1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik zie het ook maar verder zie ik daar niks over alleen maar dat ze geen honing kan verkopen 8)

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    @falcon Ik zag een post van jou in het dat 'gebuurd' forum (ik probeer niet te modden, maar kan die draad niet gewoon dicht?). Zal ik je een hoop moeite besparen? <klik> voor lokaties met straatnamen
    _0/

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    de blogspot van Dana:
    The Princess wants you in her court. The Queen wants you dead.
    Mmmm.We moeten zien uit zien tevinden wie de Princess is en wat/waar haar court is

4. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:...
    Amerikanen hebben teveel tijd

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is al bekend wie de princess is enzo. Op bees.ninja.net ofzo weet niet precies welke website staat dit al.

6. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    hou unforum in de gaten voor coordinaten en soundfiles. btw Daar gaat het om de ARG dus het gaat NIET om de connectie met halo.
    EDIT: als ik zo doorga kom ik wel op m'n 100e post vandaag *)
    _0/

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    zou er een verband kunnen zijn tussen de plaatsen en het bungie gebouw?
    Let op kan je zo lijnen gaan trekken tussen de plaatsen op de kaart komt er bungie of zo uit :+

ach ik ben ookwel blij met met vele posts in deze korte tijd

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    wel heb ik ooit...... _O_
    Boven de cordinaten staat "axons go hot" ik heb effe rond gekeken en http://www.mult-sclerosis.org/axon.html en dat heeft met het lichaam te maken en hoe zat het ookal weer met metastasized???

9. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, lees anders post 1450 t/m 1600 nog eens een keer door... daar had ik dat al gepost O-) Je bent een beetje dingen aan het herhalen...
    btw het is metastasize (nog bedankt giskard ;) )

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zou het niet handig zijn om net zoals met de Halo 2 geruchten een vaste pagina te hebben waar al het nieuws/geruchten te lezen zijn.

11. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft die golfvorm nou met de flood te maken?

En over die comatas page, lees het nou eerst eens goed door. Melissa heeft het over zichzelf:

ze wil praten, maar het lukt(e toen nog) niet. 'tongue Cut out' moet je niet letterlijk nemen (want een A.I. heeft natuurlijk geen 'echte' tong).

Ennuh, houd eens bij wat er al gezegd/besproken is. Dat over dat Bungie hoofdkantoor had ik al genoemd (weet niet zeker of het in deze thread was btw) en de andere dingen die je noemt zijn ook al besproken.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    een criptische aanwijzing met de golf?
    Maar wie probeerd Melissa dan te herrineren dat is zeker een vrouw (Can't remember her name either)

13. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat weet ik ook niet, ze is raar aan het doen.

*edit* idee: misschien had haar 'Tongue' ook een naam. Een apart programma, zoals bijv SPDR maar dan meer geintegreerd? Misschien kan ze die naam niet herinneren...

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dus dat zou betekenen dat we opzoek moeten gaan naar degene die Melissa geheugen heeft gewist??

15. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weten we al, dat komt door de 'crash' waardoor ze in Dana's pc terecht is gekomen, door Dana zelf en door de Spider.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dus dan moeten we weten wie de spider is

17. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    dat weten we ook al, de spider (SPDR) is een (mindere) A.I. die Melissa aan het repareren is. Dat is al een tijd bekend.

Ik stel voor om zelf wat meer onderzoek te doen naar dingen die al bevestigd/bekend zijn. Kijk bijvoorbeeld eens op bees.netninja.com voor bijv. The Operators Monologue, en zodra je die gelezen hebt; The August 10th Monologue.

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik stel voor dat we ergens een lijst moeten maken met dingen die we ZEKER weten want zo raakt iedereen door de war met veel feiten,geruchten,idee

19. FabianNL

FabianNL Guest

ja, falcon NL, daar kan ik tenminste iets mee, ik wordt hier ondertussen echt helemaal gek, als je een paar pagina's niet helemaal super goed doorleest is er metteen geen snars meer van te snappen, gewoon ff alles heel simpel op een rijtje zetten aub :)

20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik heb geprobeerd om alle pagina''s te lezen maar dat lukt niet echt. Er komen elke dag zowat 10 pagina's bij 8) Het zou voor veel mensen handig zijn als iemand die dit wat beter volgt dan de rest een kleine samenvating te maken.
    Dus asjeblieftttt??? :D :D :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina