Sjonge jonge zeg... Halo mensen
Zullen we even met zn allen Mirik (Kobold of what ever) na praten en mee lullen.. Tsss....
Mirik zegt: "Op 24 augustus deleten we gewoon alle thread van de simepele zielen die niet wilde luisteren en alles zomaar geloven"
Hoe kun je zoiets hier op het forum plaatsen kerel?? Wat bedoel je nu te zeggen?? Dat iedereen die hoopt op een vroege release een simpele ziel is...? Ipv een keer mee te denken in deze threads (op jouw site VOL met "simpele zielen") probeer je iedereen er met al je macht van te overtuigen dat we het bij het verkeerde eind hebben.... So what?? Laat de mensen die "geloven", het lekker bij het verkeerde eind hebben en straks zwaar teleurgesteld zijn.. (net zoals iedere simpele ziel including jezelf aangezien je alweer veel tijd kwijt bent deze threads bij te houden
)
Denk eens mee en probeer een antwoord te verzinnen op een eerdere vraag: "Today is the fifth anniversary of the MacWorld Halo Trailer and announcement - the world's very first viewing of what would eventually end up being the biggest selling game on a console nobody had thought of yet." Wat kan het betekenen??
Waarom is deze thread de snelst lopende van de laatste week (en misschien wel maanden??) ?? Omdat WE kudden dieren zijn?? Omdat WE simpele zielen zijn?? Nee, omdat WE mensen zijn die graag speculeren over de mogelijkheden die Bungie en MS aan het marketeren zijn...
Ik persoonlijk geniet van deze thread sinds vorige week, puur en alleen omdat de mensen op zoek gaan naar mogelijke oplossingen en elkaar inspireren (en nee, dat is geen kuddedier gedrag maar gewoon LEUK).
Sorry als ik een beetje fel ben maar ik vind je reacties door de hele thread ook fel en van weinig respect getuigen naar JOUW "simpele zielen" en mensen die wel een "ingewikkelde ziel" hebben (mensen die dus niet geloven dat er een vroege release aankomt....)
Je claimt baas te zijn van deze site, so act like it svp
Thanks
Klik om te vergroten...