1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad
     
  2. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    op gamerz stond toch 30 september?
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ach dan vertraag ik die maaggriep wel even
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    sjongejonge, stel je aan! dus je mag je eigen mening niet meer geven omdat je dan de pret van anderen bederft? weet ik dat ook weer... |:-

    ga er maar vanuit dat het op 9 november komt, misschien komt er iets anders uit op 30 sept.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja en ik blijf maar terug komen op Fable. Op gamez.nl staat dat ie 15 okt. uitkomt... Maar het is al eens eerder gebleken dan van die release lijst van die site niks klopt.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    kijk dit:
    dit kan dan weer wel want je geeft een alternatief op

    Edit* Yep fabel dat kan ook zou ik zeker niet slecht vinden
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar 11 nachtjes slapen en dan komen we erachter.:D
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mond houden babytje denk je nou echt dat ik niet wil dat Halo2 niet eerder uitkomt Hell ik wil het spel nog liever als jou. Wat vegetom al zegt over het foutje van Fable. Het is gewoon dom om dat te geloven. Maar ik zie ook dat je pas maar net lid bent van dit forum en je extra veel probeert te posten om veel posts te krijgen om dit forum dus ik begrijp deze reactie wel van je.
     
  9. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    En omdat je meer gepost hebt ben jij belangrijker :{
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee dat zeg ik niet maar paar pagina's terug zaten ze een beetje offtopic te lullen dat ze door ilovebees meer posts kregen waarmee hij laat zien (vind ik) dat hij gewoon een beetje zielig is. Maar ik wil ook niet meer verder praten over dit maar over ilovebees.
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    aaah... kom op. Als ze die post teller er gewoon afgooien krijg je nie allemaal van die vage reacties. Praat gewoon ff ilovebees.com en nie over wie het belangrijkste is.

    idd WHAT.
     
  12. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, is iedereen weer vriendjes :+
     
  13. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat gezeur de hele tijd om die releasedate...Ik denk dat gamez.nl het gewoon fout heeft, zoniet dan mogen ze wel op de vingers getikt worden door microsoft voor zo'n domme fout (als iedereen het immers al gaat verraden is er voor ons geen bal meer aan).

    Verder ben ik toch geneigd om Bungie te geloven, ze hebben het hard ontkent, en het is zelfs verboden om over te praten op het Bungie forum. Ze geven dus duidelijk aan dat we op het verkeerde spoor zitten. Natuurlijk kunnen we dan uren gaan discussieren over de geloofwaardigheid van Bungie, maar laten we nu maar gewoon aannemen dat ze de waarheid spreken.

    Anyhoo, laten we maar eens back on topic gaan dan, en verder discussieren over ILB...Mijn theorie over het hele 24 aug. gebeuren is dat de game dan nog niet afloopt, maar dat er dan dus iets groots gebeurt met de game, dat ie dan ECHT gigantisch word met veel meer puzzels, misschien zelfs meer interactie (met melissa?), meer websites, etc, en dat de game dan door blijft gaan tot 9 nov. als Halo2 eindelijk uitkomt.
     
  14. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zou indd heel goed kunnen :{
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben bang dat ik het met Seroth eens ben, :mad:
     
  16. VinZ

    VinZ Guest

    24 augustus komt er gewoon een xbox versie van Maja The Bee ;)

    [​IMG] :9 :9 :9
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    haha, grappig, die releaselijst van gamez.nl klopt echt helemaal nix van, keek er een paar jaar geleden regelmatig op en nog nooit iets gezien wat klopte (en nee, dat is niet verandert de laatste tijd, of ze moeten deze maand opeens alles gecorigeerd hebben want kijk er nog héél soms op).
    Maar lijkt me niet dat er 24 augustus nog groter wordt, zal het aan de ene kant wel een hele vette actie vinden maar zal dan ook erg teleurgesteld zijn aangezien ik dan toch eindelijk echt wel eens wilt weten wat het nou allemaal is.
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    de update van de blogspot wordt wel vergeten hier volgens mij...
    ff paar dingetjes eruit:

    dus? snap er nix van,
    De operator heeft verbindingen laten groeien (/leggen), maar volgens mij berekeningen, is Shanghai verbinding vrij.

    Veilig!

    zoiest toch? snap er dan echt helemaal nix van...sorry, iemand anders wel misschien?

    binnenkort dus belangrijke info?

    typhoon...toch iets met tsunami (Live 3.0) dan? :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2004
  19. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is zeker de typhoon die nu aan de gang is in China waar iets van 42000 huizen zijn gesneuveld, kijk maar op het nieuws :)
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    kijk ook ff naar de comments, staat een mail op van met weer een hoop hokuspokus, weer lekker wazig waar ik echt de ballen van snap maar misschien aardig duidelijk is voor de die-hards...

    EDIT: zie trouwens nu dat dat mailtje ook in de andere treath staat (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1037975#post1037975), gewoon standaart mailtje naar wat iedereen gestuurd is dus die gemaild had naar haar (je kan eigelijk nix anders verwachten)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina