1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah och ik denk dat frankie als oficieel word beschouwt ne miss is dat wel zo.Maar waarom moet zijn woord dan het ware zijn.Who knowes je weet het pas zeker op 24 augustus.EN je weet meer over 4 dagen :9

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dream on wat ist dat nou voor onzin tot 24 augustus is toch beide mogelijk |:- |:- er valt voor beide wat te zeggen dus w8 nou gewoon lekker af

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nou... der zou heus wel WAT gebeurden :+

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dit is toch simpel, lees wat mirik zegt , hij heeft al ettelijke keren gezegd halo2 is op 11 november .
    Heel de mediacampagne van microsoft is gebaseerd op 11 november , en deze site I.love.bees. is gewoon een spelletje om te peilen hoe de mensen
    opgaan in de halo2 - hype .
    Dat men hier op dit forum niet meer kan wachten op de echte releasedatum
    maakt voor microsoft echt niets uit .
    Trouwens hier in belgie bij de gamesshop waar ik ga doet men nog altijd geen aankondiging dat je halo2 in voorverkoop kan bestellen , en normaal
    beginnen die daar mininum 1 maand op voorhand mee.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja iets zal er gebeuren , maar NIET dat wat jij denkt O-)

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sjonge jonge zeg... Halo mensen :confused: :confused: Zullen we even met zn allen Mirik (Kobold of what ever) na praten en mee lullen.. Tsss....

Mirik zegt: "Op 24 augustus deleten we gewoon alle thread van de simepele zielen die niet wilde luisteren en alles zomaar geloven"

Hoe kun je zoiets hier op het forum plaatsen kerel?? Wat bedoel je nu te zeggen?? Dat iedereen die hoopt op een vroege release een simpele ziel is...? Ipv een keer mee te denken in deze threads (op jouw site VOL met "simpele zielen") probeer je iedereen er met al je macht van te overtuigen dat we het bij het verkeerde eind hebben.... So what?? Laat de mensen die "geloven", het lekker bij het verkeerde eind hebben en straks zwaar teleurgesteld zijn.. (net zoals iedere simpele ziel including jezelf aangezien je alweer veel tijd kwijt bent deze threads bij te houden :) )

Denk eens mee en probeer een antwoord te verzinnen op een eerdere vraag: "Today is the fifth anniversary of the MacWorld Halo Trailer and announcement - the world's very first viewing of what would eventually end up being the biggest selling game on a console nobody had thought of yet." Wat kan het betekenen??

Waarom is deze thread de snelst lopende van de laatste week (en misschien wel maanden??) ?? Omdat WE kudden dieren zijn?? Omdat WE simpele zielen zijn?? Nee, omdat WE mensen zijn die graag speculeren over de mogelijkheden die Bungie en MS aan het marketeren zijn...

Ik persoonlijk geniet van deze thread sinds vorige week, puur en alleen omdat de mensen op zoek gaan naar mogelijke oplossingen en elkaar inspireren (en nee, dat is geen kuddedier gedrag maar gewoon LEUK).

Sorry als ik een beetje fel ben maar ik vind je reacties door de hele thread ook fel en van weinig respect getuigen naar JOUW "simpele zielen" en mensen die wel een "ingewikkelde ziel" hebben (mensen die dus niet geloven dat er een vroege release aankomt....)

Je claimt baas te zijn van deze site, so act like it svp ;)

Thanks

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe grapjas, alsof ik geen mogelijkheden opper. Ga mijn replies nog een keer lezen, please! Zolang je maar snapt dat de release niet gaat gebeuren kan je toch speculeren? ALleen als 't over de release gaat herhaal ik vrolijk nog een keer dat dat niet gaat gebeuren. Waarom? Omdat als mensne iets lezen, ze het gelijk geloven. Niet iedereen natuurlijk, maar een groot aantal wel. En ik wil ze die teleurstelling besparen.

Ik claim helemaal niks, en ik zeg niet daty ik doel op jou of wie dan ook specifiek op dit forum, dat maak je er helemaal zelf van. Speculeren is fine, hopen is fine, ik hoop dat hij gister uit was gekomen en dat ik 'm nu online speelde in plaats van een raar gerucht de wereld uit helpen. :)

Anyways, als ik en anderen het tegenspreken is er een kans dat het minder snel verspreid en dus minder mensen teleurgesteld zijn. Dan maakt het mij niet zo uit dat jij je aangesproken voelt als ik de kuddedieren (aldan wel of niet specifiek hier op XBW of de 1000 andere sites waar dit bezig is op internet) een naampje noem. :)

Anyways, speculeer vooral verder maar remember Halo 2 komt op 11 november uit, wat iemand je ook probeert wijs te maken. :)!

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Op de 24e komt er dus gewoon een artikel van OXM uit ofzo. Of de site veranderd of info bevat, I don't know... :) (feitelijk zit iedereen die het hypt reclame te maken voor een artikel van OXM)

9. Lionhard

Lionhard Guest

_O_ _O_ _O_

10. Lionhard

Lionhard Guest

mirik probeer de edit knop eens.. |:-

jaja ik deed t ook nie maar jij hoort het iig te doen :D

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor je reactie :)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik je reacties nogal licht geraakt vind (net als mijn reactie hierboven, okay, geef ik toe :) )
    Ik voel me niet persoonlijk aangesproken ofzo, zelf zoek ik ook niet zoveel uit op de betreffende sites maar ik probeer wel mee te denken en volg de threads hier en op de Bungie site wel.... Puur omdat ik het leuk vind. Ik vind je reacties een beetje "dood doeners". Misschien reageer ik ook wel iets te persoonlijk, sorry daarvoor, is niet mijn intentie.
    Maar goed, ik ga weer vrolijk verder me voor te bereiden op de 24e (tegen beter weten in |:- |:- )

En nu naar bed mensen! O-) _0/

Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Sorry jongens maar nu moet ik mirik wel te hulp komen hoewel hij dat niet nodig heeft.
    De uitspraak KUDDEDIEREN is niet van mirik , maar wel van mij , sorry als ik iemand daar mee beledig , maar dit is niet persoonlijk bedoeld , groetjes

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Begrijp me niet verkeerd, mijn reacties zijn ook dood doeners, --- > gericht op het dood doen van dat stomme 25 augustus gerucht! :)

Verder is het allemaal heel leuk en ik heb ook alle verhalen gelezen die op Ilovebees te vinden zijn en vind het geweldig en kan niet wachten om te zien om welke info het gaat in die OXM of op die site. maarja, daarmee is de speculatie over wat er te zien zal zijn als de teller afloopt afgelopen.

Speculatie over de verhalen op de site, daar reageeer ik ook heel anders op zoals je kunt zien in mijn reacties. Dan opper ik suggesties, en probeer ik mee te helpen. Maar het is simpel, over die release moeten we kort door de bocht zijn, willen we het stoppen te escaleren. :) Snappie?

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik snap dat al lang , maar de woestijn is groot en wij zijn maar met weinig, he mirik

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel, je bent een goeie gast maar probeer ff je eigen mening te vormen en niet aan de hielen van Mirik te likken. Komt een beetje "vies" over op mij O-)

Maar goed, het zal mij benieuwen wat er dinsdag de wereld in wordt geholpen aan informatie....

16. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat er staat, de eerste beelden van Halo, ik kn het me zelfs nog vaag herinneren omdat die graphics damn mooi waren toen.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben rebel en sluit me niet aan achter Mirik :) ik wacht af wat er de 10nde gebeurt en dan kijk ik wel verder. En als er maar een stom artikeltje komt begint mijn haat voor de OXM!!!

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hmmm, geen demo en geen vervroegde release. Wat blijft er over.. info singleplayer (zeker, missch niet in oxm, maar iig in xbm en xboxworld), maar wat kan de oxm dan bieden wat zij niet zouden hebben. Een filmpje perhaps?

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tot de 10e kunnen er nog veel dingen gebeuren, als op de 10e bekend wordt gemaakt dat halo 2 24 augustus komt,leuk, als bekend wordt gemaakt dat er een artikel komt in OXM, leuk, als bekend wordt gemaakt dat halo 2 weer een jaar verlaat is, leuk, ofwel ik wil weten wat er de 10 en de 24e gebeurd en release of niet, ik vind dit leuk

Het is wat wat Fardo zei, de pessimisten denken dat er amper wat gebeurd, de positievelingen geloven in iets groots, voor beide partijen zijn argumenten te bedenken

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Halo 2 is met 32 man online te spelen, 24 + 8 = 32
    Nu spelen tig honderden mensen mee aan ilovebees.com en dat is ook multiplayer. Andere rekensommetjes komen ook uit op 32 (en 24 en 8 enzo.. ).

Misschien dat er in de aankomende OXM een artikel + footage staat over een online rel systeem met 32 man :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina