[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spannend, kom je terug van vakantie en zie je 120 pagina's vol met bijtjes (ach jah, hadden ook muggen van de vakantie kunnen zijn).

Maar wat ik me dus afvraag, hoe zat destijds de ARG van Spielbergs "A.I." in elkaar, wat was de vraag/wat moest er ontrafeld worden, en hoe werd het 'antwoord/conclusie' bekend gemaakt.

Ik las ergens dat Microsoft ook verantwoordelijk was voor die ARG, en wellicht zit hetzelfde 'team' erachter en kan je dus een soortgelijke 'herhaling' vinden in de vorm van opzet in beide ARG's en zo makkelijker antwoorden kunnen vinden.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik geen antwoord op, maar ik denk zelf niet dat dat het geval zal zijn. Er hoeft hier maar 1 duidelijke aanwijzing te zijn (bv. een HEEEELE kleine url op een plaatje) en iemand op deze wereldbol vindt 'm. Dus vandaar dat op het eerste gezicht in heel die site niks logisch is. Waarom zouden ze dan zo een major clue weggeven door de ARG's dezelfde gelijkenissen te laten vertonen?

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    omdat ze toch willen dat ze dat we het uiteindelijk snappen of niet dan

Maserati ik vindt dat je een héél goed punt hebt

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou toch hetzelfde zijn als je halo2 hetzelfde einde geeft als halo1 ("de speler moet wel snappen waar hij heen moet")

Geloof me, als op de 24e halo2 SE op je deurmat ligt (als je 'm (net als mij) gepreordered hebt), dan zal je het echt wel snappen wat dat "awake and physical" is *) . Er zijn nu zoveel mensen bezig over HEEL de wereld met deze ARG, dat het toch gewoonweg logisch is, dat er ook mensen tussenzitten, die de A.I. ARG hebben gespeeld. Waarom zegt er dan niemand dat hij de oplossing heeft voor dit spel?

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Halo 2 SE?

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk bedoelt ie Special Edition, de foute(??) benaming voor de Limited Edition (ook weer bekend als Collectors Edition). Verder denk ik nog steeds dat Wide Awake and Physical niets met een full release te maken heeft. Heel misschien een demo maar ook dat werd al ontkent. Maar de geloofwaardigheid van bungie is blijkbaar nauwelijks aanwezig aangezien iedereen nog steeds wil geloven dat halo2 eerder uitkomt :p. Raar, als ze de game developen worden ze de hemel ingeprezen en vertrouwt iedereen op ze, maar als ze een gerucht ontkennen zijn het meteen de grootste leugenaars op aarde. Once again, I state my theory: Er gebeurt gewoon wat met de ARG. Misschien eindigt hij gewoon of hij pakt juist uit tot iets ontzettend groots. En wat eventueel nog zou kunnen is nieuwe info over halo2. Maar het lijkt me stug dat ze er nog iets verassends hebben weten in te zetten waar we nog niks van weten...

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het nummer van OXM (op 24 augustus) staat vol met info over de sp die we nog niet weten.

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sorry dat ik de verkeerde benaming heb gegeven voor de limited edition maar er wordt iig gesnapt wat ik bedoel, dus dat is al goed zat. Verder ben ik echt een believer, maar zeker niet blind voor andere opties. Mijn sterkste argumenten hiervoor zijn de pre-order (meestal een maand voor de release van een game) en dat het metastasized het verspreiden van het spel is, over heel de wereld, gedrukt en wel.

Maar de optie dat er iets in de ARG gebeurd, sluit ik zeker niet uit. Maar als de 24e de ARG verder gaat, waar moeten we dan nog voor puzzelen? Hoe halo2 in elkaar zit en hoe het afloopt?

9. FabianNL

FabianNL Guest

hoe we verder moeten puzellen? gewoon doorgaan zoals we nu bezig zijn, er zal dan namelijk wel zoiets als de 10de (metastasizen (of wat was het ook al weer ;) ) gebeuren. (als er tenmiste de 24ste de ARG nog groter wordt).
    Het spel echt uitgeven denk ik niet hoor, lijkt me echt super vet maar ja.....ik hoop het :+
    demo lijkt me nog steeds meer voor de hand liggen, die MP demo die ook op de E3 te checken was of iest, lijkt mij geen hele vreemde besluit om dat te doen eigenlijk, gewoon via Live! te downloaden, dit geeft nix weg van de SP (wat Bungie absoluut niet wilt doen, dus zoveel mega details zal in de OXM ook niet staan) en iedereen kan vast zien hoe goed halo2 is en de fans zijn meer dan tevreden.
    Voor alleen een artikeltje in de OXM zal niet zo mega buz worden gecreerd, dat slaat namelijk nergens op. En dan zeggen ze dat nu ook al niet dat dat iig gaat gebeuren, dan zouden ze dat wel stil houden ook lijkt mij.

10. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds dat we of een overgangsFILM te zien krijgen of een release.( In een trailer van HALO 2-waar zeker 6 miljoen 8) gamers op zitten te wachten!-komt een verwijzing naar ILB!)
    Dit is echt gigantisch,als er iets kleins gebeurt(OXM) of niets dan zijn teveel gamers teleurgesteld en dat weten ze bij MS en BUNGIE ook!

p.s ONTKENNING (BUNGIE) is heel vaak een bevestiging.

En nee,er komt inderdaad géén demo.....waarom niet?....veel te riskant.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, het is gewoon veel groter dan de meeste hier doorhebben. Waarom al deze moeite doen?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Idd, het MOET wel iets groots zijn. Die hele ARG is namelijk heel groots en goed opgezet, en dat is niet voor een demo of een stukkie in een blad. Nee, het word iets veel groters...

13. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ook iets net :eek:
    ik weenie welke pagina een hele raare in iedregeval op www.ilovebees.com en daar stond een sorrt van ring in ACII je weet wel afbeeldingen van leters en cijfers en een halo is ook een ring is dit een aanwijzing?

14. Crooze

Crooze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaarg!

Mensen hebben jullie nu nix beters te doen dan opgewonden te raken over een "eventuele" eerdere release datum van een spel (ook al gaat het hier over Halo2). Wel eens van de term relativeren gehoord? Wat scheelt een maand nu nog op 3 jaar ontwikkeltijd? |:- De 24ste is de zomervakantie toch al bijna voorbij, dus dan zou je er een weekje van kunnen genieten voordat je weer naar school/aan het werk kunt. Dat ene weekje kan je toch ook wel anders besteden? :confused: Eén hint voor de mensen die hier echt helemaal in opgaan, koop een stel puzzels, en een paar afleveringen van de X-Files, dan heb je ook nog wat te doen na 24 augustus. Paranoïde zijn is niet zomaar een hobby, het is een levenswijze! _0/

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: I love bees heeft nix met een eerdere release te maken van Halo 2 ... het is een ARG net zo iets als Nokia Game ... je moet het snappen om het te willen spelen :)

Heb je de threads al door gelezen :{

16. Crooze

Crooze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nix met de Release van Halo 2?

Hmmm... lees jij je eigen posts wel is? 8)
    Herhaling van jou eerste post....
    ----------------------------------------
    Feit:

De site www.ilovebees.com zit verstopt in de Halo 2 trailer
    De klok op de www.ilovebees.com telt af naar 24 augustus
    OXM en EGM komen op 24 augustus uit
    Bungie heeft een obsessie met het getal 7
    24 augustus is precies 77 dagen verwijderd van 9 November
    Halo 2 heeft een ERSB rating
    Windows 95 was onverwacht op 24 augustus 1995 uitgekomen
    Zo wel Bungie als Microsoft hebben wel een eerder een ARG (alternative roleplaying game) verzonnen
    Faq bungie meld nog steeds dat er geen demo komt
    Voor de release van Halo publiceerd bungie de ARG ... cortana letters
    ----------------------------------------

Dit slaat cker terug op de komst van aliens in de 21ste eeuw ofzo? |:-
    Ennuh, door de letters "System Peril Distributed Reflex" opnieuw te rangschikken kan je er behalve "Single Player Demo Release" ook nog wel dingen uithalen zoals "Merly Disturbed SexSite P-Filter" :p

17. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

als je niks nuttigs te zeggen hebt houd dan gewoon je mond man :{
    want dit is een beetje een nutteloze post he

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm .... zie je die datum van die post? .... Dat was het begin van de hype ... als je de andere posts leest dan zie je dat ik een nu een andere mening heb.

19. Crooze

Crooze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er uit!

www.ilovebees.nl is gewoon een hele harde dieren-plas-sex-site!
    Na mijn schokkende ontdekking dat de letters "System Peril Distributed Reflex" kan worden omgetoverd tot "Merly Disturbed P-Filter Sex Site" trof ik ook nog de volgende link aan onder "fun stuff" (eh bah!): "Green Goddess Facial".
    Nu weten we pas echt hoe ziek meneer Gates en zijn trawanten zijn! :+

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    laat hem maar links liggen, hij denkt dat hij nu origineel is door even te posten dat wij paranoide zijn enzo. Geloof me, crooze, je bent er dan nog niet zo lang 'bij' (<--haha, blijft leuk die woordspelingen op dit forum) maar je bent niet de eerste die ons voor gek verklaart. Als het je niets boeit, wat doe je hier dan. Er zijn zat andere threads die misschien wel iets nuttigs voor jou hebben, maar negeer ons dan maar. Negeren wij jou ook, ok? _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina