1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik ook niet maar probeer hem een om te draaien naat links of recht mischien dan??

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het iets te maken heeft met de afstand tussen bepaalde punten (niet perse degene die naast elkaar staan), waarom zou dana anders in haar blog verwijzen naar een <afstandsberekensite> (waar je ook nog coordinaten in kan voeren). Of zou dit te makkelijk zijn...

En waarom staat op de site allerlei zooi over bali, en het boeken van hotels (10-17 september=7 8) dagen) terwijl dana naar china was

En, dit zie ik nu net pas. Er staat:
    Initial heading from San Francisco to Beijing:
    northwest (318.8 degrees)
    Initial heading from Beijing to San Francisco:
    northeast (42.7 degrees)
    Ik weet niet hoor, maar als je van beijing naar SF gaat moet je naar het ZUIDoosten, en niet naar het noordoosten :confused:
    _0/

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    daar zou je nog best wel gelijk in kunnen hebben effe proberen

4. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel iets ingewikkelder is dan simpelweg draaien ;)

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    nou ik heb wel effe een plaatje met lijnen van mijn kaart en ik denk dat ik er een :confused:PIN in zie met 6 poten je moet wel goed kijken

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  6. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    <hier> is speculatie te vinden over Spider en the Flea op basis van gevonden computertaal

Hier het erbij gespeculeerde verhaal:
    1
    SPDR is working on Melissa, when the Flea deliberately interrupts her and gets her attention
    The Flea runs like heck, and SPDR chases him
    SPDR classifies the Flea as a rogue process, and the Flea flees
    SPDR is hot on his trail
    But the Flea dodges and gets away, and reveals the rest of the Melissa memory fragment

2
    SPDR finds the Flea trying to unearth another Melissa memory fragment
    SPDR tries again to eliminate the Flea, and this time she thinks she has succeeded
    But the Flea returns, and flees while SPDR tries to eliminate him again
    I picture this next bit as the Flea's equivalent of "Nyaah, nyaah, nyaah-nyaah, nyaah!" Note the new word "survive" -- plus it gives SPDR a whole lot of junk to clean up, which she does recursively
    The Flea slips out while SPDR is distracted
    And is successful in digging up the rest of the Melissa memory fragment

3
    SPDR finds the Flea digging up another melissa memory fragment
    The Flea tries to pass himself off as SPDR
    Unfortunately, SPDR's not quite that dumb, and double-checks
    The Flea dodges, so SPDR tries again
    The Flea, having spotted SPDR's version number, tries that instead
    But that doesn't work either, and the Flea flees again -- but not without a Melissa memory fragment

4
    The Flea attempts to dig up another Melissa memory fragment
    SPDR finds him hiding in the primary sector
    SPDR closes in on the Flea
    SPDR tries to eliminate the Flea, but without much success
    The Flea vacates the primary sector
    SPDR confirms that the Flea is no longer occupying the primary sector, but meanwhile the Flea has unearthed the rest of the Melissa memory fragment

5
    SPDR is still looking for the Flea, trying to confirm whether he is a threat
    The Flea, meanwhile, has started using SPDR commands himself
    The Flea tries to get rid of SPDR with a powerful subroutine, but it doesn't work because the command comes from an unknown process
    The Flea tries another tactic to stop SPDR
    SPDR again tries to eliminate the Flea, thinking she's successful, but the Flea reveals the rest of the Melissa memory fragment

6
    The Flea is using SPDR commands to dig up a Melissa memory fragment
    The Flea tries to masquerade as SPDR again, with a higher versionnumber
    The third time is not the charm...but the Flea calls the Queen!
    AND MELISSA STARTS TALKING BACK TO THE FLEA
    The Flea convinces Melissa that SPDR is an outdated version
    With SPDR out of the way, the Flea is free to deploy its own three tools, and finish the Melissa memory fragment

Nogmaals dit is speculatie! Met dank aan <wiki>
    _0/

7. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ohja de aarde is rond...

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laten we ff gaan speculeren over de coordinaten: Ik geloof zelf de telefoontheorie, op 24 augustus worden alle coordinaten gebeld :). Wat denken jullie?

9. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    en dat verhaal dan van die gozer die er dicht bij woonde en erachter kwam dat het game shops waren O-) _0/

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet echt zeker. Het heeft allemaal een erg hoog [​IMG] gehalte.

11. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niets met de fysieke lokatie te maken heeft, dus geen telefoontjes, verstopte pakketje e.d. omdat je dan de spelers buiten amerika compleet uitsluit. Ik denk dat het meer iets is met een patroon of onderlinge afstand ofzo te maken heeft. Trouwens, misschien zijn het helemaal geen coordinaten :{ (ik denk van wel, dat het coordinaten zijn dan, hè)
    Coole Smilie trouwens buzza! Daarmee zou je zo de LPFfractie in kunnen komen ;)

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53

13. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    @ falcon NL
    op basis waarvan heb je die lijnen getrokken?

En er zijn coordinaten veranderd door de PM's (=puppetmasters=bungie/M$-mensen). Dat punt dat in de oceaan ligt is veranderd naar een punt in... *kraaaaaaak denkt hard na* weet niet meer, maar ergens in een stad. Dat heb ik toch al een keer of 3 gepost. O-)
    _0/

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dit was jou link waarop ik de kaard gevonden had dus eiglijk zit tegen je zelf te praten :D Maar die lijnen heb ik willekeurig getrokken maar zeg nou eens wat zie jij er dan in?

15. FabianNL

FabianNL Guest

En wat wil je daar mee aantonen? is gewoon een menselijke fout geweest neem ik aan die ze verandert hebben (al is het wel erg slordig ;) ).
    en idd, heb je gewoon die lijnen wat willekeurig zitten te trekken, anders kan ik er misschien ook wel een leuk figuurtje van maken :p Maar er stond op unfiction ook plaatjes waar de lijnen van punt 1 naar punt 2 enz. waren getrokken en daar was ook echt nix van te maken. Zal ff kijken of ik hem nog ergens kan vinden...

16. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    mja, toen ik die postte was ie nl nog wel up to date. Ik heb niet voor niets meteen een postje neergezet toen ik erachter kwam datie niet meer uptodate was... Maar ok, ik zal m even editen

Ik zie een heleboel willekeurig getrokken lijnen ;) voor de rest zie ik er niet zoveel in.

Misschien ligt de oplossing in het groeperen van bepaalde punten?
    (ik heb zelf trouwens helemaal geen tijd om dat soort dingen te onderzoeken, want ik ben bezig met de afronding van m'n stage. En eigenlijk surf ik al veeeel te vaak naar xbw |:- Ik moet mijn conclusies en aanbevelingen afmaken...) dus daarom hou ik het maar op
    _0/

EDIT: @fabian. Ik weet niet of het gewoon een menselijke fout is, zou kunnen, maar het kan net zogoed een clue zijn, toch?

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    acht wat is nou de afronding van je stage verslag in verband met het grootse geheim van het jaar prrfff.. :cool: .toegeweid hoor. Maar ik heb geen idee wat er nou eiglijk moet uitkomen

18. FabianNL

FabianNL Guest

http://www.hylobatidae.org/apiary/axon2.png , is het plaatje wat ik bedoelde, duidelijk is anders maar er zijn ook geweoon veel coordinaten :)
    lijkt mij persoonlijk niet echt een clue, zal altijd kunnen natuurlijk maar wat voor iets dan, dat er iest van zee naar land is gegaan? dan was dit niet zo onopvallend gebeurt denk ik (of juist wel...) maar het blijft lastig

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    of ze hadden gewoon een foutje gemaakt

20. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar naar gekeken en rond gedraait maar ik zie er helemaal niks in ok ik snap dat het niet zo makkenlijk zal zijn maar jah je kan het altijd proberen he _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina