[PC] [Ilovebees] [Spec]Theorie/Discussie Metastasizen en de Coordinaten

Discussie in 'Games' gestart door Seroth, 12 aug 2004.

1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel meter is eigenlijk een click?

2. FabianNL

FabianNL Guest

geen idee...googlen gaat niet echt met click namelijk, maar ga ff verder zoeken, puur uit nieuwsgierigheid :)

joepie, gevonden :p

bron: http://usmilitary.about.com/library/milinfo/faq/blklickdef.htm

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2004
  3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap er om eerlijk te zijn niets van....een paar kilometer van de langdingsplaats ligt Dar Es Salaam die in het ooste van Tanzania ligt.En boven Tanzania ligt dan weer Zanzibar Island.Dan landen ze toch in Tanzania en niet in Zanzibar of vergis ik me nou :confused:

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het speelt wel af in de toekomst, onthou dat

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Maar als het in de toekomst zich afspeelt (die langding) dan kan melissa nooit er van weten.Dus de coordiaten langdingsplaat theorie is dus nu helemaal afgescheven

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    verder kijken dan je neus lang is is ook een kunst he...:p

Melissa kan uberhaupt nooit uit 'deze' tijd zijn want wij hebben geen A.I. (tenminste, geen A.I. die zo geavanceerd is). Dus, de enige logische verklaring, melissa komt uit de toekomst. En wat was er in de toekomst? De landing van de covenant. En wie weet daar dus vanaf? Melissa.

Trouwens die landingsplaats theorie is al helemaal afgeschreven aangezien er alleen coordinaten in amerika zijn en nergens anders op de wereld (Afrika, Europa, Azie) dus, dat wisten we eigenlijk al.

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat betekend dus dat de covenant of andere mensen in die tijd over een tijdmachinen beschikken wat de Flea en de andere moeten dan ook uit de toekomst komen toch???

8. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    niet per se, kan ook bullshit zijn zoals "ze kwamen via een wormhole die naar deze tijd leidde" of "door een fluxuatie in 'the time-space continuüm" of een route naar een "alternate dimension", misschien via 'Slipstream Space'. Who knows? Tijdmachines lijkt me wel totaal 'out of the question' want als ze die hadden dan hadden ze net zo goed terug naar deze tijd kunnen gaan om extra hulp te vragen ofzo, of wat mensen kunnen sturen om ons te informeren over de oorlog.

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik neem niet aan dat er alleen "slecht" dingen zijn gekomen uit de toekomst.Maar het lijkt me wel héé'l toevallig als er alleen mensen die met melissa te maken heeft door dat ''wormhole" zijn gekomen of niet?

10. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet zeker wat je hiermee wilt zeggen, maar als je bedoelt dat er ook Covenant of Flood zijn in deze tijd, zou best kunnen. Misschien ook hier beland op de manier waarop Melissa hier is beland, maar ja...Daar hebben we verder nog niks van gehoord. Dus het lijkt me eerlijk gezegd niet. En dan nog, al zou het wel zo zijn, laten we ons dan maar eerst concentreren op Melissa, en later uitzoeken wat er evt. nog meer is. Het raadsel 'melissa' is al moeilijk genoeg zonder je nog zorgen te hoeven maken over eventuele Covenant ofzo!

Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  11. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    dit kom tmissfchine best dom over maar als de plaats van bush nou eens de centrale punt, waar zij start :confused:
    vage shit is dit wel maar toch wel spannend ook, je wilt weten wat er gaat gebeuren..

edit: ol zag dus een filmpje met de axons, eeen dan zie je die stippen op de map, dat zijn denk ik die telefoon cellen, maar zal bush dan ook gebeld worden :confused:

Laatst bewerkt: 1 sep 2004

Deel Deze Pagina