1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Ilovebees] [Spec]Theorie/Discussie Metastasizen en de Coordinaten

Discussie in 'Games' gestart door Seroth, 12 aug 2004.

1. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Oni, maar je zit hier gewoon totaal mee op het verkeerde spoor, ONI staat voor Office of Naval Intelligence. Dacht bijna zeker te weten dat het in het echt bestaat, maar het komt in elk geval voor in de Halo boeken. Is verder geen hint naar Oni (the game) of in enige zin relevant voor de ARG.

En kijk eens aan, de site van ONI:

http://www.nmic.navy.mil/

So I was right...

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    oke als jij het zeg.Maar je moet toegeven dat het wel mooi in mijn theorie pasten

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vond dat van de Great Libary enzo wel goed passen, maar dat van ONI en Keyes is echt fout.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, als je de link met Keyes kunt leggen. Kun je ook deze theorie toepassen: Key = sleutel de sleutel tot de oplossing of een antwoord op een grote vraag?! Waarschijnlijk een beetje onwaarschijnlijk. [leuke zin :9 ]

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wie heeft de concrete coordinaten uitgezocht/ Wat vind je daar? Zijn er geen mensen die alle plaatsen hebben genoteerd en uitgezocht?

6. FabianNL

FabianNL Guest

LOL :D , dat was een uur nadat die coordinaten al gebeurt, er zijn tientalle kaartjes van verschenen maar ook gewoon lijsten waar erbij staat wel dorp/stad en straat volgens mij, kijk in de andere topic voor meer info of ga naar unfiction (sorry, heb ff geen tijd om het voor je op te zoeken)

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ja je heb gelijk :'-( .Maar ik krijg niet echt veel hulp van jullie waarmee we veder kunnen.Ik zoek nog steeds naar mee aanknoops punten.
    Seroth probeer je me ineens te helpen bij mijn theorie ???

P.s. Ik ben het wel gedeeltelijk met de Seroth theorie eens ,het gedeelte dat melissa meer punten zoek om sterker te worden.Maar ik denk dat de punten die we opzoeken via mijn theorie de wat belangrijke punten voor melissa zijn als iemand zou kunne uitzoeken WAT er op:
    236, ALEXANDRIA, VA, 22314, ALEXANDRIA CITY,US
    zou kunnen zijn wat voor melissa belangrijk zou kunne zijn?

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    de coordinaten hebben nu ook een tijd. de tijd waneer de axons "hot" gaan. http://www.ilovebees.com/links.html ik heb sterk het vermoeden dat het dus wel om telefooncellen gaat. als je kijkt hoe de tijden elkaar opvolgen zie je de volgorde van de coordinaten. misschien helpt dit bij het plotten in een landkaart. dus met de lijnen trekken tusen coordinaten. er zit ook steeds 4 minuten tussen twee tijden.

edit de tijden staan in Pacific Daylight Time. :confused: ff googlen

edit2: gevonden: onze tijd (UTC + 1) is 8 uur later dan PDT. als het hier 20:00 is, dan is het in tijdzone PDT dus 12:00 overzicht

ilovebees.blogspot.com is ook geupdate

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat gaat een hoop werk worden maar ik ben al bezig.Ik probeer de tijden achterelkaar aan elkaar de binden morgen mischien een foto

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebruik jij om coordinaten te plotten?

ik heb deze kaart gevonden waar alle nieuwe coordinaten op staan. er zijn dus coordinaten verandert. iemand van unficton heeft de nieuwe punten op een kaart gezet
    [plaatje]http://forums.unfiction.com/forums/files/image_map_208.gif[/plaatje]

_O_ het eerste coordinaat ligt in de voortuin van Boes _O_ LMAO

als je kijkt naar de tijden op ilovebees, zie je van links naar rechts van boven naar beneden een cronologische volgorde.
    bovenaan de lijst is het interval tussen twee tijden steeds 4 minuten.
    maar als je iets verder in de lijst kijkt zie je dat de grootte van de intervallen veranderen.

06:07 <-> 08:59 interval = 4 minuten
    08:59 <-> 10:59 interval = 3 minuten
    10:59 <-> 11:01 interval = 2 minuten
    11:01 <-> 11:05 interval = 4 minuten
    11:05 <-> 14:59 interval = 3 minuten
    14:49 <-> 18:03 interval = 4 minuten

ik weet nog niet precies wat je hier mee kan, maar misschien is er een verband tussen de afstand tussen twee coordinaten en de tijden

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  11. FabianNL

FabianNL Guest

Zal het toch iets met de daadwerkelijke plaatsen te maken hebben en niet iets als de namen of iets denk ik dan zelf. Ga het vanavond ff allemaal goed bestuderen (moet nu hellaas weer werken), kijken of ik er iets van kan maken :p
    en met die tijd interval, geen idee wat je daar mee kan doen, als je nou een volgorde had van 1, 2, 3 enz bijvoorbeeld maar je hebt dus meerdere keren 4 dus daar kan je ook niet echt iets van maken...succes met puzzelen allemaal!

12. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE:
    06:07 <-> 08:59 interval = 4 minuten
    08:59 <-> 10:59 interval = 3 minuten
    10:59 <-> 11:01 interval = 2 minuten
    11:01 <-> 11:05 interval = 4 minuten
    11:05 <-> 14:59 interval = 3 minuten
    14:49 <-> 18:03 interval = 4 minuten

ik weet nog niet precies wat je hier mee kan, maar misschien is er een verband tussen de afstand tussen twee coordinaten en de tijden

Dit is toch duidelijk!!!

343---Guilty Spark
    2-----Halo
    :+ :+ :+ :+ :+ just kiddin`lads.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Deze redenering snap ik niet , wil jij mij dit een een keer goed uitleggen , dank u. :confused:

14. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Beste SVENNIES.....eh.... |:- laat maar.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, het verhaal van halo 2 gaat over de landing van Aliens op aarde. GOH, waarom zullen ze coordinaten plaatsen ;)

16. FabianNL

FabianNL Guest

jammer maar die theorie klopt niet :p er moeten dan ook ergens in afrika of zo iets zijn volgens mij en het zijn er veel te veel daarvoor :D

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dat klopt de aliens zoude in de buurd van malagastka of zo landen

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Madagascar bedoel je, maar dat klopt niet echt, in het filmpje zeggen ze dat Zanzibar ... klicks north van de primaire landingsplaats van de Covenant is en op die plek ligt Dar Es Salaam(stad in het oosten van Tanzania en iets daarboven ligt Zanzibar Island met de stad Zanzibar)

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    het is toch een eiland: Madagascar,Zanzibar island,Terschelling wat maakt het uit 8)

20. FabianNL

FabianNL Guest

haha, scheelt haast nix joh :D

Deel Deze Pagina