1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    misschien zonder die strepen, je weet wel zo'n spel als verbind de puntjes

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja het zou kunnen maar dan kun je natuurlijk veel verschillende dingen maken.

3. FabianNL

FabianNL Guest

er moet toch een volgorde zijn want het lijkt me niet dat je met 220 puntjes zelf maar wat streepjes moet zetten want dan heb je uh...ERROR:eek:VERFLOW (uh, grappig, kan me rekenmachine niet aan....stom ding ;) opties :D

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2004
  4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jah en ik denk niet dat dat de bedoeling is :{ we moeten een aanwijzing vinden voor die coordinaten want ik denk dat dat best belangerijk is :{

5. FabianNL

FabianNL Guest

het lijkt mij dat je gewoon naar nr 1, tabel links naar nr 1 tabel rechts naar nr 3 tabel links naar nr 2 tabel rechts enz. moet gaan, want er zijn verder daar geen tips of iest dergelijks over gegeven, maar misschien krijgen we die nog en zie je dan wel een logica...of misschien is die tip zelfs al gegeven ;)

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    "If I want to signal for help, to give my location"....misschien hebben die coordinaten daar mee te maken? Misschien heeft Melissa nu toegang tot bijv. computers die daar staan (zou wel kunnen kloppen na het 'metastasizen', dus het uitzaaien, blijkbaar over heel amerika heen dan?) Of misschien is het een complexe manier om 1 locatie aan te geven (hoe je dat moet berekenen weet ik dan ook niet).

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  7. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het gemiddelde neemt van alle coördinaten (39,0950 -99,3345) kom je ergens in Kansas uit, halverwege tussen Topeka en Denver.

Als je er daarintegen ervan uitgaat dat de - voor de lng coördinaten alleen maar een soort scheidingsteken is kom je ergens in Noord China uit! 300 km ten noordoosten van Xining. Waar zat Dana ook al weer?

8. FabianNL

FabianNL Guest

weet je waar die precies uitkwam eigenlijk?
    heeft eigenlijk nog niemand al die coordinaten op die andere manier ingevoerd inc. een mooi kaartje? zag het namelijk nergens nog staan verder, weet iemand dan een goede site waar je dat kan invullen, of heeft iemand MS Mapppoint, blijkt namelijk goed te doen zijn voor dit ;)

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    als ik mag vragen welke coördinaten zoeker gebruiken jullie?
    Oja nog iets er zijn veel coördinaten bij washington Dc us ik werk er aan om te kijken of ik alle punten in WashingtonDc kan vindt ....Hulp kan ik altijd wel gebruiken

EDIT: Jongens kijk eens: weten jullie nog dat we het over The great libray hadden en ik dacht dat het over The great libray of Alexandria ging.Nou kijk hier dan eens naar,dit zijn de coördinaten: Row-031 Col-02 38.8083 -77.0873 * 38.808294, -77.087324
    En dit is het adres:
    236, ALEXANDRIA, VA, 22314, ALEXANDRIA CITY,US
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

10. FabianNL

FabianNL Guest

Gefeliciteerd! :p dus zo moeten we de coordinaten gebruiken :D, en mag ik vragen waarom je al de coordianaten in WsDC wilt hebben?
    (en sorry hoor maar wat is precies the library of Alexandria?)

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    kijk maar op pag.107 daar heb ik het al uitgelegt....Die coordinaten gebruik ik om te kijken of er een patroon te zien is.(Laat trouwens maar ik heb ze al)Ik ben nu op zoek naar ALEXANDRIA CITY kijken of er een verband is met die plaats en de plaats waar Dana nu is

Edit: mmm.. Zou dit iets kunnne zijn? Fort Worth en hoe heten de kat van Dana?? Farnsworth kan natuurlijk toeval zijn maar ergens moet staan iets van: the anwser is staring in you face....like a cat of zoiest

12. FabianNL

FabianNL Guest

gevonden, dankje wel. Dat wordt idd ergens gezegt, dus dan zal Fort Worth het antwoord bevatten? Welk coordinaat is dat als ik vragen mag, kijken of die op een bepaalde plek ligt in die stad.

13. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    I live with my cat, Farnsworth.

jah die kat heet Farnsworth :9

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    :D greath find man (Y) _0_

15. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, I'm Margaret I live with my cat, Farnsworth.
    Farnsworth on the pillow!

oftewel de kat van margret heet Farnsworth

16. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    neuh meent ge et

17. FabianNL

FabianNL Guest

zit nu ff te zoeken op Farnsworth maar dit is ook een uitvinder:

Philo Farnsworth
    1906-1971
    Uitvinder televisie in 1927

Toen hij op veertienjarige leeftijd het hooi op de boerderij van zijn vader maaide, zag Farnsworth een verband met zijn experimenten met elektriciteit. De nette rijen hooi brachten hem op het idee om beelden «elektronisch» weer te geven via horizontale rijen van donkere en lichte puntejes. Hij gebruikte hiervoor de kathodestraalbuis en demonstreerde op zijn eenentwintigste het eerste werkende model van een televisie.

Voornaam is Philo, spreek je hetzelfde uit als pillow...."Farnsworth on the pillow! " misschien ligt het aan mij (puur toeval?) maar vind het toch "verdacht" :+

Het dorpje waar die in geboren was was trouwens geen coordinaat van
    EDIT: Ook van een Farnsworth museum was geen coordinaat
    (16 Museum Street
    Rockland ME 04841
    (P) 207-596-6457
    (F) 207-596-0509
    E-mail farnsworth@midcoast.com),
    ga nu opzoek naar de adres gegevens van het Farnsworth house...
    nog niet het echte adres gevonden (heeft het volgens mij niet eens of iets :confused: ) maar "East Run Road in the town of Marion Center is located in Indiana County." en al die plaatsen kan ik niet vinden bij de coordinaten (ik gebruik de lijst van http://bees.netninja.com/wiki/index.php?title=GPS_Coordinates )

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Niet verd8 gewoon goed gevonden ;) nu de verbanden zoeken tussen hun

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst ook iets met Babel Fish gevonden, als je zoekt met WTF SOS BEES ofzo iest vaags ... ik probeer het terug te halen.

20. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno of die uitvinder er iets mee te maken heeft, maar dat van Alexandria is geinig. Maar toch, ik vraag me af of het te linken valt met de game? Want het gaat over The Great Library of Halo (denk ik?), niet over die van Alexandrië. Misschien gewoon toevallig dat er ergens een coordinaat op Alexandria uitkwam. Je moet ook bedenken dat de "Great Library of Alexandria" natuurlijk niet in Alexandria, America stond. en 'Fort Worth'...mwah, beetje tever gezocht om dat te vergelijken met Farnsworth denk ik...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina