1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe es rustig jongens...

    My god wat een hype is dit zeg!

    Ik zag al een paar dagen de thread ilovebees staan maar khad geen flauw idee wat het nu eigenlijk was... :confused: Ik ben es op onderzoek gegaan en heb een Halo2 filmpje gedownload waar inderdaad ilovebees.com te zien is. En de ESRB rating is afgegeven op 7-8-2004 ( Ja, weer een 7) Maar ik denk niet dat je het raadsel/hoax zomaar kunt oplossen...

    Ik stop met deze flauwekul en wacht gewoon lekker af tot 24 aug of 9 Nov. wanneer de ge-pre-orderde Master Chief op mn deurmat ligt.

    I rest my case. Succes allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben het met viper eens.Ik ben zelf ook nog niet zo lang op deze forum maar IK heb teminsten wat zinnigst (meestal) te melden.Crooze waar droom jij van s'nachts jongen: schiet je soms midden in de nacht wakker en scheeuwd: System Peril Distributed Reflex kan ook Merly Disturbed P-Filter Sex Site beteken!!!

    ontopic:
    We moeten toch echt meer te weten komen over die coordinaten want wat weten we nou eigelijk??
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    *zucht* iedereen die nix te melden heb: post lekker nix en ga naar een ander topic waar je wél wat te melden hebt....

    We hebben eigenlijk helemaal nix van die coordinaten, we weten niet waarvoor ze dienen, we weten alleen "waar ze naar toe leiden". Voorlopig kan je er ook niet echt meer uithalen ook, of we moeten iets over het hoofd gezien hebben.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Nee ik heb de link geprobeerd die gurbe gepost heeft op pagina 109
    namelijk unforum , en daar hebben verschillende amerikanen per wagen die gps posities gecheckt en ik heb die posts enkele dagen geleden voor een deel doorgelezen .
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat zal dan wel dat we iets over het hoofd hadden gezien
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
     
  7. lionkneus

    lionkneus Guest

    [offtopic]Lionhard is niet meer.
    lionhard heeft het XBW zijn verlaten..

    Maar voordat hij ging heeft hij een ei gelegd.

    Uit dat ei is een wezen gekomen.
    Dat wezen is goedaardig en zal niemand kwaad doen.. ook is het wezentje een beetje shuw. [offtopic]

    nee maar dat van 30 september is denk i wel nep omdat die site wel vaker foute releases aangeeft.

    Maar natuurlijk hopen we van niet. :)
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik kom net terug van mijn vakantie.

    Ik snap er steeds iets meer van. Dus zodra iemand iets nieuws gevonden posten mensen het hier, toch? heeft iemand dan niet een duidelijk overzichtje. Want naar 15 pagina's ben ik helemaal de draad kwijt geraakt :).

    Ik ben nu druk bezig die Blog te lezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Vooral deze link is vreemd: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&c2coff=1&q=honey SOS WTF&btnG=Search.

    Maar ik zal wel ver achter lopen op alles, heeft iemand een kort overzichtje ofzo :)
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelopje, Oops
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  10. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mot je effe op deze 2 links kijken number 1

    number 2
    _0/
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een link gehad die uitliep op "Babel Fish" één of andere vertaalsite.
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    waar komt die andere link dan vandaan (die google link) en weet je nog waar je die link van babel fish vandaan had?
     
  13. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gepost is, anders sorry!!. Maar op de freerecordshop site staat relaese op 09-10-2004 weliswaar ondervoorbehoud, maar dat staat er altijd.
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk dan gewoon een foutje van freerecordshop. Want dan komt hij iig niet uit.
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    die datum is helemaal nergens op gebaseerd volgens mij, net zo zinloos als die van 30 september van gamez.nl (denk ik). Hij zal namelijk of 11 november uitkomen of met heel veel geluk 24 augustus (of dan wordt het aangekondigt dat ie volgende week bijv. uitkomt, maar zo'n datum zal frs nooit kunnen weten)
     
  16. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg alleen maar wat ik lees, het viel me gewoon op.
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    we zeiken je ook niet af, zeggen alleen dat dat waarschijnlijk niet klopt, maar toch bedankt voor het melden! :)
     
  18. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat dit een stund is om het wachten tot 11 november dragelijker te maken :) De 24 zal der wel iets gebeuren dat het mysterie nog mysterieuzer zal maken en dat zal dan door gaan tot 11 november :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij komt iig 24 augustus niet uit want dan hadden er al veel leveranciers het geweten en dan was het zeker uit gelekt.
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zijn hier oook nog mensen die het hebben over de veranderingen bij de Axons????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina