[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ze nu alleen maar markers uitgezaaid, om er later iets mee te doen zodra ze "wide awake and physical" word.
     
  2. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat je nu gewoon écht te ver door aan het denken bent. Capt. Keyes heeft ook niks met de ARG te maken.
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    als je alle wijken appart gaat zitten te bestuderen kan je waarschijnlijk met elke wijk wel een verband leggen met halo, vooral met simpele dingen als key, zal niet de oplossing zijn lijkt me dus
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    ja, dat vind ik toch een sterk iets, daar had ik nog niet aan gedacht...is misschien ook wel best logisch, nu zit de AI erin of iets en dan word het actief
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat ik gelijk heb over the libary wat die ''echt'' is echt in vlammen opgegaan en ik we weten dat ilovebees vast staat aan de grieken en de grieken vielen onder Alexandria.
     
  6. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het binnenkort al merken. Als we er zelf niet achterkomen, komen de pro's van Unifiction of Wiki er wel achter, en als zelfs zij het niet kunnen kraken dan vinden we de oplossing wel op de 24'e...of niet...

    Ik denk namelijk ook, dat de game misschien helemaal niet afgelopen is op de 24'e. Iedereen denkt dat er dan gewoon iets 'gebeurt' (release van een demo, of extra info over halo) maar wie weet is het alleen een grote gebeurtenis voor de ARG, dus dat hij dan ECHT groot word, met de A.I. op verschillende sites, misschien zelfs dat je met haar kan communiceren, etc.


    ennuh :
    The Great Library is heel belangrijk in Halo. Of tenminste, belangrijk, het is een bekend level. Verder stel ik Ilovebees niet écht in verband met de grieken. In Halo komen meer elementen van de grieken voor zoals een planeet die Troy heet, de Spartans, etc. Misschien hebben ze ook de Library op Halo wel 'The Great Library' vernoemd omdat ze zo van griekse mythologie en historie houden. En dan nog, al ging het wel om de library van Alexandrie, dit is Alexandria in amerika, compleet andere Alexandria. Het is imho logischer dat het met het metastasizen te maken heeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    maar het gene wat we nu aan het doen zijn dat is het metastasizen: erover praten zodat andere mensen het ook weten(groeien) en andere mensen in de wereld weten het nu ook (verplaatsen)
     
  8. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh...nee...gewoon...NEE
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    ik geloof je falcon NL, genaile vondst :)
     
  10. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, maak wel ff een apart threadje anders met mijn theorie erin? Als Falcon dat ook doet, is wat overzichtelijker dan alles hier in de grote thread pleuren. De twee theorieën dan gewoon los in 2 threads.
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfff.. alsof het nog geen zooitje is...
     
  12. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, het is al een zooi, vooral in deze thread. Honderd pagina's met weet ik veel wat. Als we nu ook nog over 2 theorieën door elkaar gaan speculeren word het nog onduidelijker. Vandaar mijn idee om daar 2 aparte threads voor te maken, en hier door te gaan met de 'algemene' speculatie.
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW tot pagina... ?80?, dus voor 10 augustus staat bijna alle info uit deze thread in de openingsposts gemaakt door...
    Lionhard, Dioga en [Giskard]
    (die ik overigens al een tijdje niet gezien heb hier (ehhh, sorry Lionhard...))
    Dus lees die (korte) thread even door en je bent bij tot 10 aug

    Seroth, ik ben het met jouw theorie eens!

    EDIT: en natuurlijk Fardo's openingspagina! _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    @ Falcon NL: Post je theorie anders op Bungie.net of HBO o.i.d, daar zijn ze sowieso blij mee, of ie klopt of niet. Dan helpen zij ook met verder uitwerken en zoeken naar meer aanwijzingen...
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    ja, als we alles op bungie.net moeten gaan posten of iest kunnen we dit forum net zo goed sluiten, sorry maar dat vind ik een beetje heel zinloos...
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    peepz kijk is ff op gamez.nl (srry als het spam is) en kijk bij release dates en dan bij 30 sept mijn conclusie this is getting weirder and weirder met dank aan lionhard _O_ he is with us in spirit
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 - 30 sep Bungie Software ?

    hé...
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    weird shit, dan volg je de link naar de bungie site; staat meteen m,idden in beeld: "November 9 isn't that far away" vaaaag
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0

    Omfg!!! H E T Z A L T O C H N I E T W A A R Z I J N ? ? ?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Geen idee.Dit zijn geen (zoals de mensen hier)vrienden van bungie of van MS dus....

    Edit> wat een gelul proberen we het een beetje overzichtelijker te maken wordt ik afgesloten ....nou ja ga gwooon hier veder
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina