zijn , maar ik vind het veel erger dat er op dit forum , heel hoge verwachtingen gecreeerd worden wat halo2 , betreft.
    En de kans is heel ,heel ,heel groot dat de 24 e augustus hier heel erg veel
    teleurgestelde reacties zouden kunnen verschijnen .
    Je weet des te hoger de verwachtingen zijn , des te groter de teleurstelling en ontgoocheling zal zijn , en dan kunnen 77 dagen dat dan nog zullen volgen
    verschrikkelijk lang duren , en dat is wat ik mijzelf wil besparen ;)

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik creeer die verwachtingen niet, dat doen ze zelf. Ik heb al in minstens 25 posts uitgelegd dat de titel voor 10000% NIET op 24 augustus uitkomt, en dat er geen reden is om dat wel te denken. :)

Op 24 augustus deleten we gewoon alle thread van de simepele zielen die niet wilde luisteren en alles zomaar geloven. Ik heb zelfs al een thread sticky gemaakt om duidelijk te maken dat het spel niet uitkomt op 24 augustus, misschien moet ik er ook maar een frontpage postje over maken.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ok... ben overtuigt... :'-( :{

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat weet ik , jij probeert ze juist af te remmen , maar hier steekt het fenoneem kuddegeest op , de een jaagt de andere op ,en voor je het weet slaat de hele kudde op hol .
    En die kan je niet meer stoppen , die blijven doorgaan tot ze in de afgrond van de teleurstelling zullen vallen .
    Ze hebben maar 1 troost , ze zijn met heel veel .

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    chill kobold "alle simpele zielen zielen" hebben ook al meerdere malen uitgelegd waarom ze dit zo leuk vinden.Als jij zo stellig gelooft dat ie niet uitkomt de 24ste moet je hier denk ik niet posten.En laat de mensen die er wel in geloven lekker hun gang gaan zij beleven hier plezier aan .Ik zeg niet dat ie perse 24 aug uitkomt het is een hoop en dat geld denk ik voor de meeste van ons.Het zou gewoon mooi zijn als het zo is.En is het niet zo jah jmmr en dan is het aan de persoon zelf hoe dat word opgevat.

greetz _0/

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien is dat alles wel een grote grap, de meest goedkope reclameactie ooit. Ze hacken een site, stoppen het in een bioscoopfilmpje en heel de wereld praat over Halo 2. Waardoor wij allemaal zelf Halo 2 promoten, i.p.v. Microsoft.

En ik denk nog steeds dat de 10e er een grote Halo 2 site komt. Want ik denk dat ze met het medium dat zal gaan metasizeren (wat een woord :+) het internet bedoelen. :eek:

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt ja! Het blijft natuurlijk leuk om over te discussieren. Maar het zal alles behalve een release opleveren! :)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    najah gehackt is de site niet want hij is aangemaakt op het moment dat de site ook "gehackt" is dus .Dat niet maargoed we w88 af

13. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf er toch bij dat ze dan aankondigen dat ik dan 1 jaar op xbw.nl zit.

het is toch heel duidelijk: socks heeft 5 letters en 5 + 2 = 7. en dat is het getal van bungie. logischer kan niet.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    socks halucineer lekker verder _0/ das net zoiets als zeggen van nou de poes bij de buren heeft zeven kittens dus het heeft te maken met bungie

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
  16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Socks heeft een interessante theorie....

Maar the only ego, het is een feit, hij komt niet op 24 augustus. :) Het is nou eenmaal erg suf o mte denken dat het wel zo is, zonder reden. Leuk zou 't zijn, sure. Maar 't gaat niet gebeuren. Geen kwestie van geloven, een kwestie van kijken naar de feiten. Bungie zegt 11 nov, Microsoft zegt 11 nov, als belangrijkste: retailers zeggen 1 nov. Ilovebees zegt op geen wijze dan ook 'ja'. Kortom, nee is je antwoord, zoeits houd je niet geheim, noch is het mogelijk voor marketing en bungie. Het spel komt NA augustus nog op meerdere spellenbeursen als grote attractie. Hoe zou 't een grote attracite zijn als 't spel al uit is?

Anyways.... :) :) Niet kwaad bedoeld, maar ik zou 't zonde vinden als mensen dit domme gerucht gaan verspreiden, en daardoor heel veel mensen teleurgesteld zouden zijn. Maar goed, ze moeten het absoluut zelf weten. :)

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet helemaal met je eens kobold.Want ilovebees geeft geen volmondig antwoord in beide richtingen niet (jah en neeh) en waarom is M$ woord HET woord.We zijn het er over eens dat het een groot op gezette actie is en dat het niet zomaar ff een maloot is die dit zo kan opzetten.Maar het lijkt me gewoon heel stug dat M$ of bungie langs mekaar heen aan het werken zijn.Ik denk dat voor beide meningen (wel of niet 24 augustus)iets valt te zeggen enw e weten het pas zeker als het 24 augustus is en tot die tijd kan is het beide mogelijk denk ik.

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heeft MS en/of Bungie al officieel ontkent dat het spel NIET uitkomt op 24 augustus 2004?
    want het zou logisch zijn dat als ze horen van deze geruchten ze (om teleurstelling bij de fans te voorkomen) gelijk officieel zouden aankondigen dat het niet om een WW release gaat.

owk EDIT: 24 augstus

Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

dream on :+

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

hier willen we op wedden , op de 25e gebeurt er helemaal niets