1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    seroth, het was iig wel ilovebees related, ik bedoelde met de context de killer-jpeg plaatjes, of magret en dana, of ilovebees-algemeen...enz

Hier is trouwens de hele lijst met adressen bij de coordinaten voor de puzzelaars met straatnamen ofzo

EDIT: Het is trouwens ook zo dat de coordinaten die in de oceaan lagen zijn veranderd, het was blijkbaar een fout in ilovebees, het zijn nu coordinaten op het land. Trouwens wel het bewijs dat de fora goed in de gaten worden gehouden 8)

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  2. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is al een vet oud bericht. Dat over Varroa mites staat er al op sinds de site gecreerd werd door Dana voor Aunt Margaret. Wel opvallend dat het jaartal hetzelfde is, maar ik denk eerder dat de varroa mites te maken hebben met de vergelijking covenant/flood die men steeds met de bijen etc. trekt. Misschien zijn de bijen Covenant en de mites flood? Dat, of de mites zijn gewoon een excuus om geen honing te hoeven verkopen (aan mensen die de site misschien geloven en graag een pakketje honing willen)

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    het is gebeurt : PHASE 2 COMPLETE: This medium has metastasized. De hele site is compleet bizar gegaan.kijk direct bij fun stuff

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik bedoelde de het derde oranja hokje

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uuhmn, mja, dat is al iets van 8 uur zo, check de andere threads en eerdere posts daarover(coordinaten enzo)

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    wow d'r komt er ook eentje achter hier. Snelle reactie joh, we hebben 't er tenslotte pas de halve dag over :p

7. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    behalve dat de halve dag nog 0 days stond maar dat maakt niet uit hoor
    Sorry ik ben Falcon en niet Novo, met de verkeerde acc gepost |:-

8. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ja en gezien een dag meestal uit 2 helften bestaat...:p _0/

9. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je dan?? dat hij de hele dag met zijn kop achter de pc gaat zitten wachten tot dat er iets op die site gebeurd??? Hij keek zag dat het veranderd was en dacht dat zal ik even op het xbw forum posten. Ok, het was al bekent maar waarom reageer je dan zo raar??

10. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, rustig aan joh, het was maar wat sarcasme, ik maakte maar een geintje. En tegelijkertijd kon ik je erop wijzen dat je post erg nutteloos was aangezien het dus al bekend was. Had je makkelijk kunnen zien als je ook echt de threads een beetje had doorgelezen, da's alles.

Ennuh, waarom heb je eigenlijk 2 accounts?

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Vrede O-) Zullen we het weer hebben over de overeenkomsten van de Varroa mites en de Covendand.Het gene dat bij mij uit de site springt is dat veel van de teksten in golf vorm zijn dus lijken op de floot.Trouwens het lijkt voor mij dat de Varroa de enige grote bedreiging voor de bijen zijn... dus de bedreing is onze _O_ Master Chief _O_

12. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nee :p

De golven kunnen een verwijzing naar de flood zijn, maar da's een beetje onzin aangezien het berichten van een A.I. zijn (waarom zou de A.I. verwijzen naar de flood? en weet Melissa uberhaupt van het bestaan van de flood af?). En de vergelijking van de Varroa mites met de Master Chief...how about, not :p?

Ik denk dat ze er gewoon zijn zodat niemand honing gaat bestellen. En áls ze gebruikt worden voor een vergelijking, dan met de flood lijkt me zo. De bijen zouden dan de Covenant of de mensen kunnen voorstellen.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb maar 1 ACC, Novofogu is mijn broerlief :cool:

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik denk dat ik met mastre chief wel gelijk kan hebben.Die link van eerder werkt niet dus ga gewoon naar google en type:Varroa mites.Kies de eerste en daar kom je een hoop te weten.Bijv. de Varroa mites dringt de cel van de bij binnen( cel is rond,Halo is rond)en vernietig dan de bij,1Varroa mites kan een heel bijen nest uitroeien.Dus de hele Covenant uitroeit :D

15. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja euh dat zegt toch niks? je logica klopt niet helemaal. Omdat Halo rond is is de master chief een Varroa mite? Omdat de varroa mite een cel binnendringt is hij net als de Master Chief? De flood is dan toch eerder zo? Die infecteren toch wezens. Dus die dringen toch ook ergens binnen (in feite). De master chief knalt alleen maar alles neer. De vergelijking gaat niet echt op volgens mij. T zou op zich wel kunnen hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar om de master chief te vergelijken met een infectie (infectie ----> flood).

Ennuh misschien moeten de bijen/varroa mites helemaal niet vergeleken worden met dingen uit halo. Ik bedoel, niemand weet nog echt waarom bungie voor 'bees' heeft gekozen. Niemand weet nog precies waar het op slaat, misschien is het gewoon toeval, en zijn de mites er alleen maar om 't excuus te maken dat Margaret nu geen honing kan verkopen.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    De Masterchief dring de halo binnen,De varroa mite dingt de cel van de bij binnen,De Masterchief vernietig de halo,De varroa mite vernietigd de bijenkorf...Trouwens over de flood weten we nog niet héél veel maar als me nog iets nieuws over de flood wil vertellen moet je het maar zeggen

17. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan allemaal best, maar het gedrag van de mite kan ook vergeleken worden met de flood. De mites zijn parasieten, de flood ook. Bijen worden tijdens de infectie vaak misvormd. De flood infecteren mensen, en covenant, en die worden dan ook gruwelijk misvormd. En je moet bedenken, mites = meervoud. Master Chief = alleen. En de vergelijking Mites/Bees ---> MC/Covenant is op zich vreemd, want een mite infectie bij bijen is juist iets slechts (slecht voor de handel in dit geval), terwijl als de master chief de covenant zou uitroeien het juist iets goeds oplevert. De mites infecteren de bijen ook niet omdat ze ons willen redden van een of ander gevaar. Dat doen ze gewoon om te overleven. De flood doen het ook om te overleven (ze gebruiken de hosts als carriers voor nieuwe infection forms)

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da's toch hetzelfde: mites--->Spartan's dan

19. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de spartans infecteren toch niks, spartans zijn geen parasieten. Flood wel.

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    uh... ik opende http://www.ilovebees.com/comatas.html en dan hoor je achter 'het bekende' kreungeluidje een stemmetje. Toen opende ik die site nog een keer, maar voordat ie was geladen klikte ik op de site en toen kreeg ik een ander geluid. Heel de tijd iemand die gaar zei i love bees. En ik dee het nog een keer en toen hoorde ik maar heel kort iemand iets brabbelen, maar wel anders. :confused: :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina