1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dit zijn de coordinaat 38.8083 -77.0873 * 38.808294, -77.087324 .
    In de stad ALEXANDRIA CITY is een wijk die dus Fort Worth heet mischien zijn we hier wel echt wat op het spoor. Hier kun je op plattegronden van de stad. (en dat dankzij mij :cool: )Ik moedig iedereen aan om verbindingen te vinden tussen.En over die gast van de T.V ik ga ook maar een goed zoeken

Edit* ik vindt het anders wel héél toevallig met mijn bib en de coordinaaten.
    Dit zijn trouwens de adressen uit ALEXANDRIA:
    236, ALEXANDRIA, VA, 22314, ALEXANDRIA CITY, US
    8602 Lukens Ln, ALEXANDRIA, VA, FAIRFAX COUNTY, US

De coordinaaten van de bovenste regel horen bij het eerste adres

*Edit Hier een kaart met inzoom fuctie

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  2. FabianNL

FabianNL Guest

"Misschien gewoon toevallig dat er ergens een coordinaat op Alexandria uitkwam"
    ik neem aan dat die coordinaten niet zomaar zijn gekozen, maar zal idd kunnen dat Alexandrië voor iets anders van belang is dan voor die Library maar tis toch goed speurwerk!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2004
  3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    glass a planet if he knew it was coming. ... Oh my God.
    Capt. Greene: I am not privy to strategic conversations at that level. But if we run home and present the decrypt, we put them in a tricky situation. If they act, they risk letting the enemy know we have a toehold in their

vond ik vreemd maar dit is ook vaag:

The Fable of the Bee

The Queen of a hive of bees on Mount Hymettus rose up to
    Olympus to make an offering of honey to almighty Zeus.
    Zeus, delighted, swore that he would give her anything she
    asked for.

"Wise and powerful is Almighty Zeus!" said the Queen Bee.
    "Grant me, I pray you, a poison sting, so that when the humans
    come to steal my honey, I may kill them."

Zeus was angry then, for he loved the race of men, but he could not break his promise. "You shall have your poison," he said, his brow like thunder. "But to use it will cost you your life. If you plunge your sting into the flesh of humankind, there it will stay, and you will die from the loss of it."

And the moral of the story is: evil wishes come home to roost.

Zeus----> Griekse Oudheid -----> Spartans

4. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Marine: Damn right, I'm running away! There's two of us, alone, on foot, no weapons, and four hundred Covies on the other side of that hill. What are you going to do, tough guy--field-rig a railgun out of a rubber band and my dental fillings?
    Spartan (speculatively): You have fillings...?

Duh?Ik kende deze tekst nog niet. Het staat by Goodies ----> The Myth of Comatas

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik ben er nog steeds voor dat ilovebees met de grieken te maken heeft.
    Troy-Spartans-Alexandria-Zeus wie weet wat er allemaal nog uit komt

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bovenste stukje is niet raar, dat is een fragment van Melissa's geheugen. Alweer verwijs ik naar WIKI (bees.netninja.com), lees daar The Operator's Monologue en The August 10th monologue.

En over die Fable of the Bees; dat stond al op de site voordat hij overgenomen was. Dat wou Aunt Margaret erop zetten ivm. haar obsessie met bijen :p. Gewoon een mythe met bijen erin. Niks belangrijks volgens mij. Valt wel door te linken naar de spartans, maar dat is totaal niet relevant voor de ARG.

Ennuh Falcon:

Troy is een planeet, kun je lezen in de boeken van Halo. De Spartans zijn idd gelinked naar griekse mythologie, maar Alexandria is gewoon een stad in Amerika. En Zeus heeft er niks mee te maken verder, (lijkt me zo) aangezien dat alleen een mythe was over bijen die Aunt Margaret er voor de fun opgezet had (of eigenlijk, op had láten zetten door Dana :p)

7. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    En deze?

8. FabianNL

FabianNL Guest

maar forth worth is dus ook alleen maar een wijk in ALEXANDRIA CITY? Dan heb je als eerste dat de namen toch aardig verschillen tussen forth worth en franswoth, vervolgens dat het maar een wijk is en als het dan toch die kat bedoelt wordt dan zal die kat in de Library van Alexandria een rol spelen? ik weet het niet...

9. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    BUZZA: lees nou eens die pages op wiki door, dan hoef je niet elk los stukje text hier te plakken. En dan weet je meteen veel meer over het verhaal....

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als ik jullie was zou ik zoeken bij die kaarten want mischien zie ik wel wat over het hoofd

* Kijk ook even

11. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel ja :p

Ik denk die coordinaten heel wat belangrijkers moeten voorstellen dan een 'toevallige' link naar The Great Library of Alexandria (die waarschijnlijk niet eens bedoeld word, want ik denk zelf dat Melissa het over Halo had). Aangezien ze het over Metastasizen hadden blijf ik bij mijn theorie, de A.I. heeft nu 'iets' met die plaatsen...Misschien toegang tot servers daar, of misschien alvast plaatsen gemarkeerd waar ze later 'wide awake and physical' word... Kan er ook compleet naastzitten, maar volgens mij heeft het echt met het Metastasizen te maken. Vooral als je bedenkt dat het 'uitzaaien' betekend, en kijk eens aan, er is nu 'iets' uitgezaaid over heel Amerika...

12. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Okéokeoke... ben bezig

I had al wel wat gelezen maar niet alles.

Iedereen gewoon doorgaan trouwens wacht maar niet op mij :p .

13. FabianNL

FabianNL Guest

maar als de AI al die servers in z'n macht heeft, wat dan? wat heeft dat voor ons te betekenen? Vind het wel een logisch verhaal hoor wat je zegt (het wordt tenslotte uitgezaait en vervolgens zie je allemaal plaatsen) maar toch...ik vind het dan een beetje loos...

14. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
  15. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het servers zijn, maar dat is 1 mogelijkheid. Dan zou ze zich kunnen verspreiden over het internet en andere websites overnemen. Dat is echter nog niet gebeurd dus ik weet het helemaal niet zeker. Ze kan ook alleen maar 'aangegeven' hebben waar ze later heen wil of waar ze later 'iets' gaat doen. Lijkt me het meest logische ivm. het metastasizen. Misschien moeten we daarom op zoek gaan naar iets in die plaatsen waar de A.I. iets aan heeft, ofzo?

16. FabianNL

FabianNL Guest

van de site van de hackers, maar dit zijn verbindingen dus en dat was die andere uitleg van het begrip toch ook?

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Oke we laten de kat even buiten beeld..Maar Seroth vindt je het niet allemaal heel toevallig??? Ik denk dat er de teksen die uit de site zijn te halen meer plaatsen te vinden zijn (want als dat stukje over The Great libary er niet had gestaan had ik nooit op de naam Alexandria gelet.Want ik neem aan dat die coordinaten ergens goed voor moeten zijn

18. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar deze verbindingen slaan op computers etc. (dus logischer voor Melissa). Die krijgt waarschijnlijk geen biologische Axons (waar de andere uitleg van was).

en:
    Ja, heel toevallig, maar meer niet. Gewoon toeval. Ze gaan niet The Great Library of Halo noemen, in de hoop dat iemand zich dan vergist en aan the Great Library of Alexandria denkt, en dan ziet 'hee, een van de coordinaten verwijst naar Alexandria'. Dat is gewoon té vergezocht. Het is geinig, sure, maar ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft. Ik denk eerder dat het dus wat met het metastasizen te maken heeft (het uitzaaien van 'iets', wat zich nu op die plaatsen bevind, of wat zich 'binnenkort' op die plaatsen gaat bevinden)

19. FabianNL

FabianNL Guest

maar het metastasizen was toch al "complete" dan neem ik aan dat ze daar dan al zitten (bij die coordinaten) niet dat dat nu opeens nog moet gebeuren. Er staat ook gewoon nog steeds "PHASE 2 COMPLETE: This medium has metastasized." dus lijkt mij dat dat is afgerond.

20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Er is ook een KEY wijk ( Cap key)of zit ik nou gewoon naar een nietbestaand verbandt te zoeken.Oja hoe hete die gast met die de Flood had maar niet overgenomen was??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina