1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat...

Daar ik niets over oost afrika en New Mombosa geroeppen.

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

maar er staat wel dat het miss plaatsen zijn waar MC langs komt

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, al veel gezegt, maar ik denk ind. dat de convenant hier hun invasie beginnen, de plaatsen liggen allemaal zeer tactisch, over heel amerika gezien, en dat er veel in amerika zijn (volgens mij allemaal) lijkt me logisch omdat de VS als de meeste bedreiging worden gezien, ik denk ook dat master chief een aantal locaties wel zal bezoeken om een paar covenant te verassen met een kopje thee.

PS ik blijf stiekempjes hopen dat de 24ste halo 2 uitkomt, je weet maar nooit..... ;)

4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste dat wel hopen (IK INBEGREPEN)

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
  6. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je in de hotmail acount te komen ?

7. [Giskard]

[Giskard] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Dana heeft al fijntjes laten weten dat dat niet de bedoeling is. Dat zou ook nooit onderdeel van een ARG kunnen zijn, want zodra er één iemand in zou komen zou die het wachtwoord kunnen wijzigen en is het niet meer voor anderen benaderbaar.

Hotmail en Gmail accounts == do not touch please

(En voor degenen die het toch wil(l/d)en proberen: nee, het wachtwoord is niet Farnsworth :9 )

8. FabianNL

FabianNL Guest

wachtwoord kan je waarschijnlijk niet zomaar "hacken" (wel het proberen waard ;) ) en waar komt dat plaatje vandaan van de VS met al die landingsplaatsen of wat het ook mogen zijn?

edit: wachtwoord zal vast gewoon halo2 zijn :p

9. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je dronken kerel? Je vorige post sloeg ook al nergens op moeten we uit deze nou halen of mensen al geprobeert hebben miljoenen paswoorden intevoeren om in haar account te komen?

10. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hacken bedoeld, dat wordt afgeraden door veel ARGers omdat dat fouten enzo kan veroorzaken

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lees dit ff allemaal http://bees.netninja.com/wiki/index.php?title=Talk:GPS_Coordinates#Possible_Connections

Hiet staat dat iemand die vlak bij een paar coordinaten woont weet dat het gameshops zijn en toen hij 1 ervan belde de persoon opnam en zei, wilt u een exemplaar van halo 2 bestellen?

Of dit is gewoon goed vaag, of ze moeten iets stil houden(mijn persoonlijke voorkeur;) ) of ze weten nog echt van niets of ze weten niet wat games zijn of wat ilovebees is e'/of betekent

12. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    miss een domme :9 vraag maar waar staat ARG voor ? :confused:

13. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
  14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand al goed geluisterd naar die vage stemmetjes bij o.a. 'the hives' en 'The Myth of Comatas' op de achtergrond??

15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja en die zegt: Ilovebees

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    no way das echt heel weird echt niet normaal man . _O_ Ziek echt ziek vraag me wel af wat mirik hier tegen overplaatst miss wel dat het een nep post is en dat het iemand is die mensen wil "opgeilen" (kan zo zijn maar voor het zelfde geld is het echt)

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeft iemand die geheime telefoon boodschap al gehoord?

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee vertel.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hoho hooo mensen.... Laten we nu aub niet weer TE hard van stapel lopen. Op het Bungie forum hebben ze hier hier inderdaad over dat sommige (en dan bedoel ik ook SOMMIGE) coördinaten uitkomen bij een boekenwinkel of winkel waar ze games (kunnen) verkopen.
    Maar op 220 verschillende coördinaten hebben ze iets van 6 hits op het moment... Dus chill allemaal svp _O_ .

Die Amerikanen zijn op het moment bezig om de meeste coördinaten te checken...

Maar lets face it... Als het DE coördinaten zijn van gamewinkels dan zijn het er wel erg weinig.. Toch..? Ik bedoel, 220 locaties in heel Amerika... Sommige staten hebben niet eens een locatie volgens de coördinaten...

Dus iedereen, hold your horses en ga niet weer te snel roepen (en trust me, ik hoop stiekem ook nog steeds op een early release *) )

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    cowboy op blogspot

Hij lult over een of ander telefoon boodschap als je 415-248-2617 belt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina