1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    veel mensen zullen daar nix aan hebben, aangezien ze geen xbox live hebben. dan gaan al die teksten op de site ook nergens over.

Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  2. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    snik* heb ik zeker wel stuk of 5 kostbare uurtjes aan de site besteed! |:- :'-( :mad:

vind het maar vaag dat ze zo'n site opzetten alleen maar voor een artikel bij xbm of wat dan ook :'-(

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach joh, je hebt toch met plezier je computer aangezet en zitten surfen? Al in de eerste thread hier (van Fardo) werd gezegd dat het misschien wel "iets" belangrijks zou zijn maar misschien ook wel niet...
    Ga nu niet balen omdat op dit moment een aantal belangrijke mensen zeggen dat er niets gaat gebeuren joh....

Misschien gebeurt er nog wel "iets" belangrijks... (wat is er eigenlijk belangrijk aan een spelletje... ? Maar goed, je snapt wat ik bedoel ;) )

Ik blijf in iedergeval nog steeds in "iets" geloven *)

En als blijkt dat er echt "niets" komt... Tja, dan heb ik in iedergeval met veel plezier voor mn pctje gezeten en leuke discussies gevoerd :cool:

Of niet dan Mirik O-) _0/

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG] Welke planeet staat hier op de achtergrond. Ik neem aan dat ze boven Aarde vliegen.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh das lekker dus als mirik roept dat de wereld vergaat 24 augustus geloof je hem ook |:- |:- :confused: .Ik ben je het helemaal eens met xwon je moet is ff stoppen met dat geslijm van je.En dat van die winkel kan best wel dat zelfde geld voor gcshop en daar is dus wel al een preorder |:- .Maar al is het een spelletje het blijft gewoon gissen wat er gaat gebueren.En de M$ campange is gericht op 11 nov. das ook een lekkere denk maar aan win 95 kortom van heel jou redenering blijft geen spaander heel _0/

6. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    heeft dat enigzins iets met ilovebees.com te maken? :D

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    ^^ en btw het is aarde. Maar Mirik wat denk jij dan dat er op 24 augustus gaat gebeuren?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah welke planeet is dat in de achtergrond? Het kan de maan niet zijn want je ziet blauw van water.

9. Lionhard

Lionhard Guest

niet naar mirik luisteren.. het komt aandacht tekort... _0/

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wahahahahahahaha _O_ _O_ _O_ _O_ rens strikes back _O_ _O_ _O_ _O_

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    24 AUG: Artikel van OXM, zoals Bungie zelf zegt.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is allemaal zo verwarrend, maar ik snap niet dat al deze ophef gemaakt is voor 1 artikeltje. Nu gaat Bungie steeds meer info weggeven over de singleplayer, in de nieuwe Xboxworld en de XBM komen grote previews.
    Maar die datum 24 augustus, die is al gekozen (als je het mij vraagt) voor de releasedate, en is de releasedate gebasseerd op 24 augustus.

* 24 augustus is precies 77 dagen voor 9 november.
    * 9/11/04 --> 9 +11+(0)4 = 24
    * Op 24 augustus gebeurden er allemaal onverwachte dingen (windows 95, vesuvius vernietig Pompei (oid))

Hieruit kun je dus echt wel opmaken dat de releasedate gekozen is ten opzichte van 24 augustus. Maar waarom zou Bungie een releasedate laten afhangen van een simpele ARG? Er zijn nog veel meer verwijzingen naar 24 augustus, uit de Halo boeken bijvoorbeeld. Het lijkt erop dat Bungie deze ARG al lang van te voren had bedacht, maar alleen voor 1 simpel artikeltje?

13. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe theorie:

halo 2 komt uit op 07-07-'77, want bungie heeft iets met 7 |:-

8) 8) 8)

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik snap Rigest redenatie wel, ze verwijzen in boeken en de game heel veel naar 24 dus ik denk toch dat het niet alleen gaat om een artikeltje, maar wat er wel gebeuren gaat, ,,who knows", en ik vind het al helemaal niet lkkr zitten dat 11+9+04 vierentwintig is, het blijft misterieus, ze zullen het de 10e wel allemaal uit de doeken doen, dan zullen alle vraagtekens verdwijnen, of althans de belangrijkste, en tot dan geloof ik noch in een release noch dat er geen release komt, want aan de ene kant zie ik ze er wel voor aan, maar aan de andere kant vind ik wat mirik zegt ook wel waar.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Om tot die konklusie te komen heb ik echt mirik niet nodig hoor, ik ben zelf oud en groot genoeg om mijn eigen konklusies te trekken en die zijn toevallig hetzelfde dan wat mirik zegt .
    Maar ja kan ik het helpen dat men hier op de site stilletjesaan begint door te draaien , mag je heus hoor.
    Ik zeg zelfs doe maar , mij kan dat heus niets schelen.
    Denken jullie echt dat bungie zijn releasedatum zou vervroegen naar 24/08
    zonder dat er een echte reclamecampagne gevoerd is, of zonder dat er ergens al een review van het spel gepubliceerd is door de gamesmagazines
    Als jullie dat echt denken ,dan zeg ik goed jongens droom maar rustig verder. _0/ _0/

16. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof ook niet dat hij 14 aug. uitkomt, maar is dat allemaal wat jij zegt svennies wel gebeurdt met windows 95 volgens mij niet.

edit: ach ja, en zo blijven we bezig

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Er zijn hier 2 soorten mensen op de site
    1: de echte diehards: Zij die echt geloven dat halo2 de 24e uitkomt, en fanatiek blijven puzzelen en alles wat op 24/08 uitkomt als bewijs nemen voor een vervroegde launchdatum.
    2: de puzzelaars : zij die de sites graag afschuimen op zoek naar info en daar van alle conclusies aan verbinden , maar die niet echt geloven in een
    vervroegde launchdatum.
    Ik vraag me af, welke groep de grootste is, zou eens een poll moeten over gedaan worden. *)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    wat heb ik over windows 95 gezegt?

19. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Jij had het over reclame-campanges vroeg me af ofdat ie ook met windows 95 zijn geweest. Ik heb vandaag halo limitid edition gepreorderd en als ie eerder binnenkomt dan 11-11-04 dan is dat gewoon mooi meegenomen, heb de hoop een beetje opgegeven dat hij op 24 aug. uitkomt.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nu weet ik wat je bedoelt , In 1995 heeft microsoft zonder het voeren van een reclamecampagne windows 95 op de markt gebracht, op 24/08/1995.
    Dit weten de meeste mensen hier en denken daarom dat microsoft deze stunt nog een keertje gaat overdoen met halo2 .
    Maar halo2 is van bungie en die hebben een voorkeur voor het getal 7 ;
    De reden dat men met puzzels op 24/08 uitkomt , is gewoon omdat bungie en microsoft dan pas echt starten met hun reclamecampagne voor halo 2.
    en 24/08 is 77 dagen van 9/11. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina