1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    vanaf nu wel!
    zag in de andere threat dat er tijden bij gekomen zijn (is het niet handiger als we daar alles houden kwa coordinaten betreft dan ipv alles dubbelop te doen? :confused: ) dus zal het toch iets met de daadwerkelijke plaatsen te maken hebben en niet iets als de namen of iets denk ik dan zelf. Ga het vanavond ff allemaal goed bestuderen (moet nu hellaas weer werken), kijken of ik er iets van kan maken :p
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaan we niet ff wat lospeuteren bij de gameshops? Als hij zeer snel (24e of iets later) gereleased word, moeten de gameshops zeker wel ingelicht zijn..

    Of is dit onzin ? :p
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Eiglijk wel...Dit kan tot 12 uur van tevoren.Dit weet ik omdat een vriend bij een gameshop werkt dus als er iest kot zullen we het binnnen die 12 uur wel weten
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Grote retailers willen dit voor grote titels al lang van te voren weten zodat zij kunnen plannen. Games worden (helaas) simpelweg niet uit het niets released. Zeker niet als je al 4 maanden roept dat hij op een specifieke datum komt, namelijk 9 en 11 november. :)

    Ik snap wel dat mensen vanzichzelf uit denken dat hij uitkomt, maar vanuit microsoft en bungie uit is het absolut niet logisch. Zij winnen er niks mee als ze hem opeens uitgeven, ze verliezen ermee, omdat ze een andere datum gecomuniceerrd hebben al deze tijd, namelijk 11 november. :) Het heeft voor hun geen nut, dus zal het ook zeker niet gebeuren. (helaas again). Microsoft maakt geen games voor de lol en om maar 'effe' uit te brengen en niemand te laten weten tot 12 uur van te voren, maar om geld te verdinenm en dat doe je met langdurige marketing en praten met retailers en informeren, en marketing voor de release. :)
     
  5. alroo8

    alroo8 Lexus

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook weinig hoop op een wereldwijde release op 24 augustus, maar toch is dit een hele grote stunt. De aandacht die is ontstaan op internet voor ilovebees en in het bijzonder halo 2 is gigantisch. Als je het marketing technisch op de oude manier bekijkt lijkt het niet logisch, maar zoals iedereen weet die een beetje in de marketingwereld zit werken gewone reclames al lang niet meer effectief genoeg. Die worden als opdringerig en irritant ervaren, doordat mensen niet zelf kunnen bepalen hoe en wanneer ze hun mening vormen. Bij zoiets als ilovebees speelt internal pacing een rol, de consument of bezoeker van de site bepaalt zelf of hij al dan niet mee doet met het vinden van de oplossing. Mensen vormen tegenwoordig dus op een andere manier hun mening dan vroeger.

    Zoals je zelf ook wel ziet is er een grote opkomst van internet in de vorm van forums, gamessites enzovoorts. De informatie is toegankelijker en mensen zijn niet meer afhankelijk van reclames of andere vormen van communicatie die er waren voordat internet kwam. Daarom kan je er niet van uitgaan dat een bedrijf als microsoft of bungie volledig vertrouwd op de traditionele reclames. De hype is gigantisch gegroeid en iedereen die zich een beetje actief bezig houdt met zijn geliefde xdoos weet van de site af en de speculaties die daar over de ronde doen. Nogmaals ik zeg niet dat die uitkomt of wat er wel komt, maar wat ik wil zeggen is dat het niet zo is dat microsoft of/en bungie hier per defenitie iets mee zouden verliezen.

    Hoe snel zal het nieuws dat halo 2 daadwerkelijk is uitgekomen zichzelf verspreiden.... inderdaad gigantisch snel. Alles zal op zijn kop staan iedereen rent naar de winkels om te kijken of het waar is en wil het spel ook hebben voordat het uitverkocht is.
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    jij hebt het over iedereen die zich actief bezig houd met de xbox, ik denk dat er ook een hele boel zijn die een xbox hebben, graag halo2 kopen en weten dat die ergens in november uitkomt (je kan het de "main-stream" noemen ;) ) en die weten echt niet dat er nou een groote hype is rond ilovebees.com en dat die over halo2 gaat en 24aug. e.d., dus deze groep mensen weten echt niet dat halo2 de 24ste gereleased is (als dat gebeurt).
    Wat, denk ik, wel mogelijk is, is dat de 24ste gezegt wordt dat halo2 volgende week uitkomt (of over 2 weken). In alle gamebladen van de maand september staan dan bijvoorbeeld al mega grote advertenties met de nieuwe releasedate, en ook op de TV kan je dan nog zat reclame brengen (lijkt me 2 weken wel genoeg voor) om idereen bekkent te laten worden met de nieuwe release date.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Niet dat ik geloof in een vervroegde release. Maar als hij vervroegd gereleased zou worden, laten we zeggen op 24 augustus, dan maakt het niet uit dat de mainstream er niks vanaf weet. Ze zien hem heus wel een keer in de winkel, en in het ergste geval kopen ze hem dan pas in november. Dus die ballon gaat niet op ;)
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, dat heb je mooi gezegd. Zoiets heb ik heeeeel wat pagina's geleden ook al eens gezegd maar kon het niet zo goed verwoorden als jij doet _O_

    En laten we er maar vanuit gaan dat het inderdaad steeds meer deze richting op zal gaan... Power to the people zeg maar :cool:
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En heb je al eens een keer op die site die gurbe gepost hed gaan kijken, wat vindt jij ervan :)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik ben het er helemaal mee eens..Want zelfs mensen die geen xbox hebben houden zich er mee bezig.Dit is gewoon een hele grote reclamen die beter werkt dan die vééél te duure reclamens op tv,internet etc.Dit heet ook wel mond op mond reclamen :).De mensen van bungie hoeven ook niet veel tijd in filmpjes te steken die mensen 1 of 2 keer zien.Het enige wat bungie en MS hoeven te doen is ontkennen.Maar ze kunnen niet ontkennen dat ze er ergerns mee verbonden zijn.Er zijn natuurlijk die niet van halo houden maar zelfs die mensen zijn geintreseerd kijk maar naar het aantal keer gezien van dit forum.Op deze bereik je veel meer mensen voor minder geld...En bij MC daar draai het natuurlijk om geld he bill gates *)
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Kan iemand me helpen ik zoek de betekenis van het woord: Metempsychotic. Ik ben bezig met googlen maar er zie niet wat het woord echt uitlegt
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet iedere dag de threads gekeken dus als je mij nog ff kunt vertellen waar ik de link ergens kan vinden??
    Of misschien de link plaatsen, zal helemaal fijn zijn :)
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    svennies waar ben je weer mee bezig je post zijn onduidelijk en niemand (behalve jij) begrijpt ze.Je moet toch echt een keer duidelijker worden.In die andere thread was je ookal onduidelijk
     
  14. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatver zeg, nog een paar daagjes en dan zullen we zien of het allemaal flauwekul was of dat er echt iets groots aankomt.
    Ik zit niet bij de X-files ilovebees departement, maar ik ben wel benieuwd... *)
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben dan in turkije dus ik zal daar wel een keer in een internet café kijken wat er is gebeurd. Misschien als ik terug kom dat hij op mn matje ligt :) Nee dat zou te mooi zijn maar ik vraag het me af!!
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    SORRY jongens het gaat om de link die in de quote van gurbe staat
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    @SVENNIES,

    Al doende leert men.

    Sorry kon het niet laten ;)
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand nou hoe laat ik de 24 nou voor mijn comp moet gaan zitten.Ik dacht eerst 6 uur s'ochtens maar toen gebeurder en niets bij phase 2
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 10e was het hier rond 6 uur 's middags dacht ik
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    ja, dat wil ik ook wel ff weten, had ook 6 uur 's ochtens gehoord en dan ga ik dus wel ff een half uurtje eerder mijn bed uit (moet dan toch werken) om het ff te bekijken, anders kan ik mooi nog ff iets langer slapen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina